Gezocht coupe/cabriolet vanaf ‘96

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Mcollector

New member
Beste groepsleden

Onlangs heb ik mijn 320i cabrio verkocht. Vandaag ben ik naar een m3 3,2 cabrio gaan kijken die zogezegd 150 000km had. Wat mij opviel was dat de bodem besmeurd was met underbodycoating, na het opendraaien van de oliedop was het motor besmeurd met roet en vuiligheid. Ik kreeg al direct een slecht buikgevoel waardoor ik het kmstand heb nagekeken op carvertical.com . Wat bleek dat de wagen geen 150k had maar wel als laatst geregistreerd was op 496k km…

Momenteel ben ik op zoek naar een 328i cabrio of een m3 3,2 coupe/cabrio. Kan iemand mij verder helpen?


Alvast bedankt !


Met vriendelijke groeten.
Sam.
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Amai een geluk dat je dat op tijd opgemerkt hebt. Stond deze in België te koop en heb je dit dan op de verkoopsite gerapporteerd?

Op BimmerAndMore is er ook iemand dat opzoek is naar een E36 M3 en vandaag reageerde ISI (bmw meckanieker) dat zijn collega nog een boston groene 3.2 cabrio met zwart interieur had staan en dat deze eventueel wel weg zou mogen. Miss kan je eens contact met hem opnemen...

 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Dat is vervelend !

Hopelijk vind je snel de juiste wagen :😀 .


Wat wel positief is, dat die blokjes oersterk zijn dan.😎
 

Kvb

Member
Kijk hier bij Ekrem waar mijn M3 staat, een 328i cabrio maar je zal snel moeten zijn want de prijs is volgens mij echt laag!
 
Top