E36 - Coupe - 1994 - M3 - 3.0 - Cosmoszwart

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Jazz

Active member
Wat ga je doen met de schakel stang ? Voor een rivisie mis ik de gele poly ringetjes als je die vervangt ga je echt merken
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Wat ga je doen met de schakel stang ? Voor een rivisie mis ik de gele poly ringetjes als je die vervangt ga je echt merken
Hoe bedoel je ? Met de huidige ? Geen idee haha .


Ik weet dat er nog een paar dingetjes ontbreken . Degene die dit zou steken heeft dit op stock .
 

Vince

New member
Amai echt super dik ! Zelden zo een mooi exemplaar gezien , perfectie ๐Ÿคฉ
Hoe heb je de voorkant verlaagd ?
 

Gert

New member
Prachtige wagen met de juiste aanpassingen ^^
Ook een mooi uniek stuurtje erin , is dit met de bijpassende wielen?in wording?xp
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Prachtige wagen met de juiste aanpassingen ^^
Ook een mooi uniek stuurtje erin , is dit met de bijpassende wielen?in wording?xp
Wat bedoel je met bijpassende wielen? ๐Ÿ˜€


Ac schnitzer ? Been there done that ๐Ÿ˜‰ . Die heb ik niet meer. Hoe vet ze ook stonden.


Een M3 hoort een beetje origineel te zijn op dit moment vind ik persoonlijk. (Oem+l
 

Attachments

  • 1241357559_1_FT6480_dsc_0268.jpg
    1241357559_1_FT6480_dsc_0268.jpg
    178.7 KB · Views: 13
  • download.jpg
    download.jpg
    20.7 KB · Views: 12
  • FB_IMG_1559115631171.jpg
    FB_IMG_1559115631171.jpg
    172.7 KB · Views: 11
  • FB_IMG_1555182635236.jpg
    FB_IMG_1555182635236.jpg
    69.2 KB · Views: 11

Avus 3.0

Active member
Staff member
Stond toch ook knap op de schnitzers maar ik snap je oem+ gedachte wel. (bij mij is het momenteel even andersom ๐Ÿ˜‚ )

Weet je de specificaties van de velgen en banden toevallig nog?
(+ je kan de foto's met de schnitzers nog eens extra in het velgen topic posten)
 

Gert

New member
Wat bedoel je met bijpassende wielen? ๐Ÿ˜€


Ac schnitzer ? Been there done that ๐Ÿ˜‰ . Die heb ik niet meer. Hoe vet ze ook stonden.


Een M3 hoort een beetje origineel te zijn op dit moment vind ik persoonlijk. (Oem+l
Zelf met stalen wielen zal dit een dikke wagen blijven xp

Velgen zijn net schoenen , leuk om een keer een ander paar aan te hebben nu en dan xp
 
Top