Recent content by Dimitry

  • Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
  1. Dimitry

    E36 -1992 - 325i - Mauritiusblau

    Nu dat de auto aan het spit hing kon de roetex verwijdert worden. Daarna konden we de schade gaan opmeten. Heel veel roest en slechte herstellingswerken door de vorige eigenaars kwamen naar boven. Een aangename verrassing was wel dat de wielbogen nog in zeer goede staat bleken te zijn. Op wat...
  2. Dimitry

    E36 -1992 - 325i - Mauritiusblau

    We spoelen een 4 tal jaar verder. Door de corona-crisis ben ik heel veel thuis geweest. Daardoor heb ik veel in mijn huis en aan de tuin kunnen werken en plots was er dus tijd om aan de E36 te beginnen. In tussentijd had ik wel al wat leuke onderdelen kunnen kopen zoals een origineel m-pakket...
  3. Dimitry

    E36 -1992 - 325i - Mauritiusblau

    Hallo E36club, bij deze wil ik mijzelf hier even kort voorstellen. Ik ben Dimi, 32 jaar, woonachtig te Sint-Truiden (Limburg) en ik ben momenteel bezig aan een restauratieproject van een 325i coupé van 1992. Voor dit project, heb ik een e30 cabrio gerestaureerd van 2014 tot 2016. Na enkele...
Top