• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Psychotronik

Administrator
Staff member
Mpakket is geen must. Want eigenlijk heeft eigenlijk iedereen dat.

Als je zoiets overweegt , vind ik dat je alleen het OEM materiaal mag steken. Tenzij de wagen gekocht is met een replica kit die er al kant en klaar en netjes op gemonteerd en gespoten is. Dan is het ook een beetje te zot om een gespoten 'replica' mpakket eraf te halen.

Enkel als je zelf zoiets overweegt zou ik altijd voor OEM kiezen en zeker voor de meerwaarde want sommige kijken bij verkoop echt wel naar logootjes indien dit mag van de eigenaar :D .
 

Coach

Active member
Ik heb eens geïnformeerd op FB of er wellicht belangstelling was voor mijn cabrio, maar die bleek er helaas niet te zijn. De meesten zijn blijkbaar toch geobsedeerd door de 6 cilinders, terwijl de 4 cilinders niks minder rijden. Uiteindelijk iemand gevonden die wilde ruilen, want mijn vrouw wil graag een wat comfortabelere boodschappenwagen.

Het is een E46 318i uit 2002 geworden. Met werk, uiteraard, want was van een jonge gast geweest, die 'm had 'gepimpt'. Zat airride onder; die is er ondertussen af en vervangen door originele vering, de feestachterlichten zijn ook vervangen door originele en nog wat andere reparaties laten doen. Deze brengen we nog naar de garage om 'm groot onderhoud te geven en compleet na te lopen, zodat mijn vrouw veilig de weg op kan.
 
Top