E36 316i touring 1998

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Coach

Active member
Untitled
In onderdelen te koop. Wilde 'm in zijn geheel verkopen, maar de dorpels zijn rot. Dus dat gaat 'm niet worden. Is een leuk uitgeruste touring met climate control, beige lederen interieur, instapverlichting, etc. Interessante onderdelen zijn het lederen interieur, de M-bumper, M-diffusor, skirts, deuren, stootlijsten, mistlampen, etc.
 

Coach

Active member
Denk dat ik een deel van de onderdelen over ga zetten op de cabrio. In ieder geval de instapverlichting, cruise control en de facelift grillhouder.
Voor de liefhebbers is er een aantal zaken die ik sowieso niet hou:
- zijskirts € 40,=
- leren interieur € 200,=
- plaatdelen (deuren, achterklep, motorkap) € 30,= per deel als het nog goed is.
- stootlijsten (brede, platte versie) € 50,=
- spiegels L+R € 30,=
- afdekzeil kofferbak € 25,=
- driespaaks-sportstuur met nieuw leer maar niet perfect er om gedaan € 50,=

De velgen op de foto zitten er niet bij. Er zitten nu imitatie M-velgen onder
imitatie M
Sommigen willen er niet mee gezien worden; voor anderen is de styling belangrijker dan het merkje. Nog goede banden en anders een leuk wintersetje. Kun je je mooie originele wielen in de winter beschermen tegen vocht, zout en vrieskou. Met banden voor € 200,=, zonder banden € 100,=
Dashboarddelen zijn uiteraard ook te koop. Er zit climate control in en een zwart dashboard. Als je iets zoekt, van schakelaar tot klepje: laat maar weten. Alle prijzen zijn 'liefhebbers-prijzen' en geen verzamelaarsprijzen.
 

MikeMes

New member
Hey!
Ik heb wellicht interesse in de M voorbumper en strip bij het dashboard (als je begrijpt wat ik bedoel :p) Weet ook niet waar het opgehaald moet worden?
 

Coach

Active member
Ik moet even kijken of ik de bumper niet al aan iemand heb toegezegd. De strip (naar ik aanneem de woodline strip op het dashboard kastje) is sowieso nog beschikbaar.
 

Coach

Active member
Nee, die nog niet. Zijn overigens imitatie velgen he. Geen originele motorsport.
 
Top