• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Psychotronik

Administrator
Staff member
Welkom hier met je cabrio ! De basis ziet er al zeker veel belovend uit ! .



Wat u vraag over het leder overtrekken betreft, heb ik al veel goede dingen gelezen in het verleden over ICT in lier . Ik heb er zelf wel geen ervaringen mee.



U koplampen zou ik gewoon bij de Dealer halen. Daar zijn de Glazen nog nieuw te krijgen en dan je je eigen unit nog behouden . Tenzij je liever opteerd voor 2de handse te kopen die toch altijd steenslag gaan vertonen.


Brede stootlijsten zou ik ook gewoon bij de dealer bestellen. Het is niet de kost en dan dat is ook altijd compleet. @Andreas Feys kan je daar wel bij helpen als je bij hem in de buurt woont, alsook die glazen. Hij is bmw magazijnier.



Veel plezier met deze wagen ! ;)
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
mss een domme vraag , maar wordt alcantara eigenlijk gedaan in cabrio's ?
Er zijn cabrio's van het fabriek uit die geleverd zijn met stoffe bekleding. Dus ik zou denken van wel.


Natuurlijk als je door een landweggetje rijdt met los zand en dat vliegt dan op u interieur , dan is het misschien moeilijker om u bekleding proper te maken. Leder is altijd makkelijker te poetsen en straalt meestal ook meer luxe uit in een Cabrio. Dat denk ik dan persoonlijk ...


Maar nu om te zeggen dat alcentara niet zou kunnen , dat zou ik nu wel niet durven zeggen. Alles kan . ;)
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Ook welkom hier.

Ik ben ook van plan om ooit m'n leder te laten overtrekken en heb ook al veel goed gehoord over Deca drongen en ICT in Lier.
Levi (wit/rode E36 Marlbolow) heeft z'n interieur bij Deca gedaan dacht ik en Hugo (bimmerboard Z3coupe) bij ICT...
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Benieuwd naar de foto's van de onderdelen en natuurlijk ook dat alles geplaatst is.