• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

mathias_e30_e36

New member
Welkom op het forum.


Mooie kleur! Het zou het broertje van @Jordi kunnen zijn. 😀 . Een duoshoot zou wel knap zijn denk ik .


Heb je nog plannen met deze ? Momenteel staat er vrij weinig info over je wagen 😉 .
Klopt! Heb Jordi gezien op de E36 meeting afgelopen zomer.
Heb hem verlaagd met een schroefset van
V-maxx. Heb hem een volledige straightpipe gegeven met een eisenmann einddemper. In de zomer rijdt ik met bbs 744/745 (ik vind het echt de perfecte fit) nu heb in de style 32 17" breedset ook erg strak. Verder heeft ze nog enkele kleine aanpassingen en de dikke e36clubbelgium sticker 😜. Men E36 heeft nu iets van een 116dkm wat vrij weinig is. Heb hem nu dik 2 jaar en heb hem dit jaar toch maar als oldi ingeschreven. Heb ook nog een e30 cabrio als oldi. Plannen in de nabije toekomst is de achteras ombouwen naar schijven en de achteras ineens een volledige revisie geven. In de verdere toekomst een sportinterieur, en als ik dan echt niet meer weet wat ik met men geld moet doen airride misschien.
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Damn dat is toch een dikke kleur ja en hij is precies nog heel goed onderhouden ook want hij staat nog heel mooi te blinken ook. (y)
De koplampen zijn niet echt m'n ding maar voor de rest kan ik hem wel smaken, M3 spiegels zouden hem nog afmaken. ;)
 

mathias_e30_e36

New member
Damn dat is toch een dikke kleur ja en hij is precies nog heel goed onderhouden ook want hij staat nog heel mooi te blinken ook. (y)
De koplampen zijn niet echt m'n ding maar voor de rest kan ik hem wel smaken, M3 spiegels zouden hem nog afmaken. ;)
Thaanks!!! Ja heeft niet veel km's en krijgt wel wat liefde. Verder is er tot hiertoe niets van roest te vinden. Khoop dat dat zo blijft. Staat altijd binnen
 
Top