• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Tokkes

New member
Hierbij ook eens mijn cabrio voorstellen op het forum.

Het is een 320i van het bouwjaar 1998.
orrigineel vanuit duitsland ingevoerd en ben 2de eigenaar.
staat momenteel met 175.000 km

zit redelijk mooi in de opties zoals
-cruise control
-airbags
-vol automatische kap
-gedeeltelijk m-pakket fabrieksaf.
-radio cd
-parkeersensoren
-....

ik heb deze ondertussen al enkele jaren in bezit en zoals bij de meeste is ze vaak een 'pain in the ass' maar toch blijft ze top om mee te rijden.
erg veel wilde plannen heb ik er zeker niet mee, zeker optisch niets aan veranderen. maar wel op termijn ervoor zorgen dat ze helemaal bluts en krasvrij staat en interieur terug als in haar glorietijd.
 

Attachments

  • IMG_20210926_115354.jpg
    IMG_20210926_115354.jpg
    2.3 MB · Views: 16
  • IMG_20210926_115406.jpg
    IMG_20210926_115406.jpg
    3.7 MB · Views: 13
  • IMG_20210926_115343.jpg
    IMG_20210926_115343.jpg
    4.9 MB · Views: 12
  • IMG_20210926_115316.jpg
    IMG_20210926_115316.jpg
    4.4 MB · Views: 12
  • IMG_20210926_115307.jpg
    IMG_20210926_115307.jpg
    4.6 MB · Views: 12
  • IMG_20210902_193116.jpg
    IMG_20210902_193116.jpg
    4.8 MB · Views: 14
Last edited by a moderator:

Avus 3.0

Active member
Staff member
Welkom met je mooie cabrio. Hij staat mooi te blinken op foto's, ziet er dus helemaal geen slecht exemplaar uit. In welke blauwe kleur is deze uitgevoerd?
2e eigenaar van een auto van 1998 kom je ook ni veel meer tegen. (y)

Veel succes er mee...
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Welkom op het forum !



Is het een magritte aangezien je het windscherm ervan hebt ?


De auto staat mooi op deze velgen !



Alvast veel leesplezier van andere projecten 😉
 

Tokkes

New member
Welkom met je mooie cabrio. Hij staat mooi te blinken op foto's, ziet er dus helemaal geen slecht exemplaar uit. In welke blauwe kleur is deze uitgevoerd?
2e eigenaar van een auto van 1998 kom je ook ni veel meer tegen. (y)

Veel succes er mee...
Bedankt. Kleur is 'orienbleu' het zou ooit besteld zijn als individual. Is eigenlijk de kleur van een Magritte.
 

Tokkes

New member
Welkom op het forum !



Is het een magritte aangezien je het windscherm ervan hebt ?


De auto staat mooi op deze velgen !



Alvast veel leesplezier van andere projecten 😉
Neen, is dus geen magritte, heb het windscherm ooit gekocht via een zoekertje zonder foto. Bij aankomst bleek het een magritte te zijn. De brave man wist blijkbaar niet wat het was 😁. Voor 50 eurokes ging ik uiteraard niet moeilijk doen.
Ik weet dat puristen gaan zeggen dat het niet bij de auto hoort. Maar ik vind het er echt mooi bij staan. Het is zo is iets anders... Het is origineel en toch ook niet 😁
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Neen, is dus geen magritte, heb het windscherm ooit gekocht via een zoekertje zonder foto. Bij aankomst bleek het een magritte te zijn. De brave man wist blijkbaar niet wat het was 😁. Voor 50 eurokes ging ik uiteraard niet moeilijk doen.
Ik weet dat puristen gaan zeggen dat het niet bij de auto hoort. Maar ik vind het er echt mooi bij staan. Het is zo is iets anders... Het is origineel en toch ook niet 😁
En als je ooit iemand met een magritte vind kan je die persoon verder helpen . Want die geven daar wel €€€ voor 😀
 

Tokkes

New member
En als je ooit iemand met een magritte vind kan je die persoon verder helpen . Want die geven daar wel €€€ voor 😀
Ik denk niet dat ik het ga wegdoen omdat iemand er wat voor geeft. (Of ik moest van het geld nen handgeschakelde 328i coupé van 92 kunnen kopen) ik vind het zelf te mooi op de auto. Je zei dat de wagen mooi stond op die velgen. Het zijn normaal nog de originele, zit ook nog zo een nieuw in de koffer als reservewiel. Maar weet niet welke styling het zijn.
 

Tokkes

New member
IMG_20220123_202123.jpg
Door waterinfiltratie was mijn achterbank beschadigd. Raster onderaan helemaal verroest en "leder" was in blaasjes getrokken door het vocht.
Dus maar eens op zoek gegaan naar een beter exemplaar. En gevonden bij alper 👍 na een deftig kuisbeurtje kwam de originele kleur er mooi terug door.
Het is geen heel ingrijpend werkje, maar alle details helpen 😁.
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Achterbanken vind je in elk geval sneller dan voorstoelen of deurpanelen denk ik . 😁


Elke detail telt!
 
Top