E36 1993 325i Mauritius blauw metallic

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Kurtdirkx

Member
Ik ben nu een 7 tal jaren in bezit van deze wagen. Heeft momenteel bijna 178d km. Ik ben de 3de eigenaar.
Auto heeft vrij weinig opties maar dat is voor mij ook niet belangrijk. Was vrij standaard bij aankoop. Nu reeds wat jaren en looks verder.
Schroefkit had ik nog liggen van mijn voormalige cabrio dus dat zat er al snel onder en de velgen rc090 8j rondom ook.
Altijd zot geweest van de GT Wing dus die ook gekocht en gemonteerd. Altijd een breedset willen hebben dus turbines getest van men maat 8 en 9 breed. Dit was 2017.
2018 m pakketje gekocht. Dan het geluk gehad van 2x rc010 9j te kunnen bijkopen. Setje laten opknappen en lekker op de Schroefkit geknalt.
In 2019 besloten air te steken en bbs rc velgen 3 delig te laten ombouwen 9j en 10,5j 17".
Air in 2020 geupgrade naar airlift.
En nu in 2021 ombouw naar de classic look door de gtwing en m pakket te verwijderen. Velgen vervangen door bbs e50 17" 10j en 11,25j. Bumperlip vooraan is racing dynamics.
 

Attachments

  • FB_IMG_1564601221291.jpg
    FB_IMG_1564601221291.jpg
    95.1 KB · Views: 10

Psychotronik

Administrator
Staff member
Welkom hier kurt!


Mooie wagen en zonder die spoiler staat de auto precies toch iets knapper . Misschien omdat extreem laag niet past met een spoiler?

Of het ligt gewoon aan mij. 🤣



Airride moet elk jaar eraf voor de keuring veronderstel ik ? Dat lijkt me ook steeds een gedoe die ombouw? Ofja oldtimerkeuring .
 

Kurtdirkx

Member
Welkom hier kurt!


Mooie wagen en zonder die spoiler staat de auto precies toch iets knapper . Misschien omdat extreem laag niet past met een spoiler?

Of het ligt gewoon aan mij. 🤣



Airride moet elk jaar eraf voor de keuring veronderstel ik ? Dat lijkt me ook steeds een gedoe die ombouw? Ofja oldtimerkeuring .
Vermits de leidingen mogen blijven zitten indien ze niet los hangen is het enkel poten demonteren zoals bij een schroefkit. Een 2 tal uurtjes werk met goed materiaal. Voordeel voor mij is de keuring in maart dus zoiezo winterombouw en na de keuring kan ik direct de zomerombouw doen zonder gedoe de rest van het jaar.
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Welkom op het E36 forum.

Ik ben net zoals Steven ook meer fan van de classic look, mede door de lage stance look die verkiest. Als de GTspoiler er op staat dan vind ik dat je volledig voor de track look moet gaan en ik vermoed niet dat dit uw ding is. ;)

Je hebt echt al wel een paar knappe velgen sets gehad waar ik fan van ben. Waar heb je de RC090 laten ombouwen naar 3delig als ik vragen mag?

Succes nog met de wagen en hoop deze toch ooit eens irl te spotten. (y)
 

Kurtdirkx

Member
Welkom op het E36 forum.

Ik ben net zoals Steven ook meer fan van de classic look, mede door de lage stance look die verkiest. Als de GTspoiler er op staat dan vind ik dat je volledig voor de track look moet gaan en ik vermoed niet dat dit uw ding is. ;)

Je hebt echt al wel een paar knappe velgen sets gehad waar ik fan van ben. Waar heb je de RC090 laten ombouwen naar 3delig als ik vragen mag?

Succes nog met de wagen en hoop deze toch ooit eens irl te spotten. (y)
Die velgen zijn gebouwd door 2Polished. Was wel belachelijk duur uitgevallen. Maar het blijft een dikke set. Heb ze aan menne beste maat verkocht dus kan ze altijd nog passen.
 

E92_jef

Active member
Staff member
idd gekende wagen hier.
SUPER DIKKE COMBO
die turbines zou ik ook nog zo graag hebben :p
e50 natuurlijk ook :p ma da zou weer pak geld kosten om aan te passen naar hoe ik ze zou maken :p
dikke e36 , en hopelijk zien we elkaar binnenkort eens op een e36 meeting :D
met manu, als hij nog even volhoud me zijne :p
 

Kurtdirkx

Member
idd gekende wagen hier.
SUPER DIKKE COMBO
die turbines zou ik ook nog zo graag hebben :p
e50 natuurlijk ook :p ma da zou weer pak geld kosten om aan te passen naar hoe ik ze zou maken :p
dikke e36 , en hopelijk zien we elkaar binnenkort eens op een e36 meeting :D
met manu, als hij nog even volhoud me zijne :p
E50 zijn reteduur uitgevallen 🤑 had ik het geweten, dan was ik er niet aan begonnen.
Ja of als je gewone meetings doet kan je me daar ook wel eens tegenkomen. Doe er niet veel. Manu heb ik op risenation nog gezien, wel zonder e36.
 

Jazz

Active member
Blijft toch een heerlijke kleur
ik open je topic en zie de auto met gt spoiler en fancy wide diffusor en denk hmm niet mijn ding en dan scroll je verder en wordt het steeds beter nettjes man ook dat lipje op je voorbumper
 

Kurtdirkx

Member
Auto is verkocht. Na 7 jaar stopt het coupe verhaal. Ik ga proberen een e12 op de kop te tikken en daar wat mee doen. Fijne tijd geweest. Wie weet ooit terug een e36. Dan zal het zoiezo een cabrio versie zijn.
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Ik had hem te koop zien staan.

Doen waar je zelf mee tevreden bent . Een nieuw project is ook weer leuk!


Succes alvast met de zoektocht.
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Spijtig maar snap het ook wel.

Als een E12 plat op z'n pens ligt en dan met die E50's er onder zal ook wel ferm zijn. ;)
 
Top