Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly. You should upgrade or use an alternative browser.
Welkom hier, altijd knap een boston groene, zeker door de knappe foto's.
Je zegt dat je er niet veel aan wil veranderen maar er is precies toch al het een en het ander aan veranderd. Hij ligt ook serieus laag, airride of static?
Welkom hier, altijd knap een boston groene, zeker door de knappe foto's.
Je zegt dat je er niet veel aan wil veranderen maar er is precies toch al het een en het ander aan veranderd. Hij ligt ook serieus laag, airride of static?
Wat ik eraan veranderd heb zijn enkele kleine dingetjes hoor, ( ccfl angeleyes, us-module, lichten zowel vooraan als achteraan tinten, gele mistlampen, schroefset uiteraard en andere velgen) maar dat is wat hem maakt, heb nog redelijk wat stukken die nu binnen zijn om te spuiten in datzelfde bostongroen deze ligt inderdaad wel serieus laag, is static verlaagd.
Vroegerrrrrrr (toen de dieren nog spraken ofzo....haha) had ik een coupe die ook wel best verlaagd was (schroefkit). Het staat heel mooi, op zich rijd het ook nog wel best strak.
Maar die geluiden dat je soms hoort....oeps.
Mijn huidige staat nog steeds op zijn originele poten, zo thuis is daar niks mis mee en dat rijd ook erg goed.
Enkel.....wanneer je dan een meetingske doet valt het op dat dat toch wel wreed hoog is.
Ondertussen heb ik al 100keer gezegd dat ik een "braaf" verlagingssetje ga kopen (iets a la -30/-40mm voor en -20mm) maar door mijn eeuwige uitstelgedrag en geen goesting in "keuring na ongeval" heb ik er allemaal (voorlopig) geen zin in.