E36 - 1992 - 325i - non vanos - diamantschwartz

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

M Roels

Member
Ziekelijk dikke coupe! 🀩 amai wist niet dat er al zo veel aan gedaan is, ik denk niet dat perfectie hier zou misstaan! Knappe build! Pole Positions die zitten ook al in men hoofd, toch omdat zitpositie in Vaders niet optimaal is (verre van zelfs πŸ˜…).
Ik kijk er naar uit om deze eens te zien op een meet 😎
 

E92_jef

Active member
Staff member
laatste week weer wat koopjes kunnen doen en weer wat werken uitgevoerd
een wiechers rollkooi gekocht (Aluminium) ondertussen gespoten in zilver
een setje wielen (ac-schnitzers) type 2
en een setje inpro achterlichten (ga ze niet steken want vind het niet zo mooi, maar wel leuk in de collectie en gaan tegenwoordig grof geld).
helaas net niet genoeg verf om alles mooi te spuiten vanachter dus maandag een beetje laten bijmaken en dan kan de vernis erop, en de kooi er hopelijk volgend weekend in.
 

Attachments

  • IMG_4092.JPG
    IMG_4092.JPG
    1.9 MB · Views: 21
  • IMG_4134 3.JPG
    IMG_4134 3.JPG
    2.2 MB · Views: 25
  • IMG_4241.JPG
    IMG_4241.JPG
    1.9 MB · Views: 20
  • IMG_4243.JPG
    IMG_4243.JPG
    2.2 MB · Views: 27

Avus 3.0

Active member
Staff member
Ferme werken en investeringen weeral. (y)
Persoonlijk ben ik ook geen fan van de witte achterlichten, volledig rood kan ik dan weer wel smaken op sommige kleuren...
 

E92_jef

Active member
Staff member
vernis zit er ook op en raar Seat delete plaat.
normaal dit weekend de kooi erin.
 

Attachments

  • IMG_4278.JPG
    IMG_4278.JPG
    960.6 KB · Views: 20
  • IMG_4279.JPG
    IMG_4279.JPG
    1.9 MB · Views: 19

Psychotronik

Administrator
Staff member
Zalig project!


Zonder dit topic had ik nooit geweten hoe deze auto tot stand is gekomen.


Ik vind het jammer dat de rest niet volgt met hun autoproject te posten. Zodat we ook weten hoe sommige pareltjes zijn ontstaan .πŸ€”
 

E92_jef

Active member
Staff member
Zalig project!


Zonder dit topic had ik nooit geweten hoe deze auto tot stand is gekomen.


Ik vind het jammer dat de rest niet volgt met hun autoproject te posten. Zodat we ook weten hoe sommige pareltjes zijn ontstaan .πŸ€”
idd men beseft niet dat het later altijd eens leuk is om nog eens door te bladeren
 

M Roels

Member
laatste week weer wat koopjes kunnen doen en weer wat werken uitgevoerd
een wiechers rollkooi gekocht (Aluminium) ondertussen gespoten in zilver
een setje wielen (ac-schnitzers) type 2
en een setje inpro achterlichten (ga ze niet steken want vind het niet zo mooi, maar wel leuk in de collectie en gaan tegenwoordig grof geld).
helaas net niet genoeg verf om alles mooi te spuiten vanachter dus maandag een beetje laten bijmaken en dan kan de vernis erop, en de kooi er hopelijk volgend weekend in.
Zie ik daar ook een Porsche kofferklep liggen? 😏
Ooee ook setje Type 2, heb ik van de jaar ook in huis gehaald 🀩
Gaat wel sexy zijn met die kooi erin πŸ₯°
 

E92_jef

Active member
Staff member
Zie ik daar ook een Porsche kofferklep liggen? 😏
Ooee ook setje Type 2, heb ik van de jaar ook in huis gehaald 🀩
Gaat wel sexy zijn met die kooi erin πŸ₯°
Jep kofferklep van een 964 Rsr 3.8 (carbon/kevlar).
Ook eens ooit gekocht omda ik het vet vond achteraf wa opzoek werk gedaan en daar zijn slechts 51 exemplaren van gemaakt.
Helaas heb ik dus enkel de kofferklep hahaha
 

Attachments

  • 407D06B3-F8EA-4ED5-B92A-8EBDD92ECB08.png
    407D06B3-F8EA-4ED5-B92A-8EBDD92ECB08.png
    3.7 MB · Views: 8

M Roels

Member
Jep kofferklep van een 964 Rsr 3.8 (carbon/kevlar).
Ook eens ooit gekocht omda ik het vet vond achteraf wa opzoek werk gedaan en daar zijn slechts 51 exemplaren van gemaakt.
Helaas heb ik dus enkel de kofferklep hahaha
Tijd om het in de woonkamer op te hangen alee of de garage 😎
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Jep kofferklep van een 964 Rsr 3.8 (carbon/kevlar).
Ook eens ooit gekocht omda ik het vet vond achteraf wa opzoek werk gedaan en daar zijn slechts 51 exemplaren van gemaakt.
Helaas heb ik dus enkel de kofferklep hahaha
Als dat een origineel onderdeel is dan is dat waarschijnlijk al meer waart dan heel den E36. πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚

Tijd om het in de woonkamer op te hangen alee of de garage 😎
Idd altijd bangelijk om zo'n attributen als decoratie te gebruiken. πŸ™Œ
 

E92_jef

Active member
Staff member
Als dat een origineel onderdeel is dan is dat waarschijnlijk al meer waart dan heel den E36. πŸ˜‚ πŸ˜‚ πŸ˜‚


Idd altijd bangelijk om zo'n attributen als decoratie te gebruiken. πŸ™Œ
Heb wa navraag gedaan ernaar en zou tussen 4-6k waard zijn de vleugel :s dus das veel ma tja ook weer nie genoeg om te zeggen ik kan stoppe met werken hahaha dus laat ik hem nog ma wa liggen :D en Idd als de garage af is thuis komt die daar ergens mooi te hangen :D.
Probleem is dak eigenlijk heel veel heb om op te hangen :D en in huis krijg ik Da thuis toch nie echt uitgelegd :D
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Heb wa navraag gedaan ernaar en zou tussen 4-6k waard zijn de vleugel :s dus das veel ma tja ook weer nie genoeg om te zeggen ik kan stoppe met werken hahaha dus laat ik hem nog ma wa liggen :D en Idd als de garage af is thuis komt die daar ergens mooi te hangen :D.
Probleem is dak eigenlijk heel veel heb om op te hangen :D en in huis krijg ik Da thuis toch nie echt uitgelegd :D
Haha, ik zit met hetzelfde probleem thuis ik zou graag mijne Ducati in de living zetten maar m'n vrouw is er ook nog ni klaar voor. Nog efkes geduld en ik krijg ze nog wel zo ver zene πŸ˜‚ 😜;)
 

G i e l.

Active member
Jeffrey, wat kan ik zeggen, gelijk uw E92 is ook uw E36 bekend in de scene als een kwaliteitsvolle bolide. We kennen elkaar ook privΓ© en heb dus de zoektocht naar die eene E36 deels meegemaakt. Toen je hem kocht was ik niet 100% overtuigd, vooral door die mottige german style brock wielen, de wielkasten en die stikker wat maandag morgen geplakt was geweest onder de spoiler πŸ˜‚
Maa wat heb je er weer een prachtexemplaar van gemaakt! U kennende ahter iedere aanpassing steekt gemiddeld 5u research, maar het resultaat mag er zijn maat!
 

E92_jef

Active member
Staff member
Jeffrey, wat kan ik zeggen, gelijk uw E92 is ook uw E36 bekend in de scene als een kwaliteitsvolle bolide. We kennen elkaar ook privΓ© en heb dus de zoektocht naar die eene E36 deels meegemaakt. Toen je hem kocht was ik niet 100% overtuigd, vooral door die mottige german style brock wielen, de wielkasten en die stikker wat maandag morgen geplakt was geweest onder de spoiler πŸ˜‚
Maa wat heb je er weer een prachtexemplaar van gemaakt! U kennende ahter iedere aanpassing steekt gemiddeld 5u research, maar het resultaat mag er zijn maat!
idd op research vlak en smaak zitten we op dezelfde golf lengte :p
die sticker was ik zelfs al vergeten.
idd wielkasten en wielen waren een ramp.
maar was echt de beste van 10tallen die ik was gaan bekijken en heb int begin idd effe spijt gehad, ma moest en zou "geen" hoge taks betalen op een auto waar ik waarschijnlijk niet veel mee ging rijden haha..
einde van de rit had die tax ook niemeer echt het verschil gemaakt vrees ik hahaha.
maar einde is eindelijk in zicht. had gehoopt er deze zomer wat meer van te genieten maar door corona enz ook nog niet echt gebeurd dus dan nog maar wat meer op punt zetten.
morgen heb Ik alles van de achteras terug van poederlak dus dat is het laatste Grote (dure) puzzelstuk dat nog gedaan moet worden erna word het echt details van details afwerken en zoeken naar nog leuke specialekes.
 

G i e l.

Active member
Benieuwd naar het beeldmateriaal. Achteras coaten is ook nog iets wat ik ooit wil doen, samen met wat uniball upgrades.. Maar eerst andere set wielen en verse Direzza's..

Voor uw zoektocht naar 17rs, 9J en ET rond de 30, denk ik dat je vrij weinig opties hebt buiten, Motec en Protrack? ATS mss, ma kwa looks ook niet de eerste in de rij πŸ˜ƒ
 

E92_jef

Active member
Staff member
normaal stak de kooi er ondertussen al in maar heb wat tegenslag gehad vorige week :p
het begon allemaal nadat ik op internet had gelezen dat je de raamrubber van de achteruit kon vervangen zonder de ruit eruit te halen.
leek me al heel raar maar ik dus naar Bmw en nieuwe rubbers besteld en nog wat prulletjes die er nieuw net altijd wa beter uitzien :p
de originele rubber (ondertussen hard plastiek) eruit halen ging idd vrij goed.
maar toen kwam het die rubber was langs bovenkant onmogelijk erin te krijgen met de hand.
tja daar stond ik dan.
dacht spuit alles in met wd40 dan schuift hem er mss beter in :D
ook geen goed idee want wd40 eet rubber dus blijkbaar op :p
gelukkig aan onderkant dus zie je niet meer, maar dus rubber er nog steeds niet in...
dus zag geen andere mogelijkheid meer dan de ...... rubbere hamer.. zo kreeg ik na veel zweten de rubber er dus wel in.
maar moest best hard kloppen, en ik was aan checken en zag nergens deuken enz. na 3 uur zwoegen en zweten zat hij er eindelijk in. (op internet gelezen 20min job).
maarrrr...
toen kwam het moment dak even moest gaan zitten, niet waar ik geklopt had maar 30cm neer naar midden van het dak ineens 3 deukjes.
op dat moment kwam men mama juist kijken en zegt (how heb je deukjes in u dak)
(diezelfde mama die altijd zegt dat ik veel te perfectionist ben en altijd overdrijf op zulke vlakken)
dus zei zag het zelfs :s
gelukkig ken ik Andy dus die dadelijk gebeld en kon hem dan dinsdag binnen brengen.
maar met da regen weer enz zag ik het niet zitten men auto daar avonds buiten te gaan laten staan dus vrijdag halve dag verlof genomen en hem mooi droog gebracht :p
gisteren avond kreeg ik dus het verlossende telefoontje dat alles er perfect uitwas :D
dus kan volgende week eindelijk terug vol goede moed beginnen.
dus mensen begin niet aan u achterste raamrubber :p
 

Attachments

  • IMG_4341.JPG
    IMG_4341.JPG
    1.5 MB · Views: 13

Avus 3.0

Active member
Staff member
Typisch, zo van die jobkes dat je denkt van ik arrangeer dat hier efkes snel gaan dan volledig tegen en zit je dan uren mee te kloten.
Al een geluk dat alles goed gekomen is. (y)
 
Top