• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.

Dimitry

New member
Hallo E36club,

bij deze wil ik mijzelf hier even kort voorstellen. Ik ben Dimi, 32 jaar, woonachtig te Sint-Truiden (Limburg) en ik ben momenteel bezig aan een restauratieproject van een 325i coupé van 1992.
Voor dit project, heb ik een e30 cabrio gerestaureerd van 2014 tot 2016. Na enkele jaren 'projectloos' te zijn begon het in 2018 terug te kriebelen om een auto te restaureren. Op Syndikat Asphaltfieber in 2016 was ik helemaal verliefd geworden op de E36. Ik wist dus al een tijdje welke de volgende zou worden. In januari 2018 ben ik dan uitgekomen op een 325i van '92 in de kleur Mauritiusblau. Op het eerste zicht nog wel een mooie auto maar deze was afgekeurd omdat de bodem heel fel aan het roesten was en ook heel slecht hersteld was door de vorige eigenaar. Omdat lassen voor ons niet echt een probleem is, heb ik deze dus uiteindelijk gekocht. De bedoeling is om hier een straatlegale trackday auto van te maken om te driften, circuit, bollekepijl ritten enz mee te kunnen doen.

Aankoop van de auto in januari 2018:

1.jpg3.jpg

Na het ophalen van de auto, heb ik deze eigenlijk bijna 3 jaar niet aangeraakt.. Door de bouw van ons huis en het krijgen van een dochter waren er op dat moment andere zaken die toch even belangrijker waren. Omdat de prijzen van E36 toen al wat in stijgende lijn gingen was ik toch blij dat ik er al eentje in mijn bezit had. De zoektocht naar onderdelen kon in ieder geval ook al starten!

Voila, bij deze mijn korte voorstelling, in de volgende berichten zal ik jullie de werken laten zien die tot hiertoe al uitgevoerd zijn.

Om mijn eerste post af te sluiten voeg ik ook nog graag een foto toe van mijn E30 cabrio. Een 325i van 1990.

IMG_20230823_202811.jpg
 

Dimitry

New member
We spoelen een 4 tal jaar verder. Door de corona-crisis ben ik heel veel thuis geweest. Daardoor heb ik veel in mijn huis en aan de tuin kunnen werken en plots was er dus tijd om aan de E36 te beginnen. In tussentijd had ik wel al wat leuke onderdelen kunnen kopen zoals een origineel m-pakket, style 22 velgen, polyester deurpanelen, ... In Nederland had ik een extra carroserie kunnen kopen waar de bodem nog goed van was om stukken uit te slijpen:

37.jpg43.jpg90.jpg27.jpg

Uit nieuwsgierigheid de aangekochte parts al eens gepast op de auto:

99.jpg

In december 2020 zijn de effectieve werken aan de auto dan gestart. Omdat er veel laswerk aan de bodem was heb ik ervoor gekozen om de auto eerst volledig te strippen zodat deze achteraf aan een kantelbrug gehangen kon worden.

Strippen van de wagen:
223.jpg268.JPG314.JPG323.JPG

Daarna kon de auto aan het spit gehangen worden.

338.JPG

Meer updates in mijn volgende post!
 

Dimitry

New member
Nu dat de auto aan het spit hing kon de roetex verwijdert worden. Daarna konden we de schade gaan opmeten. Heel veel roest en slechte herstellingswerken door de vorige eigenaars kwamen naar boven. Een aangename verrassing was wel dat de wielbogen nog in zeer goede staat bleken te zijn. Op wat vliegroest na was hier niet zo heel veel schade aan.

Enkele detailfoto's:
IMG_20210122_111659.jpgIMG_20210122_174720.jpgIMG_20210122_174724.jpgIMG_20210127_191253.jpgIMG_20210312_104650.jpg
IMG_20210123_175601.jpg
Nu konden de straalwerken van de carrosserie gaan beginnen.
 

Psychotronik

Administrator
Staff member
Held!

Welkom op het forum. Mooie basis heb je al zeker en een leuke motorinhoud .

Je doet het precies wel heel grondig en daar krijg je van mij alleen maar respect voor !


Als die E36 zoals die E30 word , dan zal dat ook wel een mooi plaatje worden !



Ik kijk uit naar de verdere updates !
 

Tom

New member
Cool, ik kijk ernaar uit om deze binnenkort in de buurt te zien rijden :)
Respect voor de grondige aanpak en de ontelbare werkuren die hier zullen inkruipen.
 

Dimitry

New member
Na de eerste straalwerken konden we de slechte stukken beginnen uitslijpen om daarna de stukken van de donorauto over te zetten. Hier zijn echt ontelbaar veel uren ingekropen. In april 2021 zijn we hiermee gestart en in juli 2023 waren we pas klaar. 😅 Bij een professionele carrossier was het uiteraard veel sneller gegaan maar het is en blijft een hobby voor mij en de werken werden een beetje tussen 'de soep en de pattaten' uitgevoerd door mij en mijn broer. Wat ik wel kan zeggen is dat alles grondig aangepakt is. Alle overzet delen werden gestraald en goed behandeld zodat deze in de toekomst niet meer snel zullen roesten en als er stukken weggeslepen werden en we kwamen weer roest tegen dan werd die weggestraald en werd vervolgens alles waar we bij konden ook weer goed behandeld. Ik heb hier honderden foto's van gepakt terwijl we bezig waren. Ik ga ze hier niet allemaal posten maar hierbij toch een overzicht van deze werken.
 

Attachments

  • IMG_20210410_135245.jpg
    IMG_20210410_135245.jpg
    278.7 KB · Views: 3
  • IMG_20210420_200942.jpg
    IMG_20210420_200942.jpg
    486.2 KB · Views: 3
  • IMG_20210426_170307.jpg
    IMG_20210426_170307.jpg
    83.1 KB · Views: 2
  • IMG_20210429_202357.jpg
    IMG_20210429_202357.jpg
    249.3 KB · Views: 2
  • IMG_20210504_130819.jpg
    IMG_20210504_130819.jpg
    260 KB · Views: 2
  • IMG20230717180735.jpg
    IMG20230717180735.jpg
    398.8 KB · Views: 2
  • IMG20230723124442.jpg
    IMG20230723124442.jpg
    71.6 KB · Views: 2
  • IMG20230723205018.jpg
    IMG20230723205018.jpg
    85.8 KB · Views: 4
  • IMG_20210409_134129.jpg
    IMG_20210409_134129.jpg
    177.9 KB · Views: 2
  • IMG_20210409_130228.jpg
    IMG_20210409_130228.jpg
    215.4 KB · Views: 2
  • IMG_20210407_200402.jpg
    IMG_20210407_200402.jpg
    71.4 KB · Views: 2
  • IMG_20210329_183906.jpg
    IMG_20210329_183906.jpg
    265.7 KB · Views: 4
  • IMG_20210329_184127.jpg
    IMG_20210329_184127.jpg
    109.6 KB · Views: 5
  • IMG_20210404_192804.jpg
    IMG_20210404_192804.jpg
    232.5 KB · Views: 4
  • IMG_20210404_211225.jpg
    IMG_20210404_211225.jpg
    198.1 KB · Views: 4
  • IMG_20210405_153259.jpg
    IMG_20210405_153259.jpg
    160.2 KB · Views: 3
  • IMG_20210405_165424.jpg
    IMG_20210405_165424.jpg
    117.7 KB · Views: 3
  • IMG_20210405_203103.jpg
    IMG_20210405_203103.jpg
    69.8 KB · Views: 2
  • IMG_20210407_200351.jpg
    IMG_20210407_200351.jpg
    67.9 KB · Views: 3

Dimitry

New member
Ondertussen was na heel wa slijp-, straal- en laswerk de auto weer voor 95% roestvij. Waarom geen 100%? Er zijn altijd hoekjes en kantjes waar je toch net niet bij kan met zandstralen. Ik moet altijd lachen als ik advertenties zie van auto''s die '100% roestvrij' zijn. Ik geloof daar niet in, volgens mij is er ondertussen geen enkele e36 meer die 100% roestvrij is..

De bodem van de auto werd vervolgens nog eens met antiroestverf behandeld, daarna werden alle naden terug afgekit met carrosseriekit, en daarna werd de bodem terug in de roetex gezet.

om de bodemrestauratie af te ronden werd de onderkant in de kleur avusblauw gespoten. Dit vind ik persoonlijk mooier dan Mauritiusblauw.
 

Attachments

  • IMG20230801215808.jpg
    IMG20230801215808.jpg
    302 KB · Views: 8
  • IMG20230802191233.jpg
    IMG20230802191233.jpg
    152.5 KB · Views: 8
  • IMG20230803211517.jpg
    IMG20230803211517.jpg
    372.2 KB · Views: 5
  • IMG20230803124459.jpg
    IMG20230803124459.jpg
    56.1 KB · Views: 5
  • IMG20230802213501.jpg
    IMG20230802213501.jpg
    128 KB · Views: 5
  • IMG20230804084436.jpg
    IMG20230804084436.jpg
    332.9 KB · Views: 5
  • IMG20230804115925.jpg
    IMG20230804115925.jpg
    335.3 KB · Views: 5
  • IMG20230807193010.jpg
    IMG20230807193010.jpg
    347 KB · Views: 5
  • IMG20230807200148.jpg
    IMG20230807200148.jpg
    416.1 KB · Views: 5
  • IMG20230808122749.jpg
    IMG20230808122749.jpg
    334.7 KB · Views: 5
  • IMG20230808125901.jpg
    IMG20230808125901.jpg
    339.2 KB · Views: 5
  • IMG20230808161528.jpg
    IMG20230808161528.jpg
    299.1 KB · Views: 5
  • IMG20230812101613.jpg
    IMG20230812101613.jpg
    261.3 KB · Views: 5
  • IMG20230809120534.jpg
    IMG20230809120534.jpg
    96 KB · Views: 5
  • IMG20230812103311.jpg
    IMG20230812103311.jpg
    111.7 KB · Views: 5
  • IMG20230812103919.jpg
    IMG20230812103919.jpg
    340.1 KB · Views: 4
  • IMG20230812120631.jpg
    IMG20230812120631.jpg
    399.5 KB · Views: 4
  • IMG20230812120634.jpg
    IMG20230812120634.jpg
    401.5 KB · Views: 5
  • IMG20230812122349.jpg
    IMG20230812122349.jpg
    354.2 KB · Views: 3
  • IMG20230812122600.jpg
    IMG20230812122600.jpg
    373.3 KB · Views: 3
  • IMG20230812125821.jpg
    IMG20230812125821.jpg
    319.1 KB · Views: 3
  • IMG20230812122617.jpg
    IMG20230812122617.jpg
    233.3 KB · Views: 3
  • IMG20230815113248.jpg
    IMG20230815113248.jpg
    434.8 KB · Views: 5

Dimitry

New member
Ook de assen werden grondig aangepakt. Deze heb ik eerst laten stralen, dan metalliseren en in het zwart laten poederlakken. Vervolgens zijn alle rubbers vernieuwd met powerflex en strongflex PU. Ondertussen had ik ook een schroefkit van KW gekocht en een yellowtag stuurhuis. Ik was ook op zoek naar een sperdiff maar het probleem was dat ik niet goed wist welke verhouding ik zou willen.. Origineel steekt er een 3.15 open diff onder. Voorlopig ga ik dat eerst terug steken, achteraf kan ik dit nog redelijk snel terug wisselen. Het originele diff werd ook behandeld tegen roest, nieuwe olie erop en de schroeven van het deksel werden vernieuwd.
 

Attachments

  • IMG20230811195543.jpg
    IMG20230811195543.jpg
    303.8 KB · Views: 3
  • IMG20230830200603.jpg
    IMG20230830200603.jpg
    147.2 KB · Views: 3
  • IMG20230831152608.jpg
    IMG20230831152608.jpg
    134.4 KB · Views: 2
  • IMG20230831184051.jpg
    IMG20230831184051.jpg
    288.2 KB · Views: 2
  • IMG20230901194301.jpg
    IMG20230901194301.jpg
    327.1 KB · Views: 2
  • IMG20230913155914.jpg
    IMG20230913155914.jpg
    324.1 KB · Views: 3
  • IMG20230913161823.jpg
    IMG20230913161823.jpg
    185.9 KB · Views: 3
  • IMG20230703141326.jpg
    IMG20230703141326.jpg
    386.6 KB · Views: 4
  • IMG20230925204358.jpg
    IMG20230925204358.jpg
    129.1 KB · Views: 4
  • IMG20230811195518.jpg
    IMG20230811195518.jpg
    378.3 KB · Views: 3
  • IMG20230707124652.jpg
    IMG20230707124652.jpg
    313.4 KB · Views: 3
  • IMG20230617133919.jpg
    IMG20230617133919.jpg
    415.2 KB · Views: 4
  • IMG20230617133924.jpg
    IMG20230617133924.jpg
    361 KB · Views: 2
  • IMG20230624140315.jpg
    IMG20230624140315.jpg
    270.5 KB · Views: 2
  • IMG20230705160035.jpg
    IMG20230705160035.jpg
    86.5 KB · Views: 2
  • IMG20230705194000.jpg
    IMG20230705194000.jpg
    181.4 KB · Views: 2
  • IMG20230705194009.jpg
    IMG20230705194009.jpg
    477.9 KB · Views: 2
  • IMG20230706222524.jpg
    IMG20230706222524.jpg
    489.6 KB · Views: 2
  • IMG20230707124615.jpg
    IMG20230707124615.jpg
    386 KB · Views: 2
  • IMG20230617133912.jpg
    IMG20230617133912.jpg
    435.7 KB · Views: 5

Dimitry

New member
Next up waren de remmen. Aangezien het plan is om van deze auto een straatlegale circuit auto te maken wilde ik de remmen een upgrade geven. Na wat opzoekwerk en na wat rond te horen bij andere mensen die een e36 hebben kwam ik tot de beslissing om vooraan de remmen van een e46 330 te steken en achteraan voor remmen te gaan van een e36 328i. Dit is allemaal gewoon plug en play en zou toch een verbetering moeten zijn tov de remmen die er origineel onder stonden. Omdat koeling van de remmen ook heel belangrijk is had ik een kitje besteld van ST TRACKPARTS met brakeducts en cooling plates. Ik kwam er een jaar na aankoop achter dat ik 2 dezelfde platen geleverd had gekregen. Na een mailtje naar ST TRACKPARTS werd onmiddelijk de juiste plaat nageleverd. Topservice dus!

Ik had ook nog enkele black-friday deals gedaan: een shortshifter van Coolerworx (pro versie) en een spaghetti uitlaat van Schmiedmann.

Ondertussen waren de schroeven die ik weggebracht had om te laten verzinken terug en had ik voor de assen dus zo goed als alles klaar om deze terug in elkaar te steken!
 

Attachments

  • IMG20230914174129.jpg
    IMG20230914174129.jpg
    787.8 KB · Views: 6
  • IMG20230916134612.jpg
    IMG20230916134612.jpg
    524.9 KB · Views: 6
  • IMG20230916150540.jpg
    IMG20230916150540.jpg
    358 KB · Views: 4
  • IMG20230916175051.jpg
    IMG20230916175051.jpg
    117.4 KB · Views: 2
  • IMG20230921205251.jpg
    IMG20230921205251.jpg
    323.8 KB · Views: 2
  • IMG20231009203001.jpg
    IMG20231009203001.jpg
    350.3 KB · Views: 2
  • IMG20231009181057.jpg
    IMG20231009181057.jpg
    100.9 KB · Views: 2
  • IMG20230922134127.jpg
    IMG20230922134127.jpg
    150.4 KB · Views: 2
  • IMG20231009203007.jpg
    IMG20231009203007.jpg
    97.2 KB · Views: 2
  • IMG20231011181033.jpg
    IMG20231011181033.jpg
    352.2 KB · Views: 2
  • IMG20231013105643.jpg
    IMG20231013105643.jpg
    236.6 KB · Views: 3
  • IMG20231012162457.jpg
    IMG20231012162457.jpg
    96.8 KB · Views: 2
  • IMG20231012100049.jpg
    IMG20231012100049.jpg
    242.9 KB · Views: 2
  • IMG20231103121902.jpg
    IMG20231103121902.jpg
    256 KB · Views: 3
  • IMG20231122162923.jpg
    IMG20231122162923.jpg
    110.2 KB · Views: 3
  • IMG20231124214037.jpg
    IMG20231124214037.jpg
    467.8 KB · Views: 3
  • IMG20231208210732.jpg
    IMG20231208210732.jpg
    162 KB · Views: 3
  • IMG20230924105542.jpg
    IMG20230924105542.jpg
    143.2 KB · Views: 3
  • IMG20231125110550.jpg
    IMG20231125110550.jpg
    334.4 KB · Views: 3
  • IMG20231125140922.jpg
    IMG20231125140922.jpg
    64.2 KB · Views: 6

Dimitry

New member
Voordat de assen er terug onder konden moest eerst de motorruimte nog gespoten worden. Tegelijkertijd werd ook een gedeelte van het interieur mee gespoten.
Vervolgens werden alle remleidingen vervangen door koperen en dan konden de voor- en achteras terug opgebouwd worden onder de auto.

Toen de assen er terug onder stonden kon de auto weer op zijn wielen gezet worden. Toch wel een eerst kleine mijlpaal. ☺️

Daarna werd de auto verplaatst naar de smeerput om de benzinetank terug te kunnen plaatsen.
 

Attachments

  • IMG20231014143216.jpg
    IMG20231014143216.jpg
    296.9 KB · Views: 8
  • IMG20231007172906.jpg
    IMG20231007172906.jpg
    461.8 KB · Views: 10
  • IMG20231007144351.jpg
    IMG20231007144351.jpg
    312.9 KB · Views: 9
  • IMG20231107204211.jpg
    IMG20231107204211.jpg
    141.5 KB · Views: 5
  • IMG20231125195348.jpg
    IMG20231125195348.jpg
    62.8 KB · Views: 5
  • IMG20231210133459.jpg
    IMG20231210133459.jpg
    109.4 KB · Views: 5
  • IMG20231209173547.jpg
    IMG20231209173547.jpg
    478.3 KB · Views: 5
  • IMG20231203114722.jpg
    IMG20231203114722.jpg
    131.9 KB · Views: 5
  • IMG20230923172700.jpg
    IMG20230923172700.jpg
    408.6 KB · Views: 5
  • IMG20231016130512.jpg
    IMG20231016130512.jpg
    259.8 KB · Views: 5
  • IMG20231016132805.jpg
    IMG20231016132805.jpg
    91.1 KB · Views: 5
  • IMG20231209204241.jpg
    IMG20231209204241.jpg
    196.1 KB · Views: 7
  • IMG20231213162247.jpg
    IMG20231213162247.jpg
    150.6 KB · Views: 4
  • IMG20231213162240.jpg
    IMG20231213162240.jpg
    181.7 KB · Views: 4
  • IMG20231215180457.jpg
    IMG20231215180457.jpg
    301.3 KB · Views: 4
  • IMG20231217133928.jpg
    IMG20231217133928.jpg
    382.3 KB · Views: 3
  • IMG20231210151834.jpg
    IMG20231210151834.jpg
    122.6 KB · Views: 4
  • IMG20231217133754.jpg
    IMG20231217133754.jpg
    254.3 KB · Views: 3
  • IMG20231217155159.jpg
    IMG20231217155159.jpg
    482.9 KB · Views: 3
  • IMG20231217144803.jpg
    IMG20231217144803.jpg
    309.5 KB · Views: 2
  • IMG20231210181748.jpg
    IMG20231210181748.jpg
    199.4 KB · Views: 3
Last edited:

Dimitry

New member
Ondertussen was het tijd om de motor er terug in te steken. Toen ik de auto net gekocht had heb ik er een paar testritjes mee gedaan en zijn we tot de conclussie gekomen dat de motor gezond leek te zijn. Overigens lees ik toch overal dat de M50 blokken redelijk bulletproof zijn dus daarom heb ik er voorlopig voor gekozen om de motor niet te laten reviseren. Wat werd er dan wel allemaal gedaan:
-distributie werd volledig vernieuwd. (kettingen, geleiders, spanners)
-carterpan en kleppendeksel werden gereinigd
-veel dichtingen werden vervangen (kleppendeksel, intake, carter,...)
-nieuwe waterpomp met metalen schroef + nieuwe waterpomp behuizing
-alle waterdarmen werden vernieuwd
-nieuwe thermostaat (88°)
-nieuwe spanners + nieuwe riemen
-alternator werd gereviseerd
-nieuwe starter
-aircosysteem werd volledig vernieuwd (compressor, condensor, ventilator, droger,...)
-oliepomp kettingspanner upgrade
-de buitenkant van de motor werd opgefrist
-uiteraard nieuwe bougies, olie, filters,...
-nieuwe benzinedrukregelaar
-nog wel een hele hoop andere dingen waar ik nu even niet aan denk. :D
 

Attachments

  • IMG20231223194512.jpg
    IMG20231223194512.jpg
    349.3 KB · Views: 4
  • IMG20231225121642.jpg
    IMG20231225121642.jpg
    164 KB · Views: 2
  • IMG20231225121229.jpg
    IMG20231225121229.jpg
    392.1 KB · Views: 3
  • IMG20240123212635.jpg
    IMG20240123212635.jpg
    356.7 KB · Views: 2
  • IMG20240127135643.jpg
    IMG20240127135643.jpg
    172.5 KB · Views: 2
  • IMG20240204175919.jpg
    IMG20240204175919.jpg
    412.9 KB · Views: 2
  • IMG20240209142215.jpg
    IMG20240209142215.jpg
    409.1 KB · Views: 2
  • IMG20240207210558.jpg
    IMG20240207210558.jpg
    375.4 KB · Views: 2
  • IMG20240209152111.jpg
    IMG20240209152111.jpg
    304.4 KB · Views: 2
  • IMG20240209182020.jpg
    IMG20240209182020.jpg
    116.3 KB · Views: 2
  • IMG20240209200922.jpg
    IMG20240209200922.jpg
    96.4 KB · Views: 1
  • IMG20240210140641.jpg
    IMG20240210140641.jpg
    142.3 KB · Views: 1
  • IMG20240211155045.jpg
    IMG20240211155045.jpg
    162.5 KB · Views: 1
  • IMG20240211124844.jpg
    IMG20240211124844.jpg
    197.1 KB · Views: 1
  • IMG20240213171506.jpg
    IMG20240213171506.jpg
    679.9 KB · Views: 1
  • IMG20240214172415.jpg
    IMG20240214172415.jpg
    365.9 KB · Views: 1
  • IMG20240216155120.jpg
    IMG20240216155120.jpg
    144.2 KB · Views: 1
  • IMG20240216204203.jpg
    IMG20240216204203.jpg
    434.2 KB · Views: 1
  • IMG20240216194249.jpg
    IMG20240216194249.jpg
    97.2 KB · Views: 1
  • IMG20240216205516.jpg
    IMG20240216205516.jpg
    184.9 KB · Views: 1
  • IMG20240409151238.jpg
    IMG20240409151238.jpg
    423.8 KB · Views: 1
  • IMG20240409200326.jpg
    IMG20240409200326.jpg
    391.4 KB · Views: 1
  • IMG20240412205906.jpg
    IMG20240412205906.jpg
    299.1 KB · Views: 1
  • IMG20240428152102.jpg
    IMG20240428152102.jpg
    380.6 KB · Views: 1
  • IMG20240414192806.jpg
    IMG20240414192806.jpg
    369 KB · Views: 1
  • IMG20240428155625.jpg
    IMG20240428155625.jpg
    388.8 KB · Views: 1
  • IMG20240429180843.jpg
    IMG20240429180843.jpg
    294.3 KB · Views: 2
  • IMG20240503135940.jpg
    IMG20240503135940.jpg
    497 KB · Views: 3
  • IMG20240504130013.jpg
    IMG20240504130013.jpg
    231.8 KB · Views: 3
  • IMG20240504131219.jpg
    IMG20240504131219.jpg
    220.3 KB · Views: 4
  • IMG20240504163523.jpg
    IMG20240504163523.jpg
    513.1 KB · Views: 4
  • IMG20240509122157.jpg
    IMG20240509122157.jpg
    207.9 KB · Views: 3
  • IMG20240510194433.jpg
    IMG20240510194433.jpg
    72.5 KB · Views: 2
Last edited:

Avus 3.0

Active member
Staff member
Amai serieuze werken die je al heb uitgevoerd en bedankt om alles hier zo uitgebreid neer te pennen. Benieuwd wanneer de wagen gaat af zijn en hoe hij er gaat uitzien...

Ps: prachtige E30 die je gerestaureerd hebt. (y)
 

Deepbass909

New member
[...]Deze heb ik eerst laten stralen, dan metalliseren en in het zwart laten poederlakken.[....]
Wat bedoel je met metalliseren?

En ik dacht dat ik het uitgebreid aanpakte met mijn cabrio! Ik heb ook reparaties laten uitvoeren aan de vloer, maar niet zo uitgebreid als jij het doet. Mijn cabrio heeft ook niet aan een spit gehangen daarvoor.

Verschil is wel dat ik een bedrijf moet betalen voor het werk, en de kosten dus (helaas) ook een stuk hoger zullen zijn.
 

Gilberttip

New member
Understand the Trends of Private Transit with E-Unicycles

Battery-powered unicycles symbolize the future of private transportation, providing a compact, sustainable answer for city movement. As metropolises become more congested, the requirement for effective, sustainable transportation expands. E-unicycles fulfill this demand by delivering a swift and compact alternative to automobiles and cycles. Tech innovations are driving this movement. Contemporary one-wheeled vehicles feature powerful engines, longer power endurance, and sophisticated balance systems, turning them user-friendly even to beginners. The addition of high-tech innovations, such as app-based communication and live monitoring, improves user experience and security. Green considerations likewise play a major role in the rising favor of battery-powered unicycles. They emit zero exhaust, reducing the environmental impact associated with classic vehicles. This aligns with worldwide efforts to tackle global warming and foster greener habits. Furthermore, e-unicycles are economical. They have reduced operating costs in contrast to automobiles and public transportation, as they need minimal upkeep and no fuel. This turns them an enticing option for frugal riders. As facilities adapts to support these revolutionary modes of transport, such as exclusive pathways and power points, electric unicycles are set to transform into a widely accepted mode of travel. Welcoming this innovation not only provides private benefits but likewise adds to a more eco-friendly world.

Electric balance unicycle V10F

Guidance for Beginner Cyclists of Battery-Powered 523a5bc
 
Top