• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Psychotronik

Administrator
Staff member
Was het niet een beetje te warm om te polijsten in de warme zon voor de lak ? Het resultaat is goed, daarnietvan. 😉 .
 

Coach

Active member
Nieuw probleempje met de cabrio: geen koppeling meer. In eerste instantie gelijk beelden in mijn hoofd van koppelingsplaten, drukgroepen, etc. Maar de jonge monteur van de ANWB zag het binnen een minuut: het remvloeistof reservoir was (bijna) leeg. Dus aangevuld, ontlucht en de koppeling werkte weer. Naar de garage om de koppelingscilinder te laten vervangen, want die bleek lek te zijn. Snelle service en een dag later kan ik weer rijden, met koppeling en rem. Dat voelt een stuk veiliger.
 

Coach

Active member
Dit was een minder leuke verrassing bij thuiskomst uit Spanje
Kras

Een of andere hufter heeft een grote kras op de cabrio gemaakt. Door een vriend zal dat gemaakt moeten worden, maar ben benieuwd wat het gaat kosten.
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Dit was een minder leuke verrassing bij thuiskomst uit Spanje
Kras

Een of andere hufter heeft een grote kras op de cabrio gemaakt. Door een vriend zal dat gemaakt moeten worden, maar ben benieuwd wat het gaat kosten.
Door de vernis heen schat ik ? Polieren zal te diep zijn he . Helaas 😏


Klootzakken zijn die mensen die geen respect hebben voor andere hun materiaal. Alles kan per ongeluk gebeuren, maar laat dan een briefje achter met een gsmnummer zodat alles netjes afgehandeld kan worden. Dit zal nu wel geen ongeluk zijn denk ik . 🤔
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Pff schandalig zoiets... :mad:
De grote schrik van elke autoliefhebber die zorg draagt voor z'n wagen om zoiets tegen te komen.
Ik kijk altijd goed rond waar ik m'n auto achterlaat maar soms kan het idd niet anders en dan heb je pech...
 

Coach

Active member
Pff schandalig zoiets... :mad:
De grote schrik van elke autoliefhebber die zorg draagt voor z'n wagen om zoiets tegen te komen.
Ik kijk altijd goed rond waar ik m'n auto achterlaat maar soms kan het idd niet anders en dan heb je pech...
Ergste is, dat de auto gewoon bij mij voor de deur op mijn eigen parkeerplaats stond. Dus je moet er echt voor naar de auto lopen. In het verleden al eerder met van die grappenmakers te maken gehad. Toen vonden ze het leuk om de banden van mijn E30 leeg te laten lopen. Ik ga er maar vanuit dat het puber-jochies zijn, die stoer willen doen voor hun vriendjes. Kwade opzet omdat iemand mij niet mag, kan ik me haast niet voorstellen in een stadje waar iedereen elkaar kent.
 

Coach

Active member
Airco fix
Dat was weer een tijd geleden, dat ik hier geweest ben. Door de waardeloze zomer niet echt lekker kunnen genieten van de cabrio. In plaats daarvan heb ik de airco laten maken (condensor en droger vervangen) en komt er binnenkort een nieuwe (andere) voorbumper op. De hardtop gaat er weer op en de auto de stalling in. Volgend jaar gaan we weer verder met klussen. Ik zoek nog een stel goede modderkuipen, want deze zijn heel erg mishandeld. Weet iemand of ik alleen die van een coupe of cabrio kan gebruiken of dat ze van andere modellen ook passen?
 
Last edited:

Coach

Active member
Untitled
De 'zomer van 2021' is nu echt voorbij en de cabrio is gestald. Deze waardeloze zomer hebben we weinig kunnen genieten van het cabrio-leven. Misschien volgend jaar weer. In deze periode ga ik wat spullen verzamelen, om 'm weer verder op te knappen. Voor nu mag hij lekker een winterslaap gaan doen. Het werk wordt overgenomen door de E34. Die is ook groen.
E34 525ia 1995
 

Jazz

Active member
ik zie dat je caab nog een beetje nat is en onder een niet echt ademende hoes staat pas daar wel mee op
verder staat ze er wel weer nettjes bij allebij
 

Coach

Active member
Klopt, Jesse. Ik ga de hoes er even afhalen om te luchten. Maar er dwarrelt daar heel veel stof naar beneden, vandaar dat ik 'm toch maar afgedekt heb.
 

Coach

Active member
Untitled
Iets vroeger dan de bedoeling was, is de cabrio weer uit de loods. Reden was, dat ik met een vriend kon ruilen van hardtop. Nu heb ik 'm in de goede kleur en hij niet meer. Maar aangezien zijn cabrio te koop komt, maakt hem dat niet zoveel uit.
Veel werk is er niet meer aan de cabrio, behalve vervangen van het linker voorspatbord. Daar zit een lelijke deuk in, waardoor het wiel bij diepe drempels nog wel eens tegen de rand aan wil lopen. Dat gaan we eerst tijdelijk oplossen tijdens de zoektocht naar een spatbord in de goede kleur.
Ooit nog eens de softtop vervangen, maar dat moet even wachten tot ik heel rijk ben.
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Rijkdom zit niet alleen in spullen . Maar bijvoorbeeld in u gezin, vrienden ofzo 😉.

Dus je hebt nog tijd om dat te fixen. De hardtop in de goede kleur is natuurlijk wel mooi meegenomen. Dat maakt je wagen toch weer wat meer "af" .

Keep on modding!
 
Top