Styling 24 7 1/2"

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Kvb

Member
Hallo, ben op zoek naar 2st nieuwe Styling 24 velgen in 7 1/2" om vooraan op een M3 te monteren. Moeten in nieuwe staat zijn, bv van reservewiel M3
Zijn tussen de spaken gelakt en rest gepolijst en gevernist.
 

Attachments

  • tempImageJoNEx5.png
    tempImageJoNEx5.png
    11.2 MB · Views: 3

Psychotronik

Administrator
Staff member
Hallo, ben op zoek naar 2st nieuwe Styling 24 velgen in 7 1/2" om vooraan op een M3 te monteren. Moeten in nieuwe staat zijn, bv van reservewiel M3
Zijn tussen de spaken gelakt en rest gepolijst en gevernist.
Nog nieuw te krijgen bij bmw misschien ? Natuurlijk betaal je er dan ook naar....
 

Kvb

Member
Enkel de 8 1/2 is nog heel beperkt nieuw te koop. Normaal rijd ik nu zaterdag naar Duitsland om 2st Styling 24 op te halen, zouden nog (bijna) nieuw zijn...
Had juist 4st Styling 23 (2x7 1/2 en 2x 8 1/2") volledig nieuw laten poederlakken, ga deze nu mss verkopen...
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Ik heb enkele jaren geleden 1 Style24 velg nieuw gekocht en dat was toen net geen €700. Ik vond op die moment geen enkele velg afzonderlijk of een volledige set te koop en ik had niet veel tijd. Enkele weken daarna werd er een volledige set voor €1100 aangeboden. Als je tijd hebt dan vind je af en toe wel een setje...

Style 24 is sowieso een pak mooier dan de style 23, hopelijk vallen de 2 in duitsland wat mee en dan heb je terug een volledige set...
 
Top