• Het forum is momenteel nog onder constructie, maar je kan het al wel gebruiken. Hier en daar gaan er in de loop van de dagen/weken veranderingen doorgevoerd worden.
Hi people! Thanks for the add! 😁

Sinds kindsaf in de BMW scene (vader tot zoon) en trotse bezitter van een E30 cabrio sinds mn 16 (ik word 33) die nooit meer weggaat.

Even mijn aanwinst introduceren die ik vorig jaar overkocht van mijn broer 😊 hij kocht deze op een openbare verkoping met het oog om hem door te verkopen. Maar dat kon ik als BMW liefhebber uiteraard niet over mijn hart krijgen..

325tds Touring van 97 met AC Schnitzer goodies

De wagen heeft 4 jaar de baan niet meer gezien dus laatste (blanco) keuring dateerde van 2017!

Wat we nog erbij kregen als mooie extra bleek dat deze wagen weldegelijk per-fect onderhouden werd, heeft volledige onderhoudshistoriek + boekje van BMW service ingevuld tot 200.000 km! Nadien vonden we nog onderhoudsdocumentatie tot 261.000 km!

Er staan nu 290.000 km op de teller maar deze blok is weldegelijk KERNgezond!

Blok is opgevoerd en 'zou tussen de 180 en 200 pk' moeten liggen, maar dit moeten we naderhand allemaal maar eens bekijken 😌 de prestaties zijn er allesinds!

Heeft hele mooie opties (en specs uiteraard) voor een e36 uit z'n tijd allesinds!

Zetelverwarming
Elektrische ramen voor + achter
Elektrisch verstelbaar sportinterieur (met Vader hoofdsteuntjes)
Elektrisch schuifdak Webasto
BMW phone
Harman Kardon soundsystem (wss toegevoegd)
Cruise control
Parkeersensoren achteraan
Pioneer radio (met bluetooth 🤣)
Zwarte dakhemel
M technic sportstuur
M technic vloermatten
AC Schnitzer carrosseriestriping
AC Schnitzer spiegels
AC Schnitzer pedalen
AC Schnitzer short shifter
AC Schnitzer handrem
AC Schnitzer carbon kilometerteller (omlijsting)
AC Schnitzer instaplijsten voor + achter
AC Schnitzer interieurlijst (dashboard)
AC Schnitzer voorschort (bumper)
AC Schnitzer achterschort (bumper)
AC Schnitzer deurlijst-emblemen
Remus volledige sportlijn
Veerpootbrug voor onbekend Veerpootbrug koffer Wiechers
Koni sportschoks met verlagingsveren
Geperforeerde remschijven
BBS LM 18 duim replica velgen
(goede banden 225/40/18)
K&N filter
...

En wss nog veel vergeten 🙈

Wat zoek ik nog te veranderen?

Eerst en vooral de schoonheidsfoutjes aanpakken, her en der carrosserieschaafjes en achteraan het koffertje roestplekjes maar perfect te verwerken.. dakhemeltje lost achteraan maar ook prima op te lossen

En uiteraard zijn groot onderhoud terug geven + nieuwe batterij :)

ACS stuur
ACS velgen (al ben ik in twijfel om mijn broer zijn echte BBS CK's over te nemen in 18'ers)
OEM Hella voorlichten
OEM richtingaanwijzers
(Eventueel schroefkit Bilstein) maar dat is toekomstmuziek
Wiechers veerpootbrug voor
Mss nog enkele dingetjes maar tijd zal uitwijzen 😅

So guys, hope you like it! Allesinds heel tevreden dat we hier weer een leuke en zuivere E36 van de schroot hebben kunnen redden :)

Na 5 a 6 jaar Saab te hebben gereden ga ik allesinds terug naar mijn geliefde merk BMW 🥰🥰

Grtz!!
 
Last edited:

Avus 3.0

Active member
Staff member
Wow deze ziet er nog goed uit voor z'n kmstand. Je mag gerust nog wat extra foto's posten van de wagen en Ac Schitzer goodies.

Welk zijn de afmetingen van uw rep BBS Lm en van de banden aub? Achteraan kan ik zien dat dit 225/40 is, is dit op een 8,5 velg? Deze staat precies mooi kwa stance en hoogte enz.
 
Hey guys! Zoals beloofd hierbij de overige foto's! 😁 auto ligt nu wel vooraan uit elkaar en achteraan omdat de schnitzer bumper vooraan wat schade had, worden beiden herlakt. En ook die lelijke aftermarket voorlichten/pinkers worden vervangen naar oem hella (beetje donkerder)

Voor de rest komt er nog een Weichers veerpootbrug vooraan op (nu staat er een onbekend merk alu in) omdat er achteraan ook Weichers inzit, ACS einddemper op, vloermatten en uiteraard stuur en Rennsport's. Maar dat is toekomstmuziek, eerst het groot onderhoud, dakhemeltje aanpakken die helaas lost en alles op punt zetten voor de keuring 😁

Btw de glaasjes heb ik ook liggen voor de zijspiegels!

Belofte maakt schuld, bij deze de overige foto's toen ik hem net had! Grtz en alvast bedankt voor jullie toffe reacties! 😁👌
 
Last edited:

Avus 3.0

Active member
Staff member
Echt ferm met al die ACS goodies. 😍
Rennsport wielen zullen het plaatje af maken. (en de herstelde bumper en dakhemel ook natuurlijk)
 

Gilberttip

New member
Grasp the Technology Behind Contemporary Electric Unicycles

Modern electric unicycles are equipped with cutting-edge innovation that boosts performance, safety, and user experience. At the core of these unicycles is the brushless DC motor, which offers high efficiency, durability, and quiet operation. The power of the motor, calculated in watts, shows the unicycle’s speed and capability to tackle inclines. High-capacity lithium-ion batteries fuel these motors. These batteries are lightweight, have a high energy density, and offer long-lasting capability. Battery management systems (BMS) are integrated to monitor the health of the battery, prevent overcharging, and optimize energy use. Gyroscopic sensors and accelerometers are vital for maintaining balance. These sensors detect the rider’s movements and adjust the wheel’s position accordingly, ensuring stability. Sophisticated unicycles feature regenerative braking systems, which convert kinetic energy back into electrical energy, extending the battery life. Connectivity aspects, such as Bluetooth and smartphone apps, enable riders to customize settings, monitor performance, and receive real-time diagnostics. These apps can provide valuable information about speed, battery level, and distance traveled. Safety attributes comprise LED lights for better visibility, strong braking systems, and tilt-back mechanisms that alert riders when they reach unsafe speeds. Understanding these technologies aids riders understand the engineering behind e-unicycles and reach informed choices when purchasing.

84V 1500Wh 2000W unicycle

Unveiling the Gotway Monster V3 Plus and A Revolution for E-Unicycle Enthusiasts ecbe1_6
 
Top