• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Avus 3.0

Active member
Staff member
Was idd wel een fijne meet toen.
Ik heb er ook nog enkele foto's van maar die zijn wel maar met een gsm getrokken. ;)
 

Attachments

  • 35077395_1658222634214799_7429542129220714496_o.jpg
    35077395_1658222634214799_7429542129220714496_o.jpg
    799.6 KB · Views: 4

HIM-666

Member
F339F7CF-6D37-4882-BA60-618B1063C997.jpeg
53BC14F9-57A6-4D5E-97C6-7A63F3096621.jpeg
Onlangs een pijnlijk foutje gehad hier in het dorp , al jaren wegenwerken die maar blijven aanslepen heeft een kutresultaat gehad : ‘s avonds in het donker , straatverlichting werkte niet en tijdens het parkeren ontdekt dat er plantenbakken gegraven waren voor bomen 🤔 harde knal en sindsdien gezien dat er soms wat druppels onder de auto lagen , maakte mij er in het begin geen zorgen over omdat het ook meestal na een regenbui was tot er vorige week een half zwembad onder lag …. Radiator zo lek als een zeef 🤔 deze week dan maar binnengebracht bij de garage en sinds gisteren dan ook terug met een verse radiator 😎 eerste ritje was natuurlijk naar het tankstation
 

Coach

Active member
Het is toch wel een plaatje zo. Met de velgen lijkt het uit te maken vanuit welke hoek de foto is genomen of je het al dan niet mooi vindt.
 

HIM-666

Member
Het is toch wel een plaatje zo. Met de velgen lijkt het uit te maken vanuit welke hoek de foto is genomen of je het al dan niet mooi vindt.
Ja tis een speciaal kleurtje , kdenk dat het zoiets is dat ge ofwel mooi vind , of gewoon totaal niet 😛
 

HIM-666

Member
Volgens mij zou de wagen met een m pakket de velgen beter laten uitkomen denk ik persoonlijk.
Er heeft al nen M-bumper op gestaan een paar jaar geleden , een jaartje denk’k maar wou weer eens iets anders dan de rest 😛 het doel blijft nog altijd nen AC-Schnitzer bumper vinden maar die prijzen zijn tegenwoordig gewoon idioot
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Pech met de radiator maar het was niks dat niet gemaakt kon worden, kon ook veel erger afgelopen zijn...

PS: Dat groen met goud/bronze wielen is gewoon een top combo. 🔥 👌
 

HIM-666

Member
Pech met de radiator maar het was niks dat niet gemaakt kon worden, kon ook veel erger afgelopen zijn...

PS: Dat groen met goud/bronze wielen is gewoon een top combo. 🔥 👌
Ja volgende keer mogen ze het wel aangeven dat er nen put ligt 😛 gelukkig verder geen schade , was aan het parkeren dus reed ook niet snel 😛 en thanks , lang over getwijfeld maar toch wel heel blij mee nu
 

Coach

Active member
Volgens mij zou de wagen met een m pakket de velgen beter laten uitkomen denk ik persoonlijk.
Zou kunnen, maar M-pakket is tegenwoordig al 'gewoner' dan een standaardpakket. Ben erg aan het twijfelen om op de cabrio een M-pakket te zetten. De bumpers kan ik van de touring afhalen, maar ik weet het niet. Net als de verlichting: witte verlichting (knippers en achterlichten) vind ik meestal mooier, maar bij mijn groene cabrio twijfel ik ook of ik dat zal doen.
 

Jill_e36

Member
Foto van een paar jaar geleden tegengekomen op facebook vandaag , altijd leuk als er mensen rondlopen met nen goede camera 😛
Da is exact hét kleur zie! Alle andere foto's brengen het niet zo reëel in beeld vind ik.
Ik ben u al enkele keren tegengekomen de laatste jaren. (valt natuurlijk op met zo'n kleur en dan die velgen ;) ) Ik gok in het Gentse en omstreken he?
In het echt moet ik zeggen dat het zeker niet mis is deze combo (y)
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Zou kunnen, maar M-pakket is tegenwoordig al 'gewoner' dan een standaardpakket. Ben erg aan het twijfelen om op de cabrio een M-pakket te zetten. De bumpers kan ik van de touring afhalen, maar ik weet het niet. Net als de verlichting: witte verlichting (knippers en achterlichten) vind ik meestal mooier, maar bij mijn groene cabrio twijfel ik ook of ik dat zal doen.
Bij een groene of blauwe vind ik tegenwoordig de oranje pinkers mooier, ik had ook eerst witte steken op mijne maar heb ze terug veranderd. ;)
 

HIM-666

Member
Da is exact hét kleur zie! Alle andere foto's brengen het niet zo reëel in beeld vind ik.
Ik ben u al enkele keren tegengekomen de laatste jaren. (valt natuurlijk op met zo'n kleur en dan die velgen ;) ) Ik gok in het Gentse en omstreken he?
In het echt moet ik zeggen dat het zeker niet mis is deze combo (y)
Zou heel goed kunnen , is mijn dagelijkse auto dus komt wel regelmatig buiten ook 😛 wou graag eens iets speciaal en denk dat het wel gelukt is , binnen een paar jaar geraak ik er misschien wel weer op uitgekeken en wisselen ze misschien nog wel eens van kleur 😛 en thanks 👍
 

HIM-666

Member
Op ziekenbezoek bij den hond , voor het geval dat het hier verdacht stil zou zijn ofzo 🙂
 

Attachments

  • DBD0EFFF-03E5-477E-9D91-912A85B422E0.jpeg
    DBD0EFFF-03E5-477E-9D91-912A85B422E0.jpeg
    3.1 MB · Views: 6

HIM-666

Member
Alles in orde met de hond ? Ziektebezoek is meestal niet goed.
Niet echt , ze vinden maar niet wat er mis is met hem , chronische ontsteking aan zijn maag en darmen of lymfeklierkanker zijn momenteel de dingen waar ze over twijfelen , ondertussen al duizenden euro’s verder aan onderzoeken en we zijn nog geen stap verder :) maarja , blijven hopen is het enige dat’k kan doen nu denk’k , beestje is nog maar 5jaar
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Niet echt , ze vinden maar niet wat er mis is met hem , chronische ontsteking aan zijn maag en darmen of lymfeklierkanker zijn momenteel de dingen waar ze over twijfelen , ondertussen al duizenden euro’s verder aan onderzoeken en we zijn nog geen stap verder :) maarja , blijven hopen is het enige dat’k kan doen nu denk’k , beestje is nog maar 5jaar
Hopelijk komt het goed met Thor, 5jaar is idd echt wel nog wat te jong om zoveel miserie mee te hebben. Succes 🤞💖
 
Top