Recent content by Classico Verde

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. Classico Verde

    E36 - 1997 - 323i - Avus blauw cabriolet - Volledige restauratie

    Grondige beurt noemt men dit 😃 Dit wordt er eentje om te koesteren als hij klaar is
  2. Classico Verde

    E36/7 Z3 1.8 1997 Montreal-blauw

    Komt wel goed 👍 Je zoekt identiek dezelfde stoel ? Of wil je uw interieur ook meteen ander kleurtje geven ? Dan hou ik mn ogen mee open
  3. Classico Verde

    E36 - 1992 - 318i Diamantzwart

    Snel kwamen de eerste resultaten van het lakken en het zag er meteen super uit het blijft toch steeds spannend hoe een kleur er effectief op je wagen zou uitzien.. Ook heb in ervoor gekozen om al mn trims van de deuren en bumpers zwart te laten lakken.. Was het wat beu dat die plastic met...
  4. Classico Verde

    E36 - 1992 - 318i Diamantzwart

    Nadat de wielbogen waren aangepakt moest de wagen ook volledig herspoten worden Maar welke kleur... 🤔🤔 Na lang zoeken en denken besloten om hem te lakken in Oxford Groen van BMW. Afspraak gemaakt bij de carrosserie en begonnen met schuren schuren zodat hij al redelijk ready to paint was bij...
  5. Classico Verde

    E36 - 1992 - 318i Diamantzwart

    Nadat ik deze jongen 5 jaar in bezit heb kwam ik op een punt van wat moeten we hiermee 🤷‍♂️🤷‍♂️ Hem verkopen en iets recenter kopen op houden we hem bij en zet ik hem inorde.. Na veel cijferen opzoeken en nog meer cijferen toch besloten van hem bij te houden. En een grondig lijstje te maken van...
  6. Classico Verde

    E36 - 1992 - 318i Diamantzwart

    Gezien de zetels wat versleten waren en dus best vervangen moesten worden ben ik een setje voorzetels van een e46 gaan halen Dit in de sportuitvoering wat allemaal netjes paste in de wagen na wat grondig poetsen kwam dit eruit als resultaat Inderdaad ik mis een deurpaneel ( het typische...
  7. Classico Verde

    E36 - 1992 - 318i Diamantzwart

    Volgende aanpassingen waren er weeral allemaal die onzichtbaar waren voor het oog maar de wagen wel stap voor stap verbeterde. - Meyle HD draagarmenset vooraan - Nieuwe standaard look uitlaatlijn - krikpunten oplassen en weer beschermen. - distrubutieriem vervangen gezien ik niet wist hoelang...
  8. Classico Verde

    E36 - 1992 - 318i Diamantzwart

    Natuurlijk komen er bij een oudere wagen om de zoveeltijd problemen aan het licht of dingen die vervangen moeten worden. Zo stoorde het me al een tijdje dat het stuur gedrag en wegligging niet waren wat ik voor ogen had. Dus na wat zoeken op het internet kwam ik een Koni srt-t setje tegen voor...
  9. Classico Verde

    E36 - 1992 - 318i Diamantzwart

    Hallo iedereen, Ik ben Bart uit Vlaams-Brabant. Trotse eigenaar van een e36 sedan uit 1992. Origineel kocht ik deze wagen 6 jaar geleden als goedkope winterwagen. Toen was het een oldtimer die toen niet naar de keuring moest. We weten allemaal dat dit ondertussen veranderd is. Het was een...
Top