• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Jitse

New member
Oranje spatbordpinkers ( die dikke) die heb ik wel ergens .


Bedoel je garage de clerck? Hij kent zijn vak natuurlijk wel . Bij mij is het al jaaaaren geleden dat ik er nog geweest ben want voor mij is het ook snel een uur rijden en je moet telkens iemand lastig vallen die wilt mee rijden.


Dat houd mij dan tegen als je er bijvoorbeeld niet op kan wachten of het moest in de buurt zijn...
Ja idd de clerck.
Nochtans super tevreden van, maar idd de verplaatsing en nu wil ik er eens werk van maken om er meer me te rijden.
Maar de garage dichter heeft ook ervaring met E36, net zoals er nog zullen zijn.
Zouden zelf het pixelverlies in de BC kunnen herstellen.

Je mag steeds sturen wat je wil hebben voor de spatbordpinkers, dan is dat ook weer OK.

Nu heb ik ook weer gemerkt dat de radio niet meer werkt.
Zit met een HK installatie (origineel) en denk dat de versterker niet meer aanschiet? Radio gaat nog en had vroeger als eens dat ie na 30 sec pas begon te spelen.
 

Jitse

New member
Als er iemand interesse heeft in deze, laat maar weten.

Half augustus blanco gekeurd met uitzondering van "zweten".
Alle veranderngen zijn dus OK :)
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Jammer om te horen maar je had er al een paar keer goed over nagedacht dus het zal wel de juiste keuze voor u geweest zijn. (y)
 
Top