Search results

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. darkdragon

    bmw e36 316 m43 broccarot

    nuja zeg wel het was op bmw e36 verkoophoek dat ik de aankoop had gedaan
  2. darkdragon

    bmw e36 316 m43 broccarot

    Ja deze staat al genoteerd trouwens!!! 😊👌👍👊 ik had een dranken houder besteld betaald maar heb nooit niks meer gehoord en ben mijn geld kwijt nuja we zien wel 😉
  3. darkdragon

    bmw e36 316 m43 broccarot

    zomer pics zoals deze was 2021 en nog to do : de foto's zijn van de eerste rondritten, wat nog te doen : de koets moet verder nog op punt gezet worden, en nog dezelfde motorkap zoeken in kleur mocht het lukken, de remmen vooraan vervangen, nog een dakspoiler zoeken, drankenhouders, hoedenplank...
  4. darkdragon

    bmw e36 316 m43 broccarot

    e make over en de goodies part two : ondertussen had ik al andere achterlichten besteld en een setje velgen kunnen vinden, en wat leuke stickers/naafkapjes en logo's , een fat lip voor de voorbumper, en depo angel eyes, en het stoffen interieur heeft ondertussen plaats gemaakt voor een leder...
  5. darkdragon

    bmw e36 316 m43 broccarot

    de make over en de goodies : nu ik wat materiaal besteld om deze nog wat verder op te leuken ondertussen ook een andere grille gevonden met wat gebruiks sporen maar was idem qa kleur dus ik tevreden, pook hoes en handrem hoes met M stiksels en een ander pookje, luidsprekers: vooraan ontbraken...
  6. darkdragon

    bmw e36 316 m43 broccarot

    eens alles gedemonteerd/bekeken was begon ik terug begonnen met de heropbouw (nog steeds in lockdown) en moest je beredden met het gene je kon laten thuisbezorgen dus ik probeerde met volle moed spatbord uit te plamuren te primen en zo dicht te gaan met kleur (achteraf gezien zit ik 1 tint te...
  7. darkdragon

    bmw e36 316 m43 broccarot

    de corona begon en toen ben ik er eens begonnen (net als mijn vorige project een calyposo rode sedan) alles demonteren/bekijken de in roetex zetten, een ander rechtervoorspatbord gezocht want de imi paste niet mooi op mijn vorige project en gezien ik een spatbord nodig had zonder knippergat ...
  8. darkdragon

    bmw e36 316 m43 broccarot

    zo stond deze int begin, deze had een ontmoeting gehad met de vangrail tik op de rechter voorflank en en zijn achterflank. deze was opgelapt met stukken van een zwarte sedan en toen langs de kant gezet in Ninove. na wat twijfelen we hebben ik deze eens bekeken, gezien de km stand (150.000) en...
Top