Search results

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. P

    BMW E36 cabrio accubak herstelling

    Voor de mensen met een E36 cabrio met de bewegende accubak als trillingsdemper: mocht één van de beugels die de accu vasthoudt afbreken, er zitten twee (lange) M6 inslagmoeren in de onderkant die gemakkelijk eruit te halen zijn en nieuwe er met een hamer in te kloppen. Met dan een nieuwe beugel...
  2. P

    BMW E36 Cruise Control retrofit

    Ja dat klopt, helaas al een paar jaar geleden gedaan en toen zelf geen foto's genomen. Er is wel wat online te vinden en ik zal in de toekomst eens de gebruikte inbouwhandleiding(en) inscannen en als bijlage toevoegen. En eventueel ook wat onderdeelnummers voor de krimpcontacten en zo. Had zelf...
  3. P

    BMW E36 Cruise Control retrofit

    Deze retrofit valt op zich goed mee, het lastigste is de nodige draden door de firewall en zekeringkast naar de stelmotor krijgen. de rest speelt zich onder het dashboard en achter het handschoenvakje af. Benodigdheden: - stelmotor met correcte beugel en gaskabel voor jouw motortype - stuurdoos...
  4. P

    E36 - 1993 - 325i - Mauritiusblau met.

    Geen speciale plannen om veel te veranderen. Misschien ooit een M-pakket, al vind ik dat het niet hoeft, zeker nu de dorpels en onderkant van de bumpers mee in kleur zijn gespoten. En/of een set style 32 velgen. PDC achteraan zou ik nog overwegen inbouwen, maar dan eerst een goede set vinden...
  5. P

    E36 - 1993 - 325i - Mauritiusblau met.

    Uitgevoerde werken Gerepareerd/vervangen: - veel :) - raam rechtsvoor bijgeregeld zodat het goed aansluit op dak en voldoende zakt bij openen deur - cabriodak bijgeregeld zodat het achteraan beter aansluit op het deksel - reparatiekit voor dakhemel aan cabrio mechanisme geplaatst -...
  6. P

    E36 - 1993 - 325i - Mauritiusblau met.

    Plaats voor meer foto's
  7. P

    E36 - 1993 - 325i - Mauritiusblau met.

    Ondertussen ongeveer 5 jaar in het bezit van deze leuke oude dame (zoals de eerste eigenares) en al veel plezier aan/mee beleefd, maar ook veel verkeersbelasting betaald 🤪. Al vele zaken aan gerepareerd, vervangen, toegevoegd en vorig jaar in de avondles volledig herspoten (foto's zijn voor...
Top