Wat wil jij op het forum aangepast of verbeterd zien ?

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Psychotronik

Administrator
Staff member
De titel zegt het al.


Wat willen jullie als vaste bezoekers aangepast zien om deze site te verbeteren ? Hieronder mag je deze plaatsen !


het beheer
 

Avus 3.0

Active member
Staff member
Ik weet niet of het mogelijk is maar het zou wel handig zijn dat je in een topic ineens naar het laatste bericht kan gaan en niet heel de laatste pagina moet doorscrollen. ;)
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Ik weet niet of het mogelijk is maar het zou wel handig zijn dat je in een topic ineens naar het laatste bericht kan gaan en niet heel de laatste pagina moet doorscrollen. ;)
Als je op de datum klikt dan ga je naar de laatste pagina . Is dat genoeg? 🙂
 

Attachments

  • Screenshot_20211009-172218_Chrome.jpg
    Screenshot_20211009-172218_Chrome.jpg
    212.3 KB · Views: 2

lorenzo

New member
1633862998018.png
Ik ben een paar maanden lid op het forum en iets dat me stoort is dat de verwijzing naar het logo stuk is, zowel op mobile view als desktop.

Een ander idee is om de internationale projecten in een categorie te steken (zoals Projecten) met subcategorieën om een internationaal publiek meer aan te spreken (gezien de .eu TLD) of is dit niet echt de ambitie om naartoe te groeien? Een andere manier om het aan te pakken lijkt me zo:
1633866459064.png
(subforums zijn dan E36 Coupe, E36 Cabrio, ... bij elk gedeelte)

En ten slotte, voor iemand zoals mij (een programmeur) is het leuk dat er een donkere variant van het forum thema beschikbaar is (zodat je 's avonds niet verblind wordt met de witte achtergronden).

(Indien je trouwens hulp nodig hebt met bepaalde dingen, ik ben full-stack developer van opleiding dus kan steeds mee helpen met bepaalde code issues).
 
Last edited:

Psychotronik

Administrator
Staff member
View attachment 1268
Ik ben een paar maanden lid op het forum en iets dat me stoort is dat de verwijzing naar het logo stuk is, zowel op mobile view als desktop.

Een ander idee is om de internationale projecten in een categorie te steken (zoals Projecten) met subcategorieën om een internationaal publiek meer aan te spreken (gezien de .eu TLD) of is dit niet echt de ambitie om naartoe te groeien? Een andere manier om het aan te pakken lijkt me zo:
View attachment 1269
(subforums zijn dan E36 Coupe, E36 Cabrio, ... bij elk gedeelte)

En ten slotte, voor iemand zoals mij (een programmeur) is het leuk dat er een donkere variant van het forum thema beschikbaar is (zodat je 's avonds niet verblind wordt met de witte achtergronden).

(Indien je trouwens hulp nodig hebt met bepaalde dingen, ik ben full-stack developer van opleiding dus kan steeds mee helpen met bepaalde code issues).

Als ik het forumachtergrond van wit naar grijs of iets dergelijke doe, dan zal het ook al wat schelen denk ik .


Het internationaal publiek aantrekken is niet echt prioriteit maar ze zijn steeds welkom . Ik weet niet of er daar echt animo voor is . Het idee wat je daar zegt is wel het overwegen waard .
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
@lorenzo Ik vond het een goed idee wat je voorstelde .

Daarom heb ik het ook toegepast !

Achtergrond bekijk ik later :)
 

Attachments

  • 1.png
    1.png
    21 KB · Views: 2
  • 2.png
    2.png
    21.7 KB · Views: 2

lorenzo

New member
Hier ben ik weer met m'n suggesties :D Deze keer eigenlijk niet voor het forum maar wist niet goed waar ik dit kon plaatsen. Ik had al een paar keer zien/horen dat het moeilijk is om interactie te krijgen met leden. Nu, onder de E36 enthousiastelingen beginnen er ook meer en meer jongere mensen bij te komen (waaronder ikzelf) die het platform Discord gebruiken.

Discord lijkt op een soort IRC chat maar dan in een nieuw jasje. Het leek me eigenlijk een leuk idee om eigenlijk een Discord server van de E36Club te zien. Ik zie ook de 'concullega's' (Bimmerboard/...) deze stap nog niet doen dus als de E36Club hier pionier in kan zijn, zou cool zijn :cool:

Meer info over Discord: op Discord kan je een profiel maken en hiermee in verschillende server's zitten (zoals je op verschillende fora kan zitten). In elke server kunnen de beheerders categorieën en kanalen maken, net zoals een forum. Hierin kunnen leden met elkaar chatten. Beheerders kunnen rollen aanmaken en meegeven bij elke rol wat zij allemaal mogen. Discord heeft ondertussen echt al zeer grote communities, waar ik zelf van ben verschoten. Ben zelf dan ook beheerder van de Discord server van mijn vroegere studierichting op de hogeschool, waarbij er toch 600 leden in zitten.

Denk nu niet dat ik een ambassadeur ben voor Discord ofzo, maar als jullie oog zouden hebben om een 'chat-server' op te richten, dan zou ik daarvoor kiezen, is ook volledig gratis.
 
Top