Search results

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. Kvb

    E46 325i 2005 Nachtblau

    Hiermee begon voor mij m'n Cabrio passie. Ik reed met een F11 530D, hét voertuig dat in de prospecten staat van BMW. Deze kocht ik van een bevriende BMW dealer Ralf Horn in Euskirchen. Na bijna 300.000km was de vraag, wat hierna te kopen. Mijn beroepsprofiel was ondertussen veranderd en ik was...
  2. Kvb

    E30 Cabrio 320i

    Dag allen, ik heb net de rubriek 'andere projecten' ontdekt, vandaar hierbij m'n E30 : het betreft een oude liefde : ik behaalde in 1989 mijn rijbewijs en rond die periode was een BMW E30 cabrio een onbereikbare droom. De kostprijs was toen een 316i x2 om een idee te geven... Toch is deze auto...
  3. Kvb

    In en uitschrijven om jaarlijkse rijtaks te verminderen

    Hey allen, ik kan blijkbaar m'n M3 inschrijven, en na een seizoen tegen de winter terug uitschrijven. Ik dien bij het opnieuw inschrijven op dezelfde naam niet opnieuw BIV te betalen? Geld dit ook als de M3 wordt ingeschreven op naam van een vennootschap? Hoe zit het verder met de technische...
  4. Kvb

    Geproduceerde aantallen E36

    Voor de liefhebbers hierbij de geproduceerde aantallen van alle E36 modellen per jaar Specifiek voor de E36 M3 Cabrio 3.2 iets meer gedetailleerd per kleur :
  5. Kvb

    E36 - 1998 - 3.2 Velvet Blue

    Hallo allen, hierbij stel ik mijzelf en m'n auto's ff voor : Ik ben Koen en ben 52 jaar. Sinds een drietal jaar ben ik een echte BMW cabrio fan. De eerste cabrio werd een E46 325i Individual Nachtblau. Als tweede cabrio keek ik vooral uit naar de auto waarvan ik droomde als 18 jarige, een E30...
  6. Kvb

    Styling 24 7 1/2"

    Hallo, ben op zoek naar 2st nieuwe Styling 24 velgen in 7 1/2" om vooraan op een M3 te monteren. Moeten in nieuwe staat zijn, bv van reservewiel M3 Zijn tussen de spaken gelakt en rest gepolijst en gevernist.
Top