E36 - 1992 - 318is - Gletscherblau Metallic

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

will1961

New member
318IS van 1992 gekocht in Duitsland
$_57 (6)é.jpg
in de zeldzame (nog originele ), maar voor mij wel mooie kleur "Gletscherblau Metallic" ,
was de bedoeling deze zoveel mogelijk origineel te laten, enkel een M pakket en M stootlijsten laten monteren
20180702_175440_resized.jpg
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Prachtig die kleur in het zonnetje zodat de blauwe schijn er een beetje doorkomt. 😍 (y)
Hij staat er mooi clean bij, houden zo...
 

will1961

New member
Knappe wagen! En mooi kleur ook trouwens ;)
Ps: Uw style 32 velgen, zijn dat 17ers of 16ers?
Zijn 16ers, ik vind deze velgen wel mooi, zaten er op toen ik hem kocht, zijn eigenlijk nog in zeer goede staat, weinig schade, 17ers zouden zelfde style 32 zouden wel iets mooier zijn maar zijn denk ik moeilijk te vinden in goede staat.
 

Jill_e36

Member
Zijn 16ers, ik vind deze velgen wel mooi, zaten er op toen ik hem kocht, zijn eigenlijk nog in zeer goede staat, weinig schade, 17ers zouden zelfde style 32 zouden wel iets mooier zijn maar zijn denk ik moeilijk te vinden in goede staat.
Wel... die staat is vaak nog wel oké, maar de prijs die ze dan vragen o_O Ik denk het grootste verschil dat ik al ben tegengekomen is 250 euro voor 16ers en gemiddeld 1100 euro voor 17ers, beiden in even goede staat.
Ik wil er echt een setje OEM 17ers onder maar 1100 is me echt teveel voor die ene inch groter :oops:
En overlaatst toch een setje gevonden maar bijna helemaal bovenaan NL... das dan ook weer te gek, ben ik een hele dag naar onderweg en terug :rolleyes:
 

Coach

Active member
En overlaatst toch een setje gevonden maar bijna helemaal bovenaan NL... das dan ook weer te gek, ben ik een hele dag naar onderweg en terug :rolleyes:
Op laten sturen met een koeriersdienst. Is goedkoper dan een dag in de auto zitten.
 

E36Jokke

Member
Een kleur die je niet vaak ziet, in de zon is het echt mooi idd.

2dehands (3,4,5de.....) onderdelen zijn vaak erg duur jaar.
Soms moet je een beetje geluk hebben, heb een setje style 24 gekocht voor 600euro dat was nog realistisch.
 
Top