• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Kvb

Member
Hiermee begon voor mij m'n Cabrio passie. Ik reed met een F11 530D, hét voertuig dat in de prospecten staat van BMW. Deze kocht ik van een bevriende BMW dealer Ralf Horn in Euskirchen. Na bijna 300.000km was de vraag, wat hierna te kopen. Mijn beroepsprofiel was ondertussen veranderd en ik was minder en steeds alleen onderweg. Ik besloot een Mini aan te schaffen en een goed onderhouden E46 Cabrio. Ik kwam in Hannover bij de werkplaatsverantwoordelijke terecht die me z'n cabrio aanbood. Hij had door een komende tweeling plaatsgebrek in z'n E46 die hij als vakantie auto gebruikte. Hiermee is mijn cabrio liefhebberij begonnen en ik heb het me nog geen moment beklaagd. Ieder model en motorisatie heeft z'n karakteristieken, al moet ik wel toegeven dat mijn E36 precies wel mijn hart gestolen heeft...
 

Attachments

  • tempImage3wdzfc.png
    tempImage3wdzfc.png
    15.3 MB · Views: 5
  • tempImageefU0AJ.png
    tempImageefU0AJ.png
    14.8 MB · Views: 5
  • tempImageHoKWKj.png
    tempImageHoKWKj.png
    13.1 MB · Views: 5
  • tempImagehapOCu.png
    tempImagehapOCu.png
    10.6 MB · Views: 4
  • tempImageFUvhau.png
    tempImageFUvhau.png
    19.4 MB · Views: 4
  • tempImageJ7mRiq.png
    tempImageJ7mRiq.png
    14.8 MB · Views: 3
  • tempImagezTjt0A.png
    tempImagezTjt0A.png
    18.3 MB · Views: 3
  • tempImageZElVE5.png
    tempImageZElVE5.png
    11.6 MB · Views: 4
  • 0766E9FD-04A7-4875-A79F-405B71AEAC7E_1_102_a.jpeg
    0766E9FD-04A7-4875-A79F-405B71AEAC7E_1_102_a.jpeg
    1.2 MB · Views: 6

Avus 3.0

Active member
Staff member
Prachtige wagen zo'n E46 CI in de deze klasse volle kleuren combinatie. :love:
Deze wagen ziet er ook weer top onderhouden uit en zit ook ook goed in de opties. 👌
 
Top