• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

DizzyKrizzy

New member
Bedankt voor de uitnodiging.
Dit is mijn sedan, 320i van 1991.
 

Attachments

  • PSX_20220709_144045.jpg
    PSX_20220709_144045.jpg
    9.7 MB · Views: 12
  • PSX_20220709_143655.jpg
    PSX_20220709_143655.jpg
    8.7 MB · Views: 12
  • PSX_20220709_144240.jpg
    PSX_20220709_144240.jpg
    9.3 MB · Views: 13
  • PSX_20220709_144736.jpg
    PSX_20220709_144736.jpg
    4.1 MB · Views: 10

DizzyKrizzy

New member
Ik heb de wagen gekocht vorig jaar in november/december.
Ze had voordien een ongeval gehad en werd helemaal terug herdaan door de vorige eigenaar.
Ze rijd perfect,enkel een lichte plooi in de koffer is nog zichtbaar.
Rijd 100% recht,is goed hersteld geweest.
Vorig jaar in juli werd ze herspoten in het estoril blauw.
De M-bumpers,Maxxton design frontsplitter,spoiler,achterlichten en diffuser waren al aanwezig toen ik de wagen kocht.
Ook zit er een sportievere uitlaat onder en een schroefset.
Dakhemel was gelukkig ook al vernieuwd.
Zelf heb ik een Qsp stuur met naaf geinstalleerd en aan wat kleine details gewerkt zoals een andere pook enz.
De nieuwe velgen zijn Japan Racing JR6 Gold,17" 8J et35 voor comfort als daily.
Binnenkort word er nog een shortshifter geplaatst,spacers achteraan voor de velgen,de deurpanelen herbekleed (stof hangt los),mistlichten heb ik al maar moeten nog worden bedraad en geinstalleerd.
Ook is er nog geen radio aanwezig en speakers.
Later had ik nog graag andere stoelen vooraan gestoken,interieur stukken in carbon gehydrodipped,de cluster lampjes in het blauw gestoken en hopelijk ooit een motorswap uitgevoerd naar een 2.5 of 2.8 met de nodige verdere upgrades hiervoor.

Hopelijk is dit een beetje informatief.
Oudere foto's volgen nog.
Mvg Kristof.
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Ziet er idd een leuke wagen uit en al oldie wat weer wat scheelt aan taksen.
Je schreef dat deze op een schroefset staat maar deze staat vooraan nog redelijk hoog precies? Persoonlijk zou ik deze iets lager leggen want dat is optisch veel mooier (sportiever)
Spijtig dat je niet op onze meet aanwezig was want het is lang geleden dat ik nog eens een estoril irl heb gezien. 😍🔥

Veel plezier met de wagen. 👌
 

DizzyKrizzy

New member
Zoiezo word ze nog wat gezakt vooraan,achteraan wacht ik nog af tot ik de juiste spacers gevonden heb. 😁
Ik probeer zoveel mogelijk zelf te doen maar heb nog geen tijd gevonden om het te doen haha.
Hopelijk kan ik binnenkort een paar meets meepikken,maar zolang men deurpanelen nog niet in orde zijn ben ik wat beschaamd om er ergens mee toe te komen,het stoort me enorm. 🤣
 
Top