• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

IronE36 NL

New member
Goede dag hierbij wil ik graag mijn project delen met jullie ik heb hem gekocht zonder te weten dat hij erg slecht was qua roest en beunhazerij.
Na anderhalf jaar werk mag het resultaat er wezen ik zet er een paar fotos bij.
 

Attachments

  • Screenshot_20210828-155052.png
    Screenshot_20210828-155052.png
    2.7 MB · Views: 20
  • Screenshot_20210828-155057.png
    Screenshot_20210828-155057.png
    2.9 MB · Views: 17
  • Screenshot_20210828-155106.png
    Screenshot_20210828-155106.png
    2.6 MB · Views: 14
  • Screenshot_20210828-155112.png
    Screenshot_20210828-155112.png
    2.5 MB · Views: 15
  • 20210909_171917_HDR_(1).jpg
    20210909_171917_HDR_(1).jpg
    1.7 MB · Views: 13
  • 20210909_171744_HDR.jpg
    20210909_171744_HDR.jpg
    2.6 MB · Views: 15
  • 20210829_163830_HDR.jpg
    20210829_163830_HDR.jpg
    2 MB · Views: 10
  • 20210829_163714_HDR.jpg
    20210829_163714_HDR.jpg
    2.4 MB · Views: 17

IronE36 NL

New member
Goede dag hierbij wil ik graag mijn project delen met jullie ik heb hem gekocht zonder te weten dat hij erg slecht was qua roest en beunhazerij.
Na anderhalf jaar werk mag het resultaat er wezen ik zet er een paar fotos bij.
Mocht je nog meer willen zien van begin tot eind volg me pagina op instagram iron_e36
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Welkom hier, serieuze werken aan gedaan precies. (al mochten de fotootjes wel wat groter ๐Ÿ˜‚ )
Eindresultaat mag er zeker zijn al ben ik niet echt fan van de angeleyes en "booskijkers".

Spam ons gerust met wat extra foto's en info over de verbouwingen/eindresultaat. ;)
 

IronE36 NL

New member
Jaa dat zijn screenshots hahah wou ze idd wat groter krijgen maar lukte niet echt ben geen held met computers en dergelijke hahah vandaar dat ik eronder reageerde met mijn insta account daar staat alles van begin tot eind en ja ik vind de angeleyes wel ziek als ze orgineel zijn en niet van die aliexpress ringen en gelukkig is bij mij alles orgineel behouden behalve de brede heupjes ๐Ÿ˜
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Welkom hier .


Je hebt je weg gevonden zie ik ๐Ÿ˜‰ .


Het is inderdaad een serieus werkje geweest maar het resultaat mag er zijn !


We zijn altijd benieuwd naar meer ๐Ÿ˜‰.
 

IronE36 NL

New member
Welkom hier .


Je hebt je weg gevonden zie ik ๐Ÿ˜‰ .


Het is inderdaad een serieus werkje geweest maar het resultaat mag er zijn !


We zijn altijd benieuwd naar meer ๐Ÿ˜‰.
Thankss voor de goede ontvangst hier jaa het is inderdaad wel ff een klusje geweest maar ik heb nu wel een mooie nieuwe bimmert onder me kont ๐Ÿ’ช๐Ÿผ๐Ÿค™๐Ÿผ๐Ÿ˜
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Ik heb ook ondervonden dat je op de foto klikt dat je ze dan in het groot kan zien. ;)
Het is nu ook duidelijk dat deze wielkast verbredingen heeft, wat me daarnet nog niet opgevallen was.
Ik wist niet dat er oem angel eyes waren voor een E36 of zijn dit oem omgebouwde lichten?
 

IronE36 NL

New member
Ik heb ook ondervonden dat je op de foto klikt dat je ze dan in het groot kan zien. ;)
Het is nu ook duidelijk dat deze wielkast verbredingen heeft, wat me daarnet nog niet opgevallen was.
Ik wist niet dat er oem angel eyes waren voor een E36 of zijn dit oem omgebouwde lichten?
Jaa het is even uitvogelen maar mooi dat het is gelukt met bekijke van de fotos ๐Ÿ˜๐Ÿค™๐Ÿผ.
Ik ben ook nog steeds aan het uitvogelen hoe het allemaal werkt hahah.
Maar het zijn echt oem koplampen met angel eyes van hella๐Ÿ˜. Heb toevallig nog een 2e set ervan liggen๐Ÿ™ˆ.
Alleen komt wel de electrische koplamphoogte verstelling te vervallen.
De plasticen stelpootjes van de motortjes zijn er telang voor.
Ik heb al gezocht naar degene met kortere maar die zijn er helaas niet ๐Ÿ˜“
 

E92_jef

Active member
Staff member
Leuk project.
vind die fenders altijd wel leuk uitzien.
Al vind ik het langs andere kant wel zonde om een volledige renovatie te doen en je blijft eronder met een kapot gesneden kast zitten :s.
Ben bang dat je er dan achteraf spijt van krijgt.
 

IronE36 NL

New member
Leuk project.
vind die fenders altijd wel leuk uitzien.
Al vind ik het langs andere kant wel zonde om een volledige renovatie te doen en je blijft eronder met een kapot gesneden kast zitten :s.
Ben bang dat je er dan achteraf spijt van krijgt.
Hij was zover heen dat het niet uitmaakt of ik er stukken uitsleep of verrot liet ik ga er geen spijt van krijgen wou van begin af aan al verbreden anders wastie toch al reip voor de sloop kreeg veel reacties waarom ik hem nog op ging knappen mijn antwoord was teveel liefde voor de auto ๐Ÿคฃ๐Ÿคฃ
 

Jazz

Active member
Ik zou het zelf niet zo snel doen maar vind het er wel heel tof uitzien die brede fenders
aan mijn coupรฉ wil ik alles origineel houden maar zou er best nog een bij willen en dan helemaal los gaan er is zo veel te krijgen voor de E36
 

IronE36 NL

New member
Ik zou het zelf niet zo snel doen maar vind het er wel heel tof uitzien die brede fenders
aan mijn coupรฉ wil ik alles origineel houden maar zou er best nog een bij willen en dan helemaal los gaan er is zo veel te krijgen voor de E36
Jaa snap ik voor de rest is alles weer terug in zijn orginelen staat gebracht qua interieur en werkende delen want het was me toch een beunhaasbak en ja het verbreden vond ik altijd wel tof eruitzien en de mijne was zover rot dat ik het gewoon gedaan heb anders moest ik nogmeer lassen en plamuren en compleet spuiten dus was een goed excuus om het te doen hahah๐Ÿ˜‹ me vriendin heeft een cabrio daar ben ik nu mee bezig en volgend jaar komt er een e30 bij dus ik ben ook nog lang niet klaar haha
 
Top