Search results

• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. Avus 3.0

Duitse classic car meeting Peer 12/05/2022

Gisteren op de Duitse classic cars meet in Peer waren er toch weer wat E36's te bewonderen. De meet was zeer aangenaam en het was gezellig druk in het centrum van Peer waar de terrasje goed gevuld waren. Ook was het weer fijn om de eigenaars van de andere E36's te ontmoeten en wat bij te...
  2. Avus 3.0

E36 1994 2.1 AC Schnitzer Mauritius blauw metallic

Ik ben er dit jaar spijtig genoeg niet geraakt maar heb net de aftermovie eens bekeken en het zag er weer de moeite uit. Jullie waren er precies met een leuk groepje. (y)
  3. Avus 3.0

E36 - 1993 - 318is - Tannengrün

Hopelijk komt het goed met Thor, 5jaar is idd echt wel nog wat te jong om zoveel miserie mee te hebben. Succes 🤞💖
  4. Avus 3.0

E36 - 1997 - 323i - Avus blauw cabriolet - Volledige restauratie

Top dat je de cabrio een 2e leven geeft. Ik zie dat je geen half werk doet en dan vermoed ik ook niet dat de wagen ooit nog zal weggaan. (y) Een Avus blauwe cabrio is gewoon de max en deze gaat een pareltje worden als hij af is... Ps: wat vind uw vrouw/vriendin er van dat je de garage een...
  5. Avus 3.0

BMW E36 318is - 1996 - Sedan - Oxford Grün Metallic

Altijd cool om zo een filmpje van uw eigen te hebben. Het geluid van de 318 valt eigenlijk ook nog wel mee. (y)
  6. Avus 3.0

BMW E36 318is - 1996 - Sedan - Oxford Grün Metallic

47sec sneller dan heb je idd goed uw best gedaan. (y) Het zal er druk geweest zijn op de ring met Belgen & Nederlanders met hun e36's want ik had er redelijk wat op IG zien passeren die daar zaten...
  7. Avus 3.0

Stond toch al in de kalender, die babysit moest al lang geregeld zijn. 😂 😂 😂 Nee nee ik snap het wel, is voor mij zelfs nog iets verder rijden. Ik sluit de winkel om 18h en vertrek dan rechtsreeks naar daar...
  8. Avus 3.0

bmw e36 316 m43 broccarot

Oei dat is minder van de drankenhouder, had je hem via e36club besteld of gewoon ergens op het internet?
  9. Avus 3.0

Deze meet is volgende week donderdag, zijn er ondertussen nog anderen die ook naar daar gaan?
  10. Avus 3.0

E36-1994-318i-Bostongrün

Super dat hij terug is. Als je centen uitgeeft en je ziet het niet meteen dan is het altijd moeilijker om de investeringen te doen. Velen besteden centen om de buitenkanten op te smukken want daar hebben ze direct resultaat van en onderling rijden rijden ze dan eigenlijk met een verwaarloosde...
  11. Avus 3.0

E36 met S55b30 motor van F80 M3

Ondertussen ook nog een filmpje gevonden op instagram: https://www.instagram.com/p/CWbYFWFKNkR/
  12. Avus 3.0

E36 met S55b30 motor van F80 M3

Ik kwam daarnet deze foto's tegen van een E36 waar ze een S55b30 motor hebben in gelepeld. Het is geen officiële speciale editie uitgebracht van BMW maar omdat het toch niet de eerste de beste motorswap is vond ik wel dat deze hier ook een plaatsje verdiende. Voorlopig heb ik nog niet meer...
  13. Avus 3.0

Bij een groene of blauwe vind ik tegenwoordig de oranje pinkers mooier, ik had ook eerst witte steken op mijne maar heb ze terug veranderd. ;)
  14. Avus 3.0

E36club.be Meet and greet 26/06/2022 Be there !

Whoop whoop, ik kom zeker af. 😜
  15. Avus 3.0

Pech met de radiator maar het was niks dat niet gemaakt kon worden, kon ook veel erger afgelopen zijn... PS: Dat groen met goud/bronze wielen is gewoon een top combo. 🔥 👌
  16. Avus 3.0

E36- 1993 - 325i - diamantzwart- Vanos

Proper die hoofdsteunen zo, ben ook wel benieuwd naar het totaal plaatje met de velgen enz... Ps wat is de witte wagen op de achtergrond? Lancer evo?
  17. Avus 3.0

E36 318IS coupe 1997 avus blue

Hij staat idd terug wat oem , zeer knap zo. (y) Wat was de reden hiervoor miss? Ik merk dat ze vooraan ook nog steeds redelijk hoog staan bij recentere M modellen...
  18. Avus 3.0

E36 - 1992 - 320i - avusblau metallic

Top dat hij weer bolt. Ivm de spoiler vind ik het ook een moeilijke: soms ben ik meer fan van een coupe met spoiler en dan vind ik zonder weer beter. 🤷‍♂️
  19. Avus 3.0

Polderrit (Kemzeke) 16/04/2022

Maakt dan al maar wat reclame voor onze meet. 😜