• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

kroezerke

New member
hallo,
sinds 2015 in het bezit van deze cabrio,en ondertussen al heel wat dingen eraan verbeterd of vernieuwd
ik doe er alle jaren iets aan om te kunnen genieten van de verandering ;)
één van de eerste dingen die ik laten doen heb is die laten spuiten in de originele kleur Hellrot
received_10205291812791750.jpegreceived_10205291811111708.jpegreceived_10205291812831751.jpegreceived_10205291811231711.jpegreceived_10205291811031706.jpegreceived_10205291810831701.jpeg
 

kroezerke

New member
dan hebben we een schroefset laten steken van Vmaxx , en heel wat onderdelen nog vernieuwd zoals draagarmen remleidingen enz...
OZmito velgen aangekocht 9,5x17 en 10,5x17
nieuwe koplampen van Hella met angel eyes, vadar seats ,
eisenmann race einddemper en nog vele kleine dingen

FB_IMG_1531923476475.jpg FB_IMG_1531923482916.jpg vadar M3.jpeg received_366080387399500.jpeg
20170402_142442.jpg
 
Last edited:

Psychotronik

Administrator
Staff member
Deze heb ik al in levende lijve gezien en die wagen ziet er heel goed uit!


Persoonlijk zou ik er OEM voorlichten terug insteken. Dat gaat hem net dat ietske mooier ogen.


Maar dat is mijn mening en die mening is niet belangrijk want het is u wagen 😄.
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Ook welkom hier. Deze prachtige wagen is idd een gekende op de Fb pagina en ik heb deze ook al enkele keren irl gezien. Staat er zeer knap bij na de respray en de stance is ook perfect. (ook al zijn de Mito' s niet m'n favoriete wielen) 👌 :love:

Ps: post ook eens enkele foto's van uw wagen met de mito's in het velgen topic. ;)
 

kroezerke

New member
Deze heb ik al in levende lijve gezien en die wagen ziet er heel goed uit!


Persoonlijk zou ik er OEM voorlichten terug insteken. Dat gaat hem net dat ietske mooier ogen.


Maar dat is mijn mening en die mening is niet belangrijk want het is u wagen 😄.
thx ,
de OEM voorlichten ben ik van plan terug aan te schaffen ook met den tijd :cool:
 

kroezerke

New member
Ook welkom hier. Deze prachtige wagen is idd een gekende op de Fb pagina en ik heb deze ook al enkele keren irl gezien. Staat er zeer knap bij na de respray en de stance is ook perfect. (ook al zijn de Mito' s niet m'n favoriete wielen) 👌 :love:

Ps: post ook eens enkele foto's van uw wagen met de mito's in het velgen topic. ;)
thx
zal ik doen (y):cool:
 

E92_jef

Active member
Staff member
Super wagen.
Ook al eens gezien op een e36club meeting langs autostrade jaar of 2-3 geleden toen had ik mijne nog niet zo lang.
Denk Da die vader Seats ook nog van bij mij komen kan dat ? Was een naad los op zitvlak als ik me goed herriner :)
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
prachtkleur ! en prachtige cab , ben ook op zoek naar vadar Seats , maar wil geen "nier" :geek:kwijt aan een set . iemand een tip :cool:
De beste tip:

Elke dag online kijken en niet enkel in belgie en als je iets ziet er ook een Roadtripke van durven maken naar duitsland ofzo.
Soms staan er wel "goedkopere" sets op. Het is gewoon geduld hebben en zien dat je eerst bent. 😄
 
De beste tip:

Elke dag online kijken en niet enkel in belgie en als je iets ziet er ook een Roadtripke van durven maken naar duitsland ofzo.
Soms staan er wel "goedkopere" sets op. Het is gewoon geduld hebben en zien dat je eerst bent. 😄
welke zoekertjessites kun je me aanraden in het buitenland ?
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
ik veronderstel dat de coupe zetels en de cabrio versies niet uitwisselbaar zijn ? of wel ?
Ik veronderstel coupe & cabrio juist wel omdat deze beide naar voor kantelen, ik zou dan eerder zeggen dat die van de sedan niet verwisselbaar zijn.
Ben hier ook ni zeker van, misschien kan iemand anders dit bevestigen.
 

HIM-666

Member
Ik veronderstel coupe & cabrio juist wel omdat deze beide naar voor kantelen, ik zou dan eerder zeggen dat die van de sedan niet verwisselbaar zijn.
Ben hier ook ni zeker van, misschien kan iemand anders dit bevestigen.
Zetels passen in elk model , heb al verschillende sedans zien rondrijden met Vader-stoelen en die zijn alleen voor de coupé’s gemaakt 😛 alleen de kantelfunctie heeft dan totaal geen nut meer 😛
 
Top