E36 filmpjes

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Avus 3.0

Active member
Staff member
Ik zal hier eens topic openen waar iedereen filmpjes kan posten van zijn eigen E36 of filmpjes die je de moeite vind van op youtube.

Het eerste filmpje is er eentje van zowat de heilige graal van de E36's namelijk de E36 M3 GT:


Het 2e filmpje dat ik post is er eentje voor diegene die regelmatig on track gaan en fan zijn van de Nurburgring:


En voorlopig het laatste filmpje is er eentje dat ik al 100en keren bekeken heb. Waarom? Gewoon een leuk muziekje en goed gemonteerd filmpje waar een beetje van alles in komt, stance drift enz...

 

Avus 3.0

Active member
Staff member
De nieuwe E36 nurburgring compilatie:


Helden van de jaren 90...


En voor de drifters met een Belgische E36 M3 (wagen van op bimmerboard)

 
Last edited:

Avus 3.0

Active member
Staff member
Is die Misha een bekende youtuber ofzo?


In elk geval als je ziet hoe die e36 m3 zich op het circuit baant . Het blijft toch een waanzinnige auto!
Yep, Misha Charoudin noemt hij. Hij post bijna dagelijks filmpjes van op de ring en is mede eigenaar van Apex Nurnburg. Meestal rijd hij met fans hun auto en dan geeft hij commentaar wat er goed of fout aan de wagen is. Hij doet +/- 1000 laps per jaar dus hij kent de ring van binnen en van buiten. ;)
 
Top