E36 - 1999 - 320i ind - Orientblau Metallic

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Jaimy320i

New member
Heyhey iedereen, bij deze kom ik even mijn bolide voorstellen,

Info:
5de eigenaar.
Heb de wagen nu een aantal weken in bezit, wagen is van 14-04-1999 (dus 1 van de laatste cabrio's die werd gemaakt.)
m52b20tu / heeft net geen 120.000km
320i Individual in een knap Orientblau Metallic,
Interieur is een Zwart nappa leder samen met het Blauw Santorinblau leder.

Qua optie/accessoires:
- Leder incl deurpanelen/middenconsole
- Climatronic l&r
- Parkeersensors
- Boordcomputer
- Chromelijsten
- Telefoon
- Airbags in de deuren
- 4 hoofsteuns
- Zelf dimmende binnenspiegel
- BMW business radio met 6cd wisselaar
- Harman Kardon Speakers met subwoofer
- Elektrische ramen&spiegels
- Elektrische softtop
- Stoelverwarming
- Originele M pack inclusief de spiegels
- M Stuur & Pook
- Schnitzer 18inch velgen
- Schnitzer Uitlaat

In de toekomst komen er nog aantal kleine aanpassingen maar niets extreem, hou dit exemplaartje zo origineel mogelijk.

image1 (5).jpg
image1 (8).jpgimage1 (6).jpgimage1 (4).jpgimage1 (9).jpgimage0 (5).jpgimage0 (7).jpgimage0 (8).jpgimage1 (3).jpgimage0 (3).jpgimage0 (9).jpgimage1 (7).jpg
me3.jpg
Instagram: xjaimydm​
 
Last edited:

Psychotronik

Administrator
Staff member
Welkom op het forum Jaimy . Het is gelukt zie ik 😉 .


Knappe wagen in een mooie kleur en die velgen maken het plaatje wel af!


Vam het interieur gaat niet iedereen fan zijn denk ik, maar als je het dan in zijn tijdsgeest ziet, mag dat er zeker zijn.

In de huidige tijd zou dat niet meer werken denk ik 😀 .



Keep it safe and clean!
 

E92_jef

Active member
Staff member
mooie cabrio.
idd kleurcombo van interieur ben ik geen fan van maar was eind jaren 90 begin 00 echt een hype.
aangezien het individual is, zou ik het wel houden. maar eventueel een zwart kopen en het blauw ergens aan de kant zetten zodat je altijd terug kan.
ik merk dit vooral bij z3coupes waar ik naar kijk, de meeste zijn ook half met blauw of rood afgewerkt. was toen een meerwaarde maar nu helaas een afknapper.
maar zeker een knappe wagen en individual is altijd een meerwaarde.
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Welkom hier met je prachtige cabrio. (y)

Zoals hierboven reeds geschreven is het interieur niet voor iedereen weggelegd. Ik ben er ook niet zo'n fan van maar ik ben er zeker van als je dit eenmaal gewoon bent dat je er wel kan aan wennen. Ik had dit ook eerst met m'n volledig paarse interieur. Toen ik het de eerste keer op foto zag vond ik het ook helemaal niet mooi maar ben er nu ook al aan gewoon. Ik zie dat bij u de vloermat in een donkere kleur is en bij mij is dit zelfs ook allemaal in het paars...

Individual orientblau ben ik dan weer wel fan van.
 
Top