Kurtdirkx
Member
Ik ben nu een 7 tal jaren in bezit van deze wagen. Heeft momenteel bijna 178d km. Ik ben de 3de eigenaar.
Auto heeft vrij weinig opties maar dat is voor mij ook niet belangrijk. Was vrij standaard bij aankoop. Nu reeds wat jaren en looks verder.
Schroefkit had ik nog liggen van mijn voormalige cabrio dus dat zat er al snel onder en de velgen rc090 8j rondom ook.
Altijd zot geweest van de GT Wing dus die ook gekocht en gemonteerd. Altijd een breedset willen hebben dus turbines getest van men maat 8 en 9 breed. Dit was 2017.
2018 m pakketje gekocht. Dan het geluk gehad van 2x rc010 9j te kunnen bijkopen. Setje laten opknappen en lekker op de Schroefkit geknalt.
In 2019 besloten air te steken en bbs rc velgen 3 delig te laten ombouwen 9j en 10,5j 17".
Air in 2020 geupgrade naar airlift.
En nu in 2021 ombouw naar de classic look door de gtwing en m pakket te verwijderen. Velgen vervangen door bbs e50 17" 10j en 11,25j. Bumperlip vooraan is racing dynamics.
Auto heeft vrij weinig opties maar dat is voor mij ook niet belangrijk. Was vrij standaard bij aankoop. Nu reeds wat jaren en looks verder.
Schroefkit had ik nog liggen van mijn voormalige cabrio dus dat zat er al snel onder en de velgen rc090 8j rondom ook.
Altijd zot geweest van de GT Wing dus die ook gekocht en gemonteerd. Altijd een breedset willen hebben dus turbines getest van men maat 8 en 9 breed. Dit was 2017.
2018 m pakketje gekocht. Dan het geluk gehad van 2x rc010 9j te kunnen bijkopen. Setje laten opknappen en lekker op de Schroefkit geknalt.
In 2019 besloten air te steken en bbs rc velgen 3 delig te laten ombouwen 9j en 10,5j 17".
Air in 2020 geupgrade naar airlift.
En nu in 2021 ombouw naar de classic look door de gtwing en m pakket te verwijderen. Velgen vervangen door bbs e50 17" 10j en 11,25j. Bumperlip vooraan is racing dynamics.