Search results

• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. Psychotronik

E36 - 1993 - 318is - Tannengrรผn

U foto is wel serieus misvormd precies. U achterwiel staat er zo scheef onder. ๐Ÿค”
  2. Psychotronik

E36 - Cabrio - 1994 - 3.0 - Avus blauw

Mooie foto's ๐Ÿ‘๐Ÿ‘
  3. Psychotronik

Centrale luchtmond/rooster dashboard

Komen halen ? Ik ben de goedkoopste opt net . ๐Ÿ˜œ
  4. Psychotronik

BMW E36 Airco Retrofit

Prachtige how to ! ๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘๐Ÿ‘ Zoiets is echt een meerwaarde voor dit groeiend nieuw forum. Chapeau voor het werk en mooi uitgeschreven. ๐Ÿ‘๐Ÿ‘
  5. Psychotronik

Zeldzame E36 onderdelen

Mijne zoon zijne gokart (oude foto)
  6. Psychotronik

e36 - 1992 - 325i - schwarz II - tracktool

Bedankt he. Zo verkoop ik mijn gordels niet ... ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
  7. Psychotronik

E36 coupรฉ 1994 m3 3.0 cosmoszwart

Welkom hier. Zeer mooie e36 m3 heb je daar ! Hij staat ook mooi in de lak precies . Die wielen eronder geeft hem echt een sportieve look . ๐Ÿคฉ
  8. Psychotronik

E36 - Cabrio - 1994 - 3.0 - Avus blauw

Lijkt me een leuke trip geweest te zijn ! Het enige nadeel vind ik dan meestal dat je elkaar wat opjaagt in het auto rijden. In groep val je altijd sneller op . ๐Ÿ˜„ . Als je dit alleen doet dan heb je minder kans om de aandacht te trekken . Haha . Mijn gouden regel is om nooit 2 keer op...
  9. Psychotronik

1 387 011 Zou moeten passen volgens google
  10. Psychotronik

10 euro Ik moet nog wel effe kijken of coupe en sedan hetzelfde is . Ik zal partnummer straks eens kijken.
  11. Psychotronik

Ik heb het nu wel niet gepoetst ๐Ÿ˜€
  12. Psychotronik

E36 - 1993 - 320i - diamantzwart

Ik heb u titel wat aangepast zodat het bij de rest past. ๐Ÿ˜„
  13. Psychotronik

Registreer je procar hier !

Een leuke website waar ze de procars willen verzamelen! Als je er 1 hebt, dan kan je deze aanmelden ๐Ÿ˜‰ http://bmwclass2register.com/
  14. Psychotronik

Van welk jaar is deze wagen ?
  15. Psychotronik

Je woont in Nl dus er komt nog een motorswap ? ๐Ÿ˜
  16. Psychotronik

Zeldzame E36 onderdelen

Daarom wil ik terug een stabiel e36 informatief forum maken . Forums gaan eruit, maar wij komen terug in. ๐Ÿ˜„ de bedoeling is op lange termijn te blijven bestaan . We hebben de beste servers en backups . Eigenlijk wel jammer van bmwfan... zat er vroeger ook.
  17. Psychotronik

Welkom hier . Je hebt je weg gevonden zie ik ๐Ÿ˜‰ . Het is inderdaad een serieus werkje geweest maar het resultaat mag er zijn ! We zijn altijd benieuwd naar meer ๐Ÿ˜‰.
  18. Psychotronik

Radiatorplaat e36 m3

Yes
  19. Psychotronik

Zeldzame E36 onderdelen

Weet ik ๐Ÿ˜€. Ik hoop alleen niet dat je fbpagina met al de informatie vroeg of laat verdwijnt . Dat zou zonde zijn ๐Ÿ˜‰
  20. Psychotronik

e36 - 1992 - 325i - schwarz II - tracktool

Dat zou kunnen. Daar heb ik helaas geen antwoord op i.v.m die gordels. @E92_jef kan daar misschien wel op antwoorden. Conclusie zal wel zijn dat de 6 punts veiliger zijn ?