• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

HIM-666

Member
De 318is hier dan ook maar weer eens voorstellen :p ik ben dus Lorenzo uit Oost-Vlaanderen en heb een 318is in de kleur Tannengrün , is nu mijn 2de auto die ik gekocht heb na een ongeval met mijn eerste auto (E36 316i). Sinds ik de 318is gekocht heb is er ondertussen wel al het 1 en andere aan veranderd , hier al een een kort lijstje en een paar foto’s :
- BBS RC090 velgen
- Supersprint demper en middenlijn (race variant)
- Motorsport International stootlijsten
- M3-Vader interieur (zwart leder)
- Kenwood cd-dvd speler
- AC-Schnitzer diffuser
- Hella koplampen (Angel Eyes)
- en nog wel wat kleine dingen
4F543F58-13C9-4CD0-BB9C-48E05709227A.jpeg108A4C03-EEC5-4206-B12C-6E530C0E3FCB.jpeg
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Staat er goed bij he makker . Alleen ben ik persoonlijk geen fan van die velgen. Althans niet in die kleur. Ik zou die precies antraciet spuiten ofzo. Maar dat is mijn mening 🙂



Enjoy your ride!
 

HIM-666

Member
Staat er goed bij he makker . Alleen ben ik persoonlijk geen fan van die velgen. Althans niet in die kleur. Ik zou die precies antraciet spuiten ofzo. Maar dat is mijn mening 🙂



Enjoy your ride!
Ze waren al 5-6jaar grijs 😛 kwou eens iets anders , als’k ze nu nog eens zou spuiten zouden ze waarschijnlijk gewoon zilver worden 😛 maar voorlopig ben ik nog fan van de kleur , past wel bij het groen.
 

E92_jef

Active member
Staff member
Idd snap het van de velgen zoals psychotronic zegt, maar denk langs andere kant ook dat het goud idd met het groen in het echt best wel kan matchen op foto lijkt de wagen donkerder :).
Mss de rode centerkap terug zwart da het net wa minder vloekt bij de rest ma who cares, do what you want. It’s your car :D ik heb ook nog nooit iemand anders zen mening aangenomen hahahah
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Topkarretje en ik weet dat je er heel veel km mee doet wat super is. (y)

Ivm de velgen ik vind een groene wagen met gouden velgen echt wel een killer combo. In uw gouden velgen zit precies een beetje koper/brons waardoor ik ook niet 100% overtuigd ben. Kan ook door de rode centercaps komen. 🤷‍♂️

Maar zoals Jef zegt, als jij maar content bent dat is het belangrijkste. ;)
 

HIM-666

Member
Idd snap het van de velgen zoals psychotronic zegt, maar denk langs andere kant ook dat het goud idd met het groen in het echt best wel kan matchen op foto lijkt de wagen donkerder :).
Mss de rode centerkap terug zwart da het net wa minder vloekt bij de rest ma who cares, do what you want. It’s your car :D ik heb ook nog nooit iemand anders zen mening aangenomen hahahah
Haha ja afhankelijk van het licht is het echt een totaal ander kleur 😛 als de zon erop zit is hij overduidelijk groen maar vanaf dat er wat schaduw is wordt het soms bijna nen zwarte 😛 ja de rode centercaps waren ook een bewuste keuze , heb zwarte gehad maar daar was ik dan ook weer te snel op uitgekeken. Denk dat er wel nog een paar kleine rode details bijkomen zodat het misschien iets logischer wordt , nog eens bekijken binnenkort 😛
 
Last edited:

HIM-666

Member
Topkarretje en ik weet dat je er heel veel km mee doet wat super is. (y)

Ivm de velgen ik vind een groene wagen met gouden velgen echt wel een killer combo. In uw gouden velgen zit precies een beetje koper/brons waardoor ik ook niet 100% overtuigd ben. Kan ook door de rode centercaps komen. 🤷‍♂️

Maar zoals Jef zegt, als jij maar content bent dat is het belangrijkste. ;)
Koper/brons inderdaad 😛 had nog een ander idee maar met de kilometers die dat ding op een jaar rijdt was dat nogal onhaalbaar 😛 zou er meer kuiswerk aan hebben dan dat ermee gereden wordt 😂
 

G i e l.

Active member
Awel, ik vind de velgen in die kleur wel passen. Zeker met de oranje pinkers.
Verder ben ik blij van nog eens een exemplaar te zien zonder de M bumpers, heeft zo wat touringcar look. Komt nog meer tot zijn recht als je VV wat kan zakken
, of mss niet ideaal voor de dagelijkse kilometers? Zonneband zou hem ook nog wat sportiever kunnen maken en kost je geen malle..
 

HIM-666

Member
Awel, ik vind de velgen in die kleur wel passen. Zeker met de oranje pinkers.
Verder ben ik blij van nog eens een exemplaar te zien zonder de M bumpers, heeft zo wat touringcar look. Komt nog meer tot zijn recht als je VV wat kan zakken
, of mss niet ideaal voor de dagelijkse kilometers? Zonneband zou hem ook nog wat sportiever kunnen maken en kost je geen malle..
Haha thanks 😛 ja heb de auto gekocht met de standaard bumpers , een tijdje een M-voorbumper gehad maar wou eens iets anders. Het idee was eigenlijk altijd om er een AC-Schnitzer bumper op te zetten maar die prijzen worden gewoon idioot 😛 en ja als hij ooit niet meer dagelijks gebruikt wordt zal hij wel wat verlaagd worden denk ik , ook nog wat aanpassingen nodig aan de oprit eerst 😛
 
Top