Recent content by Surfer

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. S

    E36 - 1994 - 325i - estoril blue

    na lange tijd vandaag eindelijk de auto laten keuren en ineens laten inschrijven nu heb ik vraagje zijn er reparatie sets voor de deurpanelen deze komen steeds los bij openen van de deur
  2. S

    E36 - 1994 - 325i - estoril blue

    Ondertussen nog wat updates gedaan
  3. S

    E36 11knops bc

    Hey ik ben opzoek naar een goede 11 knops bc zonder pixelverlies Iemand deze liggen of bij wie ik de huidige voor betaalbare prijs kannlate maken Grtz bert
  4. S

    E36 - 1994 - 325i - estoril blue

    De lijsten int zwart sta ook op de planning. Als het terug wa warmer is haal ik ze eraf en doe ze na de carlo Oem m3 spiegels ja mss wel als ik er eens tege kom voor schappelijke prijs
  5. S

    E36 - 1994 - 325i - estoril blue

    Alternator is binne voor revisie Nieuw battery en druppellader ligge klaar En staat verlopig op poten ni op zen wielen Maar nieuw banden kome ook nog
  6. S

    E36 - 1994 - 325i - estoril blue

    Aangezien ik sinds kort eigenaar ben van een e36 mij hier aangemeld Sommige zullen de wagen wel kennen Is een 325i En mag nog 2j binnen blijven In deze tijd word de wagen helemaal terug op punt gezet en vervangen wat nodig is Wat al klaar ligt Filters Olie Waterpomp Spanrol Meelooppoly Riem...
Top