Recent content by heinz74

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. H

    Keyless entry retrofit - oem central lock with remote

    ok thanks.. het probleem eigenlijk is dat het plastic van mijn sleutel lelijk geworden is..sleutel doet het gewoon.. ik heb een 99er met de 3 knoppen op de sleutel.. doet gewoon afbreuk aan de rest van het geheel..auto is grotendeels gerestaureerd..heb je zo'n afgeragde sleutel
  2. H

    Keyless entry retrofit - oem central lock with remote

    hoe kom je aan een sleutel die op je contactslot past? nieuw bij de dealer?
  3. H

    E36 - 2000 - 316i - Sienarot 2 Metallic

    Staat mooi op zijn wielen zo..
  4. H

    E36 Productie aantallen totaal

    dacht het te weten.. maar hoe meer ik er op ga zoeken en comments lees..hoe meer ik alles door elkaar haal..zeker als je op optiecode 0337 zoekt
  5. H

    E36 - 2000 - 316i - Sienarot 2 Metallic

    gaat goed zo ja.. ergens nog maar blij dat een e36 nog niet zo'n cultfollowing heeft net een e30..want daarvan is de helft niet meer te krijgen bij de dealer ..of je betaald 2000€ voor een gebruikt Mpakket..
  6. H

    Wat doe jij als job in het dagelijks leven?

    al sinds 1990 werkzaam in de autoschade.. waarvan de laatste 5 jaar zelfstandig en solo met een eigen toko.. hoofdmoot is het restaureren van young en oldtimers..denk daarbij ruim..beginnend bij een Alfa Giullia Junior..tot een Opel kadett C GT/E en de nodige e30's maar kleine schade aan je Kia...
  7. H

    E36 Productie aantallen totaal

    had ik al gezien.. de Henry in de comments ,ben ik dus..
  8. H

    E36 Productie aantallen totaal

    mijn 99er 320i touring 'Msport' (wat dat ook betekent?) is dus 1 van net 1100 wereldwijd.. nooit geweten
Top