• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Timo

New member
Hallo allemaal,

Ik zoek een nieuw baasje voor mijn touring. Hier misschien mensen die zoiets zoeken?
Ik vraag er 12500 euro voor. Is straatlegaal en track ready.
Ik moet even kijken hoe het hier werkt:)
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Veel succes met de verkoop, een touring blijft knap en exclusief en al zeker zoals deze dat aangepast is. (y)
Alleen vrees ik er voor dat deze in België niet echt gekeurd gaat geraken ivm de kooi en kuipzetels, in Nederland is dat allemaal gemakkelijker.
Ook zou ik iets meer informatie bij uw verkoopstopic plaatsen bv km stand, bwj en wat er allemaal aan veranderd is natuurlijk. 😉
 

Timo

New member
Veel succes met de verkoop, een touring blijft knap en exclusief en al zeker zoals deze dat aangepast is. (y)
Alleen vrees ik er voor dat deze in België niet echt gekeurd gaat geraken ivm de kooi en kuipzetels, in Nederland is dat allemaal gemakkelijker.
Ook zou ik iets meer informatie bij uw verkoopstopic plaatsen bv km stand, bwj en wat er allemaal aan veranderd is natuurlijk. 😉
Bedankt voor uw reactie, er zit een gelaste Rolkooi in dus dat gaat hem in België dus niet worden. Het is een van de laaste e36's 11-1998 staat 204.000 km's op. Auto heb ik kompleet origineel gekocht en 4 jaar geleden besloot ik om er een trackday van te maken. Auto heeft aantoonbaar elk jaar zn onderhoud gehad. Als iemand meer wilt weten hoor ik het graag. Alles wat nodig is is eraan gedaan. Voor meer info stuur een berichtje.
 
Top