E36 - Cabrio - 1994 - 3.0 - Avus blauw

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Avus 3.0

Active member
Staff member
Wat zie ik vandaag op IG passeren, idd m'n velgen steken terug in elkaar. 😍 😍 😍

Nu nog eens in het verre limburg geraken en heel misschien geraken ze nog voor de winter onder de cabrio...
 

Attachments

  • IMG_20211015_153454.jpg
    IMG_20211015_153454.jpg
    232.4 KB · Views: 6
  • Screenshot_20211015-193450.jpg
    Screenshot_20211015-193450.jpg
    1.1 MB · Views: 3
Last edited:

Avus 3.0

Active member
Staff member
Weer wat eurootjes armer, maar het Zal hem knap staan ! .
Voorlopig nog niet want ben er nog niet om geweest. ;)
Heb natuurlijk wel tijd genoeg gehad om te sparen, alé de kans was groter dat ik het budget van de velgen al aan iets anders had uitgegeven in die maanden dat ik moest wachten 😂 😂 😂
 
Voorlopig nog niet want ben er nog niet om geweest. ;)
Heb natuurlijk wel tijd genoeg gehad om te sparen, alé de kans was groter dat ik het budget van de velgen al aan iets anders had uitgegeven in die maanden dat ik moest wachten 😂 😂 😂
mijne styling 24 GT wielen ( ongelakte) liggen ook bij Puc om te brushen . zijn einde deze maand klaar . ook voor mij eind rijden :)
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
😂 mijne styling 24 GT wielen ( ongelakte) liggen ook bij Puc om te brushen . zijn einde deze maand klaar . ook voor mij eind rijden :)
De mijne waren 7maand geleden ook klaar op het einde van de maand. 😂
Maar op zich was het geen probleem want ik reed rond op de oem style24 velgen, de manier waarop was gewoon niet zo leuk. (steeds beloven ipv ineens te zeggen dat ze deze zomer niet gingen klaar zijn.)
Ik vermoed ook dat jij wel tijd hebt want uwe E36 gaat nog ni zo snel ingeschreven worden he. ;)
 

G i e l.

Active member
Kijk er wel naar uit om ze onder de wagen te zien.. Welke bandenmaat gaat het nu worden?
Ik vind de combinatie randen/hart echt geslaagd, de boutjes ben ik "nog" niet van verkocht, ma dat kan bijdraaien als het geheel onder de wagen staat.
Ipv goude boutjes zou ik nu ook niet meteen kunnen zeggen hoe het anders te doen, of welke andere opties er nog zijn..

@the mauve crew , Hoor ik dat goed, originele GT in breedset, brushed met geplierde randen? Sounds like the way to go!
Style 24 GT wielen blijven naast de Style 39 mijn favo's kwa originele wielen. Beiden gehad, ma verkocht omdat ik ze niet terug vond in de verbrede kasten :D
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Ik heb de banden al enkele maanden geleden besteld. Het waren michelen ps4 , ik vermoed in de maat 225/40.

Ivm de gouden boutjes ben ik ook nog niet 100% overtuigd. Ik had 2 foto's van velgen kleur combinatie's in m'n gedachten waar ik helemaal zot van was en ik heb de LM's in die combinatie laten namaken. Als de velgen klaar waren zei Stefan nog ik zou chrome boutjes nemen maar ik ben niet van m'n gedacht afgeweken en heb dan toch voor de gouden gekozen. M'n logo's zijn ook zwart met goud, als die er in zitten komt het helemaal goed (hoop ik :rolleyes:)

Hieronder de velgen en kleuren combinaties die ik als voorbeeld genomen heb...
 

Attachments

  • Screenshot_20210317-214324.jpg
    Screenshot_20210317-214324.jpg
    858.4 KB · Views: 15
  • IMG_20180610_102957.jpg
    IMG_20180610_102957.jpg
    4.3 MB · Views: 15
Kijk er wel naar uit om ze onder de wagen te zien.. Welke bandenmaat gaat het nu worden?
Ik vind de combinatie randen/hart echt geslaagd, de boutjes ben ik "nog" niet van verkocht, ma dat kan bijdraaien als het geheel onder de wagen staat.
Ipv goude boutjes zou ik nu ook niet meteen kunnen zeggen hoe het anders te doen, of welke andere opties er nog zijn..

@the mauve crew , Hoor ik dat goed, originele GT in breedset, brushed met geplierde randen? Sounds like the way to go!
Style 24 GT wielen blijven naast de Style 39 mijn favo's kwa originele wielen. Beiden gehad, ma verkocht omdat ik ze niet terug vond in de verbrede kasten :D
worden volledig gebrushed , lang zitten twijfelen , maar toch de randen niet laten polieren . Mss ooit in de toekomst . Maar voorlopig is mijn goesting volledig gebrushed .
 

G i e l.

Active member
Ik heb de banden al enkele maanden geleden besteld. Het waren michelen ps4 , ik vermoed in de maat 225/40.

Ivm de gouden boutjes ben ik ook nog niet 100% overtuigd. Ik had 2 foto's van velgen kleur combinatie's in m'n gedachten waar ik helemaal zot van was en ik heb de LM's in die combinatie laten namaken. Als de velgen klaar waren zei Stefan nog ik zou chrome boutjes nemen maar ik ben niet van m'n gedacht afgeweken en heb dan toch voor de gouden gekozen. M'n logo's zijn ook zwart met goud, als die er in zitten komt het helemaal goed (hoop ik :rolleyes:)

Hieronder de velgen en kleuren combinaties die ik als voorbeeld genomen heb...
Idd, met die centercaps ziet het er weer helemaal anders uit.. Denk idd dat het wel gaat goedkomen als ik mij op de voorbeeld foto's baseer ;-)
 

E92_jef

Active member
Staff member
dikke wielen :p
maar da wist je al ondertussen :p
volg een paar mensen op insta met Bbs lm en is idd zeer knap. zeker met juiste fitment :love:
 

yaron

Member
Knappe velgen ! Het lange wachten zal zeker lonen ! Hopelijk zie ik m dan eens op een meeting met de verse velgjes !
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Zo se, ik ben vandaag tot bij Puc Polish geraakt en ben super content met het resultaat. In de schaduw zien ze er donker grijs antraciet uit maar in de zon krijgen ze een grijze bruine schijn en komt het gebrushte deel ook meer tot z'n recht. (moeilijk vast te leggen op foto)

Heb efkes snel enkele foto's getrokken want straks gaan de banden er op en dan steek ik ze binnen om een coatingske op te plaatsen.
 

Attachments

  • IMG_20211026_134640.jpg
    IMG_20211026_134640.jpg
    3.6 MB · Views: 9
  • BBS LM2.jpg
    BBS LM2.jpg
    1.6 MB · Views: 9
  • BBS LM3.jpg
    BBS LM3.jpg
    840 KB · Views: 9

Avus 3.0

Active member
Staff member
Thanks gasten, ivm de borduurs is het altijd oppassen he, zelf met de style 24. ;)
Ik heb er gisteren de banden laten opleggen en er zat nog genoeg rubber rond vond ik maar het gaat sowieso opletten geblazen worden.🤞
Eind deze week zou de coating er op zitten en kan ik ze eens testfitten...
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Zowel de banden als de coating ligt op de velgen. Hopelijk zondag een beetje tijd om deze er eens onder te steken...
 

Attachments

  • IMG_20211028_201842 (1).jpg
    IMG_20211028_201842 (1).jpg
    1.1 MB · Views: 8
  • IMG_20211028_201755 (1).jpg
    IMG_20211028_201755 (1).jpg
    1.3 MB · Views: 8

Avus 3.0

Active member
Staff member
Ik heb ze er zondag efkes snel ondergestoken gewoon om te zien hoe ze er onder stonden. Vooraan stak er bij de originele velgen een kleine spacer tussen (met langere bouten) omdat deze anders tegen de veerpoten kwamen en toen ik de bbs'en wou steken merkte ik eigenlijk dat ik de originele bouten van vooraan niet bij de aankoop meegekregen heb (of ik moet nog eens goed zoeken) Vermits ik niet goed wist dat ik de spacers er van tussen mocht laten en dan de langere bouten er in mocht steken heb ik de wielen maar gemonteerd met de spacers. Persoonlijk vind ik nu dat ze iets te breed staan vooraan, ook de hoogte moet nog aangepast worden en de wagen volledig uitgelijnd worden maar dat zal voor na de winter worden.

Hieronder al enkele slechte foto's van de testfit, de zon en gsm werkte niet echt mee...
 

Attachments

  • IMG_20211104_162944.jpg
    IMG_20211104_162944.jpg
    3 MB · Views: 14
  • IMG_20211104_163109.jpg
    IMG_20211104_163109.jpg
    3.9 MB · Views: 14
  • IMG_20211031_100244.jpg
    IMG_20211031_100244.jpg
    3 MB · Views: 14
Top