Search results

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. Vince

    ophanging

    heb ook een gelijkaardige set gehad van KW ( street comfort ) die stond wel mooi maar raakte nu en dan wel de grond met mijn bumper na een verkeersheuvel terwijl hij wel op reglementaire stond voor de keuring :unsure:
  2. Vince

    ophanging

    Voor H&R veren had ik ook geïnformeerd maar die waren niet compatibel met de B6 schokdempers van Bilstein .. ik ben er mij van bewust dat hij een stuk stugger zal rijden maar de ophanging die er nu op zit is ook niet bepaalt zacht jouw M staat wel super mooi met die H&R veren er op !
  3. Vince

    ophanging

    Ik ben al een tijdje opzoek naar wat de ideale ophanging is voor mijn E36 M3. Een schroef set zie ik niet zitten aangezien ik nog een KW street performance heb gehad op mijn E92 en mijn ondervinding is eens hij op de juiste hoogte staat je dit nietmeer aanpast + dat het niet altijd evident is...
  4. Vince

    E36 M3 diamant zwart 3.0 1993

    Bedankt voor de mooie woorden 😄 Het is inderdaad een werk waar je wat tijd voor nodig hebt .. beter afwachten tot op het moment dat je voldoende tijd hebt om alles op u gemak te doen zoals het moet 😉 Als het zo ver komt neem zeker genoeg foto’s ik kijk er al naar uit om ze te zien passeren op...
  5. Vince

    E36 - Coupe - 1998 - m3 - 3.2 - Cosmoszwart - Tracktool

    Wooow ! 🤩 Echt super interessant wat ik hier allemaal gelezen heb ! Dik onder de indruk van dit power beast 😆 Wat een parel !
  6. Vince

    E36 M3 diamant zwart 3.0 1993

    Bedankt voor de verwelkoming ! Eigenlijk had ik beter wat meer tekst en uitleg geschreven voor ik mijn post plaatste want er is nog zoveel meer te vertellen over de M3 en alle werken die zijn uitgevoerd. Het afgelopen jaar heb ik niets anders gedaan in mijn vrije tijd dan hier aan gewerkt. Als...
  7. Vince

    E36 - Coupe - 1994 - M3 - 3.0 - Cosmoszwart

    Amai echt super dik ! Zelden zo een mooi exemplaar gezien , perfectie 🤩 Hoe heb je de voorkant verlaagd ?
  8. Vince

    E36 M3 diamant zwart 3.0 1993

    Bedankt voor de voor de verwelkoming en complimenten ;-) Inderdaad het is aftellen tot 03/2023 want tot die tijd zal ik de wagen niet inschrijven 😅 De wagen heeft 135xxx KM op de teller wat ik relatief weinig vond ( voor mijn budget ) want je vind er altijd met lager KM stand maar dan gaan de...
  9. Vince

    E36 M3 diamant zwart 3.0 1993

    Geformeerd moest gedemonteerd zijn 😅 schrijf foutje .. alles is gedemonteerd en alle rubbers zijn vervangen . Heb geïnformeerd voor droogijsstraler maar dat was redelijk prijzig + de vorige eigenaar had paarse powerflexen gemonteerd op het subframe dus moest alles er toch van onder dan vond ik...
  10. Vince

    E36 M3 diamant zwart 3.0 1993

    Bedoel je het chassis zelf ? Met een super degreaser en een warmwaterhogedrukreiniger .. Eens al het vuil er af was kwam de originele undercoating terug mooi uit . Voor De rest zijn alle ophangingsonderdelen geformeerd, geschuurd en vervolgens gespoten met een 2 K lak
  11. Vince

    E36 M3 diamant zwart 3.0 1993

    Hallo , Bij deze stel ik jullie mijn E36 M3 voor . Vanaf mijn 16jaar was dit al mijn droomwagen . Toen ik 18 was en net mijn rijbewijs had was mijn eerste auto dan ook een E36 318tds . Zalige wagen ! Tijd geleden kwam ik tot de vaststelling dat de E36 M3 ondergewaardeerd was op de 2de hands...
Top