Search results

• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. Psychotronik

E36 - 1993 - 318is - Tannengrün

Alles in orde met de hond ? Ziektebezoek is meestal niet goed.
  2. Psychotronik

E36 - 1991 - 318i - nautic grun

Mooie plannen !
  3. Psychotronik

Duitse classic car meeting Peer 12/05/2022

1.15u rijden voor mij . Goh. Ik zit ook nog is met mijn bengels. En mijn madam is pas om 20.30u klaar met knippen en dan nog is opkuis. Ik schat de kans klein 🙂
  4. Psychotronik

bmw e36 316 m43 broccarot

Dat is vervelend . Helaas is die verkoophoek niet van ons. Hopelijk krijg je hem alsnog aan !
  5. Psychotronik

E36 - 1992 - 320i - Brokatrot

Die extra lip hoeft niet voor mij. Maar dat is persoonlijk. 😀. Voor de rest kan ik hem zeker smaken . Zeer goed bezig ! Het blijft een knappe kleur en na het polieren in de zon zal die kleur extra goed uitkomen . 😎
  6. Psychotronik

E36 met S55b30 motor van F80 M3

Meer dan geslaagd! Enkel in België lukt dat weer niet terwijl hij toch meer 'eco' is dan een oudere auto . Al zal dat te verwaarlozen zijn. Het is tenslotte de euronorm dat belangrijk is . 😁
  7. Psychotronik

E36club.be Meet and greet 26/06/2022 Be there !

Foto van de locatie
  8. Psychotronik

Op wandelafstand van de Greet & Meet bevindt zich een grote speeltuin en taverne in het recreatiedomein "het breeven", ideaal voor diegene hun vrouw en kids meebrengen.
  9. Psychotronik

Beste leden , Op 26/06/2022 organiseert E36club.be zijn langverwachte M&G ! Hier hopen we jullie allemaal te verwelkomen voor een leuke kennismaking met andere leden of om elkaars wagen te bewonderen en misschien ideeën op te doen. Algemene info: Wat kost deze m&g? De m&g is volkomen gratis...
  10. Psychotronik

E36-1994-318i-Bostongrün

Goed bezig daar! Altijd leuk dat er gepassioneerde mensen zijn iets willen leren en bereiken in het leven ! De ene denkt aan heel de dag playstationnnen en een andere aan zijn toekomst en passie! Ik heb bewondering voor de laatste versie . 😎
  11. Psychotronik

E36 - 1993 - 318is - Tannengrün

Volgens mij zou de wagen met een m pakket de velgen beter laten uitkomen denk ik persoonlijk.
  12. Psychotronik

E36 middenconsole armsteun

Te koop E36 middenconsole armsteun in het bruin. Oem bmw Prijs: 100 euro
  13. Psychotronik

E36 hout + consolebakje

Te koop Oem bmw hout + consolebakje Prijs: 15 euro
  14. Psychotronik

E36 hout

Te koop E36 houten plaatje oem bmw Bmwnummer: 8 184 566.0 Prijs: 5euro
  15. Psychotronik

E36 depo mistlampen

Te koop E36 depo mistlampen in Oem look Prijs: 25 euro
  16. Psychotronik

E36 depo mistlampen

Te koop: E36 depo heldere mistlampen . 25 euro
  17. Psychotronik

E36 - Coupe - 1998 - m3 - 3.2 - Cosmoszwart - Tracktool

Ik ben gene racer haha
  18. Psychotronik

E36 - Coupe - 1998 - m3 - 3.2 - Cosmoszwart - Tracktool

Snap ik . Ik liet dat ook maar weten om te lachen . Ik gebruik die vooral om 0-100 te meten . Met de vorige plastieke airbox deed mijn 3.0 m3 toch 5.4s/100 wat ik zeker niet slecht vond. 😎 Normaal kan je er ook circuit mee rijden. Hoe of wat geen idee. Ondertussen hebben ze ook al modernere...
  19. Psychotronik

E36 - 1996 - 318i - Dunkelblau

Mooie cabrio heb je daar! En ook een net softop. Dat maakt een e36cabrio toch altijd af. Ongeacht of er voor de rest iets aan is. Zo een slecht ruitje of gescheurd dak valt altijd snel op. Snel dat ruitje fixen dan 😉 . Dat blauw ben ik ook geen fan, maar als iedereen hetzelfde doet is er niets...