Jordi
New member
Even mijn andere hobby auto voorstellen, een Nissan C35 Laurel! Enkel geleverd in Japan en geimporteerd via de UK.
De (tot nu toe) enige in Belgie alsook Nederland. In de UK en Ierland zie je ze wel vaker.
De wagen twee jaar terug overgekocht van een kameraad die de import en homologatie had verzorgd, nog geen seconde spijt van!
Vaak vergist door mensen voor een Toyota Chaser of Lexus (L embleem in motorkap), maar naar mijn (biased) mening zo veel cooler dan een Chaser.
Na jarenlange intresse in RWD Japanners en dromen van een Nissan/Toyota te hebben aangedreven door een turbo, gesetteld met deze.
Het doel: de auto begin jaren 2000 period-correct maken zoals ze het in Japan deden. De stijl? Street/drift
Het is een mengelmoes tussen S-Chassis (Silvia) en R-Chassis (Skyline) qua aandrijving en ophanging.
- RB20DET die na deze winter op Link ECU komt
- R200 LSD
- HSD Monopro schroefset 9/7kg
- ADVAN GT Premium 18x9.5 +28 met 225/45 banden (Daarvoor nog ADVAN T5 en Work VSKF gehad, je zou bijna denken dat ik een ADVAN fanboy ben *kuch kuch* zie wielkeuze op mijn E36 )
- Modify Wonder/BN Sports bodykit
- Late model (Kouki) HID koplampen + grill (dit omwille van de bumper, in de toekomst ga ik terug gaan naar de Zenki front) en candy cane achterlichten
- Stoffen interieur, Nardi stuurtje, Trust GREX pook, geruite vloermatten,...
Fotos en speclijstje wat beknopt gehouden, eerste foto is hoe ik hem gekocht heb. Het is zeker niet voor iedereen maar ik hoor graag wat jullie er van vinden
De (tot nu toe) enige in Belgie alsook Nederland. In de UK en Ierland zie je ze wel vaker.
De wagen twee jaar terug overgekocht van een kameraad die de import en homologatie had verzorgd, nog geen seconde spijt van!
Vaak vergist door mensen voor een Toyota Chaser of Lexus (L embleem in motorkap), maar naar mijn (biased) mening zo veel cooler dan een Chaser.
Na jarenlange intresse in RWD Japanners en dromen van een Nissan/Toyota te hebben aangedreven door een turbo, gesetteld met deze.
Het doel: de auto begin jaren 2000 period-correct maken zoals ze het in Japan deden. De stijl? Street/drift
Het is een mengelmoes tussen S-Chassis (Silvia) en R-Chassis (Skyline) qua aandrijving en ophanging.
- RB20DET die na deze winter op Link ECU komt
- R200 LSD
- HSD Monopro schroefset 9/7kg
- ADVAN GT Premium 18x9.5 +28 met 225/45 banden (Daarvoor nog ADVAN T5 en Work VSKF gehad, je zou bijna denken dat ik een ADVAN fanboy ben *kuch kuch* zie wielkeuze op mijn E36 )
- Modify Wonder/BN Sports bodykit
- Late model (Kouki) HID koplampen + grill (dit omwille van de bumper, in de toekomst ga ik terug gaan naar de Zenki front) en candy cane achterlichten
- Stoffen interieur, Nardi stuurtje, Trust GREX pook, geruite vloermatten,...
Fotos en speclijstje wat beknopt gehouden, eerste foto is hoe ik hem gekocht heb. Het is zeker niet voor iedereen maar ik hoor graag wat jullie er van vinden
Attachments
-
167292532_7713453832070932_6396967932678488971_n.jpg185.5 KB · Views: 11
-
166953053_7713458125403836_7379852490386686390_n.jpg99.6 KB · Views: 7
-
c35 vskf3.jpg2.3 MB · Views: 9
-
241765309_8192133670869610_3918648596806379579_n.jpg1,012.6 KB · Views: 11
-
254608306_259242829514446_4220374214829165778_n.jpg270.9 KB · Views: 9