Search results

• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. Avus 3.0

Bimmerboard rondrit

Op bimmerboard was er een rondrit gepland op 19/09 voor alle Z modellen van bmw maar omdat er niet genoeg animo was is deze rit nu ook opengezet voor alle BMW modellen. Ik heb me dus ingeschreven met de E36 om deze rondrit mee te rijden, als er nog goesting moesten hebben om mee te rijden dan...
  2. Avus 3.0

Ghettems BMW Classics Meeting 22/08/21

Als het weer wat goed zit en de coronamaatregelen vallen mee dan zoek ik hier nog wel eens heen te gaan. Meer info via de FB link...
  3. Avus 3.0

E36 - Cabrio - 1994 - 3.0 - Avus blauw

Hallo iedereen, ik ben Frederik, (Fré, Freke, Fredje whatever) woonachtig in Bornem en ik ben nog één weekje 39jaar. Vroeger was ik vooral met brommers en moto's bezig en heb ik enkele jaren motorcross wedstrijden op amateur niveau gereden maar na enkele blessures ben ik hier dan ook...
  4. Avus 3.0

E36 Velgen topic

Dit topic kan een interessant topic zijn voor al diegene die op zoek zijn naar nieuwe velgen voor onder hun E36. (of graag al eens dromen van een nieuwe set velgen) Je kan hier inspiratie op doen en kijken hoe bepaalde velgen onder een e36 staan maar ook of ze er wel eventueel onder passen. Post...