• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Psychotronik

Administrator
Staff member
Welkom hier met je cabrio ! De basis ziet er al zeker veel belovend uit ! .



Wat u vraag over het leder overtrekken betreft, heb ik al veel goede dingen gelezen in het verleden over ICT in lier . Ik heb er zelf wel geen ervaringen mee.



U koplampen zou ik gewoon bij de Dealer halen. Daar zijn de Glazen nog nieuw te krijgen en dan je je eigen unit nog behouden . Tenzij je liever opteerd voor 2de handse te kopen die toch altijd steenslag gaan vertonen.


Brede stootlijsten zou ik ook gewoon bij de dealer bestellen. Het is niet de kost en dan dat is ook altijd compleet. @Andreas Feys kan je daar wel bij helpen als je bij hem in de buurt woont, alsook die glazen. Hij is bmw magazijnier.



Veel plezier met deze wagen ! ;)
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
mss een domme vraag , maar wordt alcantara eigenlijk gedaan in cabrio's ?
Er zijn cabrio's van het fabriek uit die geleverd zijn met stoffe bekleding. Dus ik zou denken van wel.


Natuurlijk als je door een landweggetje rijdt met los zand en dat vliegt dan op u interieur , dan is het misschien moeilijker om u bekleding proper te maken. Leder is altijd makkelijker te poetsen en straalt meestal ook meer luxe uit in een Cabrio. Dat denk ik dan persoonlijk ...


Maar nu om te zeggen dat alcentara niet zou kunnen , dat zou ik nu wel niet durven zeggen. Alles kan . ;)
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Ook welkom hier.

Ik ben ook van plan om ooit m'n leder te laten overtrekken en heb ook al veel goed gehoord over Deca drongen en ICT in Lier.
Levi (wit/rode E36 Marlbolow) heeft z'n interieur bij Deca gedaan dacht ik en Hugo (bimmerboard Z3coupe) bij ICT...
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Benieuwd naar de foto's van de onderdelen en natuurlijk ook dat alles geplaatst is.
Waar heb je de vaderstoelen gevonden?
En heb je de rubbers/plaatjes van de klinken nieuw besteld en zijn deze moeilijk te vervangen?
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
foto's volgen idd binnen een paar weken .
Rubbers plaatjes gewoon origineel besteld , kost 2x niks , die verstorven rubbers geven zo een trashy look . Dus een
meevaller , mijn garagist zal de montage op zich nemen , ik verwacht geen grote problemen hier mee .
De Vader stoelen ... mss vloeken in de kerk , wou eerst mijn sportinterieur laten overtrekken . Maar zag opeens iemand reclame maken dat
hij ombouw naar Vader stoelen doet bij ingave van uw sportinterieur , nieuwe mousse en nieuwe bekleding ,kleur, materiaal en stiksel naar keuze . Op Foto toch wel heel netjes en qua prijs ok . puristen zullen dit afkeuren . maar heb hier geen problemen mee . Ik wil geen nier kwijt voor een origineel versleten Vader interieur . Dus was dit voor mij een Go . Hopelijk beklaag ik het mij niet . maar op foto al zeer deftige resultaten gezien op FB en al .
Ik zou binnen enkel jaren m'n interieur ook onderhanden willen laten nemen en zit ook met het dilemma om de originele stoelen te laten overtrekken of ineens vaders te kopen en deze te laten aanpassen. Heb alleen ook geen goesting om er zoveel geld aan te geven. (voor de prijs van 2e hands vaders heb je al andere nieuwe zetels.) Ik was op het internet ook al een paar keer zo'n advertentie tegen gekomen van die ombouw naar Vaders. Post zeker je bevindingen en foto's van het interieur. ;)
 

E92_jef

Active member
Staff member
leuk te zien dat jij deze stap hebt durven maken.
ben die advertentie ook al tegen gekomen.
maar vertrouwde da om de een of ander reden nooit haha, kijken als alles hier goed gaat.
werden in Turkije omgebouwd dacht ik he.
het beloofde land wel voor zo iets heb tijdje terug met een turk gepraat en zei da ze daar voor 5000 euro een auto spuiten interieur volledig bekleden en motor revisie doen :D. ma ge moet maar durven u auto na daar te brengen.
kameraad heeft ooit zen mercedes naar Griekenland gebracht, maar is nu 5 jaar later nog niet terug en is bang da hij ook nooit meer terug gaat komen.
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Proper die hoofdsteunen zo, ben ook wel benieuwd naar het totaal plaatje met de velgen enz...

Ps wat is de witte wagen op de achtergrond? Lancer evo?
 
Top