Search results

• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. N

E36 - 1991 - 318i - nautic grun

Van novus nieuw gekocht bij bimmerproducts 😁
  2. N

Dankjewel Ja idd deze hadden wij ook in gedachten. Vandaag is er nog update geweest nieuwe uitlaat
  3. N

Vandaag heeft men zoon een andere ruitenwissermechanisme gemonteerd en de ruutenwisserstangen herspoten. Toch weer een beter zicht. Volgende maand staat de uitlaat op het programma. Alsook de keuring benieuwd wat ze nu gaan vinden…
  4. N

De ruitenwissers worden aangepakt, foto volgt nog 😉
  5. N

Dankjewel voor je reactie, de ruitenwissers staan op de planning voor in het kort, ook de ruitenwisser motor moet ook vervangen worden, mag ik vragen wat je bedoelt met de verschillende lijsten? Ik moet je wel gelijk geven, ik had dit ook gewild op men 17de 😉
  6. N

We zouden er het liefst monteren die mogen voor keuring -30 vooraan en achteraan -15 er zitten ook brede banden op en deze mogen de wielkast niet raken
  7. N

dankjewel, we zullen hier zeker af en toe posten. op bimmerboard volg ik jou ook, deze van steven ook trouwens is nog steeds mijn jongensdroom een BMW M3 E36 mss ooit nog eens, op 2dehands stond er recent een mooie van 92 dan nog maar die prijs zeg 😱
  8. N

dankjewel! Vinden wij ook hij zag er eigenlijk niet uit. We zouden vaste veren monteren, maar niet te laag.
  9. N

Dit zijn nog de plannen ermee: Verlagen Nieuwe uitlaat Velgen poederlakken Motor tikt af en toe, dit moet ook verholpen worden
  10. N

Dan was ik deze velgen eigenlijk moe en waren ze niet mooi meer alsook een m bumper en m skirts gemonteerd. Dus ziet deze er nu zo uit
  11. N

Deze foto’s zijn van in 2017
  12. N

In die 4 jaar is er wel al heel veel aan vernieuwd: Nieuwe draagarmen + koppelstangen Benzinepomp Visco koppeling Waterpomp + distributieriem Remmen voor en achter Alternator Zal wel nog een paar dingen vergeten zijn
  13. N

Ondertussen ook al 4 jaar geleden dat ik deze heb gekocht, nu samen met mijn zoon gaan we deze verder opknappen. Eigenlijk is deze nu van hem, maar dit wil niet zeggen dat ik er niet meer in rij 😁 Dit zijn foto’s bij aankoop