• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Psychotronik

Administrator
Staff member
Staat er goed bij ! Eigenlijk in zo een oem jasje op deze hoogte is niks mis mee .


Bmw heeft destijds toch een knap model ontworpen . Alleen jammer dat men oem de neus zo hoog gezet heeft qua wielopening . Maar dat heeft destijds zijn redenen gehad als je verschillende artikelen leest.
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Staat er goed bij ! Eigenlijk in zo een oem jasje op deze hoogte is niks mis mee .


Bmw heeft destijds toch een knap model ontworpen . Alleen jammer dat men oem de neus zo hoog gezet heeft qua wielopening . Maar dat heeft destijds zijn redenen gehad als je verschillende artikelen leest.
Hij staat idd terug wat oem , zeer knap zo. (y)

Wat was de reden hiervoor miss? Ik merk dat ze vooraan ook nog steeds redelijk hoog staan bij recentere M modellen...
 

Gili

New member
Hallo allemaal

Paar weken geleden de 200.000km aangetikt. Aangekocht in 2012 met 154.000 km op de teller, voor vele mensen is een wagen met meer dan 200.000km afgeschreven 😃 maar voor mij belangen nog niet, ik lig er niet wakker van in ieder geval 😝.

Vandaag nieuwe schijven gestoken + remblokjes en ineens alles proper gemaakt en gespoten 😉 volgende week groot onderhoud + binnen en buitenste spoorstangen vernieuwen zodat hij opnieuw uitgelijnt kan worden en hij krijgt ineens 2 nieuwe banden achteraan zodat hij inorde is voor de keuring.

De zwarte winterset is verkocht. De M3 wielen worden nog opnieuw gespoten in het origineel zilver. Als de BBS'en gemonteerd zijn met de schroefkit 😋

De beste wensen voor iedereen en een goei gezondheid 👊
 

Attachments

  • IMG_20230106_152435.jpg
    IMG_20230106_152435.jpg
    2.2 MB · Views: 6
  • IMG_20230106_154639.jpg
    IMG_20230106_154639.jpg
    2.1 MB · Views: 5
  • IMG_20230106_154644.jpg
    IMG_20230106_154644.jpg
    2.5 MB · Views: 5

Avus 3.0

Active member
Staff member
Zoals je de wagen onderhoud kunnen er gerust nog wel wat km's opgezet worden. (y)
Beste wensen en hopelijk nog eens tot op een meet, zodat ik hem nog eens irl kan bekijken met de BBSen...
 

Gili

New member
Zoals je de wagen onderhoud kunnen er gerust nog wel wat km's opgezet worden. (y)
Beste wensen en hopelijk nog eens tot op een meet, zodat ik hem nog eens irl kan bekijken met de BBSen...
Ja ik ga dit jaar proberen om mijne kop wa meer te laten zien op meetings 😉. Kijk er zelf terug naar uit om hem terug te verlagen en BBSen te monteren. Dit is al een dikke 2 jaar geleden.. 😃
 
Top