Search results

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. J

    E36 - 1998 - 328i - Orientblau Metallic

    Thanks! Ja hoor want de wagen werd eigenlijk voor het merendeel van de beurs afgedekt daar het al snel duidelijk was dat heel veel mensen achter niets kijken en inderdaad overal aankomen of met hun rugzakken/jassen/ritsen/... tegen de wagens slepen. Heel spijtig dat sommige mensen niet gewoon...
  2. J

    E36 - 1998 - 328i - Orientblau Metallic

    Kleine update: Ondertussen is mijn 328i cabrio zo goed als afgewerkt en vorige week was hij te bewonderen op Essen Motorshow in Duitsland. Hier enkele foto's: Uiteindelijk heb ik heel wat meer gedaan aan de wagen dan wat ik oorspronkelijk gepland had: - Volledig herlakt - Koplampen terug...
  3. J

    E36 - 1998 - 328i - Orientblau Metallic

    Hallo mede-E36-liefhebbers! Ik ben Jil, 32 jaar (mijn introductie vind je hier) en na 13 maanden is mijn zoektocht naar een 328i cabrio in "uitmuntende" staat tot een einde gekomen en ben ik de trotse eigenaar van deze Orientblauwe E36 uit 1998: De wagen heeft nu 98.000km, staat ongeveer 97%...
  4. J

    Introductie + Ik zoek een E36 328i Cabrio (Facelift)

    Thanks! Ik volg hem op YouTube waar ik jouw auto ook voorbij had zien komen. Echt de max! :D Bedankt om de specifieke link te delen. Ik zal die ook in de gaten houden en wie weet heeft hij binnenkort iets dat aanleunt bij wat ik hoop te vinden. 🤞
  5. J

    E36 - 1992 - 320i - Mauritius Blue

    Welkom! Wat een geweldig project, bedankt om te delen. Zoals @Avus 3.0 ook zei: Dat Mauritius blauw komt heel goed tot zijn recht. Erg knap kleur! Houd ons zeker up to date met het verdere verloop ;)
  6. J

    Introductie + Ik zoek een E36 328i Cabrio (Facelift)

    Thanks! Hmm ja ik snap wat je bedoelt en het ziet er inderdaad een eerlijke wagen uit. Leuk kleur ook! Ik heb er geen waauw gevoel bij maar kan natuurlijk niet missen met eens te gaan kijken. Ik zal beginnen met een mail te sturen voor nog wat extra informatie :)
  7. J

    Introductie + Ik zoek een E36 328i Cabrio (Facelift)

    @Avus 3.0 Ooh ja! Bedankt voor de tips!
  8. J

    Introductie + Ik zoek een E36 328i Cabrio (Facelift)

    @Psychotronik Bedankt voor je eerlijk antwoord. Aangezien ik twijfel is dat al reden genoeg om de wagen te laten staan. Beter geen risico en verder uitkijken tot ik die ene perfecte vind. Een tijd terug eens een simulatie laten doen door mijn verzekeraar en qua verzekering valt het erg goed...
  9. J

    Introductie + Ik zoek een E36 328i Cabrio (Facelift)

    Ik heb deze inderdaad een tijdje terug ook tegengekomen en die komt inderdaad al redelijk dicht bij wat ik naar op zoek ben. Ondanks het mij wel cool lijkt om een M3 te hebben, staan mijn gedachten toch op een 328i na met beide gereden te hebben. En ik hoop toch echt een nette facelift te...
  10. J

    Wanneer duidt een tellerbak van een 328i 260km/u aan en wanneer slechts 240km/u?

    Weet er iemand hoe het komt dat sommige E36 328i tellers tot 260km/u lopen en andere slechts 240km/u aanduiden? Ik heb er nu al enkele gezien waarbij dat verschilt ondanks ze bv. van het zelfde bouwjaar zijn... Ik ben heel benieuwd naar het antwoord. Een voorbeeld: Bij deze 328i cabrio loopt...
  11. J

    Introductie + Ik zoek een E36 328i Cabrio (Facelift)

    Heel erg bedankt om te helpen uitkijken! Ik had beide wagens ook al eens zien passeren. Ze spraken mij tot nu toe niet volledig aan, maar wie weet ga ik toch nog eens gaan kijken.
  12. J

    Introductie + Ik zoek een E36 328i Cabrio (Facelift)

    Haha bedankt! 😅
  13. J

    Introductie + Ik zoek een E36 328i Cabrio (Facelift)

    Ooh interessant! Ik zal er zeker rekening mee houden maar het is inderdaad al moeilijk genoeg :p Een knappe 320i vinden is blijkbaar wel wat makkelijker, maar ik vermoed dat een 328i een pak leuker rijdt? Heb de kans nog niet gehad om met een 320i te rijden.
  14. J

    Introductie + Ik zoek een E36 328i Cabrio (Facelift)

    Hey allemaal, Ik stel me graag even voor: Ik ben Jil, 31 jaar, woonachtig te Roeselare en al van kinds af een groot E36 liefhebber. Het begon allemaal toen mijn ouders in de vroege jaren 90 een E36 320i cabrio aanschaften in Madeira Violet met een zwart lederen interieur. Liefde op het eerste...
Top