• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

E92_jef

Active member
Staff member
hierbij stel ik ook men daily maar eens voor.
deze heb ik ondertussen al bena 11 jaar :p
en ben er nog steeds verliefd op.
al zou ik ondertussen met bijna 300k km
mss toch maar eens naar iets anders moeten kijken.

deze heeft door de jaren heen ook heel wat setten wielen gehad :p
lag tot vorig jaar op airride maar rij nu ongeveer een jaar terug static.
aangezien ik gwn geen goesting tijd gehad heb om de air terug te steken na de keuring,
begin oud te worden en heb geen zin meer om met men dagelijkse wagen ook nog eens zoveel keuring leed te hebben
belangrijkste veranderingen
bmw performance vleugel
bmw performance stuur
bmw performance handremhoes/pookhoes
bmw performance diffuser
op maat gemaakte uitlaat
lijsten bekleed met alcantara
m3 spiegels
M3 bumper
custom one8eighty headlights
airlift v2 met airlift performance poten (aangepast voor nog wat lager te kunne)
kw schroefset keuring
oz futura 19"
bbs rs 18" slant lips
japan racing jr3
oem m pakket
rolkooi
.....

heeft ook op essen motorshow gestaan en heeft paar mooie features gekregen in verschillende boekjes onderanderen performance bmw magazine.

ook hiervan weer wat fotos
 

Attachments

  • IMG_2882.jpeg
    IMG_2882.jpeg
    2.9 MB · Views: 12
  • IMG_1117.JPG
    IMG_1117.JPG
    462.7 KB · Views: 10
  • IMG_6584.JPG
    IMG_6584.JPG
    1 MB · Views: 10
  • IMG_7216.JPG
    IMG_7216.JPG
    1.5 MB · Views: 10
  • IMG_9782.JPG
    IMG_9782.JPG
    1.3 MB · Views: 13
Last edited:

Avus 3.0

Active member
Staff member
Pff blijft zoals je zegt echt een dik spel. :love:
Ik heb vorig jaar ook met spijt m'n E91 320D '06 weggedaan. Deze had nog maar 185.000km maar omdat ik er niet meer in de LEZ mee mocht en er redelijk wat kosten zaten aan te komen wou ik de kosten niet meer maken omdat ik de wagen toch niet meer aan de straatstenen zou kwijt geraken voor een deftige prijs...
 

Attachments

  • IMG_20190416_220439.jpg
    IMG_20190416_220439.jpg
    2.5 MB · Views: 5

Coach

Active member
Ik heb eigenlijk nooit in een E90/E92 gereden. Ben beetje blijven hangen in de E46 generatie. Misschien ooit ook eens naar kijken, want de styling vind ik op zich wel mooi. Kent de E90 ook nog steeds 6 cilinders of is het allemaal 4 geworden?
 

E92_jef

Active member
Staff member
Ik heb eigenlijk nooit in een E90/E92 gereden. Ben beetje blijven hangen in de E46 generatie. Misschien ooit ook eens naar kijken, want de styling vind ik op zich wel mooi. Kent de E90 ook nog steeds 6 cilinders of is het allemaal 4 geworden?
Vanaf een 325 word het 6 cilinder in de e9x series. Echt super leuke wagen en laatste bmw met een tijdloze uitstraling vind ik m2 en nieuwe g modellen hebben wel terug weer da karakter vind ik ma al de rest is niet zo men ding
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Amaai dikke e92 ! Ook een moneypit zo te zien 😅 . Ach geld moet rollen zeker? 😎

Ik wou u titel aanpassen maar ik weet u motorisatie enz niet 😉 .
 

E92_jef

Active member
Staff member
Amaai dikke e92 ! Ook een moneypit zo te zien 😅 . Ach geld moet rollen zeker? 😎

Ik wou u titel aanpassen maar ik weet u motorisatie enz niet 😉 .
Ahja oei da heb ik in dit topic niet gedaan. Is aangepast

bwa moneypit valt beter mee als de e36 :D
Die heb ik gekocht toen die 1 jaar oud was dus alles was nog perfect en heb da gwn goed onderhouden :) die wielen stijgen enkel dus was veel geld ma als ik ze weg doe heb ik da ook terug :). Kunt vossen kopen voor 3k en na 2 weken verkopen voor 1k of bbs,oz kopen enz voor 3k en erna voor 4-5k verkopen :D ik heb nooit vossen gehad, hahaha en das de reden
 
Last edited:

Violet_topless_ethirty6

New member
Staff member
De gekende E92, super dat ge deze al zolang hebt! Altijd een mooi exemplaar geweest, met de ene wielset al (veel) dikker dan de andere👌 Is ook de wagen waardoor iedereen u kent door al die jaren, bij mij is dat het geval met de cabrio😅
 

E92_jef

Active member
Staff member
De gekende E92, super dat ge deze al zolang hebt! Altijd een mooi exemplaar geweest, met de ene wielset al (veel) dikker dan de andere👌 Is ook de wagen waardoor iedereen u kent door al die jaren, bij mij is dat het geval met de cabrio😅
Idd daarom zal hem nooit wegdoen :) teveel mooie herinneringen en teveel leuke mensen door leren kennen
 
Top