Recent content by Farstreet

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. Farstreet

    E36 - 1991 - 325i - Fina-Warsteiner

    Thanks @Avus 3.0 (y) Natuurlijk mag een video van de eerste startup niet ontbreken. :giggle:
  2. Farstreet

    E36 - 1991 - 325i - Fina-Warsteiner

    Eindelijk was het dan zo ver, de trouw kon eindelijk plaats vinden, den ouden duiker (e36 kas) trouwde met een jong sportief ding (s54 motor). 😅 De fuelfilter en FPR moesten nog een plaatsje krijgen: De e36 automaat cardanas was ongeveer 6cm te kort voor de ZF 6speed gearbox , dus deze...
  3. Farstreet

    E36 - 1991 - 325i - Fina-Warsteiner

    Na heel wat uren ontvetten, schuren, lassen, afkitten, aanpassen,... stond alles klaar om te spuiten. En het resultaat was zeer bevredigend moet ik zeggen!!
  4. Farstreet

    E36 - 1991 - 325i - Fina-Warsteiner

    Ondertussen de s54 onderhanden genomen: Ondanks de lagerschalen er nog vrij goed uitzagen deze vervangen door ACL lagers met ARP bouten De Vanos ook onderhanden genomen: Paar bekende Beisan upgrades en dichtingsets. Deze kan er weer tegen 💪
  5. Farstreet

    E36 - 1991 - 325i - Fina-Warsteiner

    Ondertussen een paar maand verder en er is heel wat gebeurd. De s54 met 6 bak zit in de wagen en draait! Begonnen met een tafel te maken om de motoren makkelijk in en uit te bouwen. Omdat ik alleen aan dit project werk kon ik zo veilig en makkelijk de m50 uitbouwen. Hierna begonnen...
  6. Farstreet

    E36 - 1991 - 325i - Fina-Warsteiner

    Bedankt (y)🙋‍♂️ Veel andere oplossingen zijn er helaas niet. Maar omdat ik de wagen praktisch enkel op circuit gebruik (heb de e30 voor rondritjes) is dit geen probleem voor mij persoonlijk.
  7. Farstreet

    E36 - 1991 - 325i - Fina-Warsteiner

    Bedankt voor jouw reactie 🙋‍♂️(y) Ik ga mijn best doen om af en toe wat updates te posten. Ik hou sowieso alles bij met foto's dus vanaf ik wat tijd heb kan ik alles eens een verslag gieten! 😊
  8. Farstreet

    E36 - 1992 - 325i - non vanos - diamantschwartz

    Hej Jef, leuk je hier te zien en ook eens door je hele project te kunnen scrollen. De wagen ook al in het echt kunnen bewonderen, echt top die wagen van je (y). Keep up the good work! Grts Dimi
  9. Farstreet

    E36 - 1991 - 325i - Fina-Warsteiner

    De achteras-revisie en versterking van de ophangingspunten in beeld: Volledig herbouwd sperdiff naar 40% met 3.45 verhouding
  10. Farstreet

    E36 - 1991 - 325i - Fina-Warsteiner

    Nog enkele foto's van deze zomer op de Nordschleife, hier voelde de wagen (en ikzelf) zich echt thuis :giggle:
  11. Farstreet

    E36 - 1991 - 325i - Fina-Warsteiner

    Dankjewel! Die foto is helaas niet mijn wagen, maar een originele e36 STW die bestuurd werd door Cecotto. Het nummer moet ik nog laten drukken, is er nog niet van gekomen. Geen prioriteit voor mij, vind het zonder nummer ook mooi. De GT splitter is origineel, de spoiler en gurney flap niet.
  12. Farstreet

    E36 - 1991 - 325i - Fina-Warsteiner

    Hallo, even mijn project en mezelf voorstellen. Ik ben Dimi, 34 winters oud en al meer dan 15 jaar Bmw liefhebber in hart en nieren. De Bmw liefde startte door mijn eerste vakantiejob bij een Bmw garage. Tussen alle moderne wagens door mocht ik een e34 verwennen met een groot onderhoud en...
Top