Search results

• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. Avus 3.0

Porsche Big brake op een E36 - Chassis non M/M3 + Onderdelenlijst

Merci voor deze bijdrage waar menig circuit rijder wel wat aan zal hebben. (y) En als niet circuit rijder was het leuk leesvoer. ;)
  2. Avus 3.0

E36 cabrio " Magritte "

Welkom hier. De wagen staat er zeer mooi bij en is ondertussen reeds gekend in de E36 scene en op het internet. Hier op het forum staat er ook wat informatie ivm de Magritte reeks maar daar zal je waarschijnlijk al wel van op de hoogte zijn vermoed ik...
  3. Avus 3.0

E36 - 316i - 1996 - alphine white / wrapped

Ola benieuwd naar de nieuwe velgen en als je aan de E21 begint dan zal ik uw project ook met veel plezier volgen want dat steeds de moeite. (y)
  4. Avus 3.0

E36 - 1997 - 320i - Madeirazwart violet

Groot gelijk :ROFLMAO:
  5. Avus 3.0

E36 - 1997 - 320i - Madeirazwart violet

Top dat je al een deel van de wagen zelf gepolierd hebt, ikzelf heb hier het geduld niet voor en heb mijn wagen dus enkele jaren geleden eens laten polieren. Ben echt blij dat ik dat toen heb laten doen want die shine dat er nu opzit is echt bangelijk. Ook de wagen poetsen gaat veel gemakkelijke...
  6. Avus 3.0

E36 - 1992 - 320i - Mauritius Blue

Welkom hier op het forum, knappe voorstelling en build van uw E36. Zo vers gespoten komt de blauwe kleur echt wel tot zijn recht. Ik ben helemaal fan van deze oem+ wagen, de velgen en subtiele verlaging zitten hem als gegoten. 🔥 😍 Veel plezier en veilig km's met de wagen gewenst ...
  7. Avus 3.0

E36 - 1992 - 320i - diamantzwart

Knappe foto's van deze prachtige oldie in oem+ stijl. 🔥 :love:
  8. Avus 3.0

E30 Cabrio 320i

Prachtig zo een volledig OEM exemplaar. 😍 Ik ben ook helemaal fan van deze kleur. Met deze lage km stand en toestand waarin deze zich bevind is het een pareltje om te koesteren...
  9. Avus 3.0

E46 325i 2005 Nachtblau

Prachtige wagen zo'n E46 CI in de deze klasse volle kleuren combinatie. :love: Deze wagen ziet er ook weer top onderhouden uit en zit ook ook goed in de opties. 👌
  10. Avus 3.0

E36 - 1998 - 3.2 Velvet Blue

Foto's zien er veelbelovend uit en het is duidelijk dat er geen half werk aan besteed wordt. Gaat een prachtig exemplaar zijn als deze af gaat zijn. :love: 🔥 Zo'n rit is idd altijd leuk maar om zoiets te organiseren heb ik spijtig genoeg geen tijd. Ik heb zo ook al enkele keren een classic...
  11. Avus 3.0

E36 - 1992 - 320i - Mauritius blauw

Zou zonde zijn van de E36 maar een E46 M3 is ook wel een knappe wagen natuurlijk. Wel opletten dat je het financieel goed gepland hebt want anders kan het wel eens een zure moneypit worden. Op bimmerboard zijn er hierover genoeg topic's waar je moet opletten ivm de aankoop van een E46 M3...
  12. Avus 3.0

In en uitschrijven om jaarlijkse rijtaks te verminderen

Ik betaal wel wat meer dan €248 (ergens vanachter in de €300) bij mijn verzekering ondanks dat ik daar ook met meerdere dingen zit. P&V heeft geen regeling voor classics, enkel voor oldtimers dacht ik. Ik krijg dan enkel korting omdat ik minder dan 5000km per jaar doe.
  13. Avus 3.0

De verzekering moet niet perse uw wagen voor 6maand verzekeren want dan staan de datums ineens vast en als het dan nog goed weer is kan je er niet meer mee rijden. Als je hem uitschrijft hebben ze de keuze om de verzekering on hold te zetten of te schrappen. On hold dan begint de overige tijd...
  14. Avus 3.0

Idd ik schrijf elke winter mijn M3 terug uit, deze staat wel privé ingeschreven dus ik weet niet of dat verschil uitmaakt. Dit kan je misschien eens navragen bij uw verzekering. Rond oktober/november ga ik langs de verzekering en breng ik mijn nummerplaat binnen bij de verzekering om de wagen...
  15. Avus 3.0

Introductie + Ik zoek een E36 328i Cabrio (Facelift)

Op foto ziet de nederlandse 328 er wel heel mooi uit maar nadat ik uw beschrijving van de wagen gelezen heb dan volg ik Steven (Psychotronik) zijn mening. Er zijn iets te veel puntjes die niet kloppen, voor bijna 25K zou ik hem dan zeker laten staan. De simulatie van de prijzen ivm verzekering...
  16. Avus 3.0

E36 1994 2.1 AC Schnitzer Mauritius blauw metallic

Hupsakee het interieur en exterieur zien er ook weer mind uit, knappe updates weeral. (y)
  17. Avus 3.0

E36 - 1993 - 318is - Tannengrün

Die Schnitzer 5 spaak is toch niet lelijk. Past tijdsgebonden perfect bij de wagen en ze zijn gemakkelijk in onderhoud. ..
  18. Avus 3.0

E36 -1994 - 325I - Madeiraschwarz

Die zullen hem zeker niet misstaan, ik ben er ondertussen ook meer fan van. (y)
  19. Avus 3.0

E36 - 1991 - 328i - Brillantrot - sedan - street/track

Top dat je deze kist af en toe eens goed gebruikt op't circuit. Er zitten een paar leuke foto's bij maar zoals je zegt, je kan ze niet allemaal aanschaffen...
  20. Avus 3.0

E36 - 1996 - 318i - Madeiraviolet-metallic

Top dat er nog een E36 bijgekomen is. Je hebt al genoeg ervaring met de 4cylinders dus daar moeten ze u niks meer over wijsmaken. Ideale combo, mooi weer is genieten met de cabrio en met slecht weer pak je gewoon de andere. Succes nog met beide wagens. (y)