Search results

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. P

    E36 - 1996 - 318i - Madeiraviolet-metallic

    Veel succes toegewenst met cabrio. 😀
  2. P

    E36 cabrio " Magritte "

    Het was mijn vrouw die deze wagen te koop zag staan. Het was mijn bedoeling om een Porsche 911 te kopen. Samen met vrouw ging ik kijken naar de Vintage garage te Londerzeel. Eens daar waren we niet tevreden wat wij zagen aan de Porsche ( beschadegingen ). Mijn vrouw zij mij, heb nog een...
  3. P

    E36 cabrio " Magritte "

    Ja, ben reeds al een tijdje van de info op het forum op de hoogte. Heb nu eens de tijd genomen om mijn “ Magritte “ nr 85/100 voor te stellen. Heb wel moeten zoeken hoe ik dat moest doen, de vorige keer ging het niet en gaf het op. Hoop dat er eens een meeting plaats vindt in West- Vlaanderen. 👀
  4. P

    E36 cabrio " Magritte "

    Dag Koen, dit is geen sticker. Het werd er met de hand op geschilderd. Als de sticker weg is, werd de wagen herschilderd. Misschien zie je mij al in Januari te Izegem als het weer top is. Grtz Paul 👀
  5. P

    E36 cabrio " Magritte "

    Hallo, Hierbij stel ik mijn E36 cabrio 318i " Magritte " voor. Er werden slechts 100 stuks gebouwd van de wagen en enkel voor de Belgische markt. Je kon ze krijgen als een 318i & 320i, samen 100 exemplaren. Het is een nog originele wagen en er werd nog niets aan veranderd sinds hij de garage...
Top