Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly. You should upgrade or use an alternative browser.
Is toch nog wel wat werk aan. subframe en draagarmen en de remklauwen moeten nog weg voor te poederlakken das ook nog een 2 maand eer ik die terug heb. Waarschijnlijk diff nog laten aanpassen. Stuurhuis van e46 zoeken. Beugels voor kuipzetels maken. Rolkooi nog spuiten. Ander stuur met naaf...
Nog wat onderdelen gaan halen nu de boite eraf was ineens een coolerworx quickshifter gaan halen. Stalen remleidingen laten maken. Nog wat darmen vervangen. Vliegwiel en koppeling zitten er intussen terug op. quick Shifter is gemonteerd. En de motor heeft eindelijk na lange tijd nog eens gedraaid.
Valt goed mee om zonder brug te doen. Alles los zetten krik eronder alle bouten eruit draaien. Krik laten zakken en heel de achterkant is eronderuit zonder dat je u een breuk hoeft te heffen.
Ik heb er zelf nog niet mee gereden maar dat is dus de reden. Waarom ik eerst alles uiteen haal en nakijk voor ik ermee ga rijden. Achtersubframe binnenkort ook demonteren. Bak ligt er ook af. druklager was ook een stuk afgebroken, vliegwiel is ook aanvervaning toe. Maar twijfel voor een lichter...
Weer aan het volgende puntje bezig subframe eronderuit gehaald en is duidelijk werk aan. motorsteunrubbers zijn gewoon uitgebroken aan het subframe. Het subframe met de nodige versterkingen herstellen. Zodat deze een stevigere bevestiging krijgt en niet zo snel gaat scheuren.
Het zal elk jaar wagen ombouwen worden voor keuring. Ik heb de wagen in oktober 2017 aangekocht wat begon met een velgje veranderen is uitgedraaid tot hoe hij nu staat. De 325i is veel laswerk aan de bodem geweest om deze door de keuring te krijgen. Motorkap zou nog eens terug moeten gespoten...
Ja ik woon niet ver van zolder tegen dat hij op een aanhanger staat ben ik ginder 😂 en aanpassingen zullen er inderdaad wel komen als ik zen rijeigenschappen ga testen wat er dan beter kan. Maar zit nog met waterlek koppeling is aan vervanging toe ophangsrubbers en nog een hele waslijst aan...
Hij is van 1994 en heeft wel al 275000km maar draait nog als een klokje. De carrosserie van de wagen is nog heel netjes wel wat steenslag op de motorkap.
apex arc 8 velgen
Toyo r888 semislicks
Veerpootbrug
Ap schroefset
Camberplates
Rolkooi
Sparco kuipzetel
Achterlichten
Spoiler
Zwarte...