Recent content by Kvb

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. Kvb

    E36 - 1998 - 328i - Orientblau Metallic

    Dikke proficiat met het schitterende resultaat! Nu nog mooi weer en het 'Freude am Fahren' kan beginnen!
  2. Kvb

    E36 - 1998 - 328i - Orientblau Metallic

    Dikke proficiat, Jill! Tempomat kan ik ten zeerste aanbevelen, doet deugd om tijdens een rit 's de voet van het gaspedaal te kunnen doen! Nu nog de voorste 7,5 Styling 24 vinden... Ben benieuwd wat Clubsport Automobile ervan gaat maken, maar is nu al een uniek pareltje hoor!!!
  3. Kvb

    E36 - Cabrio - 1994 - 3.0 - Avus blauw

    Karbonius ziet er superknap uit, MX Motorsport uit Bamberg heeft hierover een mooi filmpje gemaakt! Zal wel naast het prachtige uitzicht een Mega sound hebben nu, en nóg wat sneller...? Dikke proficiat met de mooie Carbon combinatie!!!
  4. Kvb

    E36 - 1998 - 3.2 Velvet Blue

    Nog enkele sfeerbeelden...
  5. Kvb

    E36 - 1998 - 3.2 Velvet Blue

    Voordat de M3 'eindelijk' naar huis komt, pronkt hij nog even op de beurs Techno Classica in Essen in Hall 6 op de BMW Stand. Voor diegenen die niet naar Essen komen, volgende foto's om mee te kunnen genieten. Volgende week woensdag komt hij terug naar België, ook daar heb ik nog een verassing...
  6. Kvb

    E36 - 2000 -316i - titan silber

    Wauw!!! Ziet er klasse uit, dikke proficiat!
  7. Kvb

    E36 - 1998 - 3.2 Velvet Blue

    Ik en Ekrem gisteren bij het overlopen van alle werkzaamheden die uitgevoerd zijn. Voor de liefhebbers zijn er ook Tshirt's te bekomen, maat, kleur Shirt en kleur borduursel kunnen gekozen worden, prijs ligt bij 45€ per stuk.
  8. Kvb

    E36 - 1998 - 3.2 Velvet Blue

  9. Kvb

    E36 - 1998 - 3.2 Velvet Blue

    Bij deze is iedereen uitgenodigd op de stand van de BMW club in Hall 8 is Essen, Techno Classica van 12 tot 16/04. Ik zal op de stand present zijn op donderdag 13/4 en vrijdag 14/4 met m'n M3, Clubsport Automobile is ook aanwezig in Hall 6 van BMW, met 2 bloedmooie en unieke E36's! En uiteraard...
  10. Kvb

    E36 - 1998 - 3.2 Velvet Blue

    Van 12 tot 16 april vindt in Essen (D) de oldtimerbeurs Techno Classica plaats. Mijn M3 Cabrio zal door mijn garagist Clubsport Automobile tentoon gesteld worden op de BMW Classic stand. Ook Clubsport Automobile zal met 2 héél bijzondere E36's aanwezig zijn. Techno Classica is één van de...
  11. Kvb

    E36 - 1998 - 3.2 Velvet Blue

    Ook de ESD Endschalldämpfer is onder handen genomen met hittebestendige verf zoals bij nieuw-uitlevering!
  12. Kvb

    E36 - 1998 - 3.2 Velvet Blue

    Tempomat zit er ook al in
  13. Kvb

    E36 - 1998 - 3.2 Velvet Blue

    Lieve E36'ers, gisteren is de M3 onderaan koudijsgestraald, het resultaat is werkelijk verbluffend! Zoiets kan ik jullie niet onthouden. Nu ziet de auto er niet alleen aan de bovenkant nieuw uit, onderaan is het ook een nieuwe auto geworden, ik sta versteld! De eerste 3 foto's zijn vóór de...
  14. Kvb

    E36 - 2000 -316i - titan silber

    Mooie compact, ze worden echt zeldzaam! Proficiat dat je deze terug in perfecte staat terugbrengt! Gr, K
  15. Kvb

    E36 cabrio " Magritte "

    Dag Paul, hier heb je de speciale Magritte brochure van BMW :
Top